Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

IDIOTER på Gaza/Cola

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• IDIOTER på Gaza/Cola

Var på Liiiiin - Enga kampen igår,sang,koste meg og irriterte meg over igjen å tape for svina fra vest som ikke kan holde en banner rett engang....

Men det som også irriterte meg var noen som stod forran meg på kampen.

De var "unge" oppkomlinger med skjerf foran ansikte for å virke tøffe og casual.De hoppet og danset på Unge Engas taktfaste sanger,men var ditto sløve på de "vanlige" sangene og ropene.

Problemet dukket opp når det ble litt meningsutveksling med de,for da kom de med kommentarer som "DE ER SIKKERT VESTBREDDEN IDIOTER" og "HVOR ER DET DU HAR SESONGKORT HENN DA??"...

Det morsome er at jeg har sesongkort MIDT på Gaza,og hadde vel minst 10 års lenger fartstid enn dem..

Ikke det at jeg er hårsår,jeg tar meg ikke nær av slike idiotiske utsagn..Men spm mitt er om dette er/skal bli holdningene innad i Klanen,at noen tror de er "bedre" enn andre.

Er vi ikke alle Enga fans,som heier på samme lag,og er på kamp av samme grunn????????Om du står på VB,Cola eller på hovedtribunen,vi er jo der for å støtte laget vårt!?!?!?!?!

statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Re: IDIOTER på Gaza/Cola

Sitat: Den tir, 18 april 2006 09:49 skrev Evig:

>

>

>

> De var "unge" oppkomlinger med skjerf foran ansikte for å virke tøffe og casual.

>

>

Veldig "casual" med skjerf foran ansiktet.. Hvis ditt største problem på engamatch er at et par unggutter slenger en bemerkning om "hvor har du sesongkort henn da?" Da har du ikke mye å klage på..

For the fashion and the passion

Comment

Beklageligvis oppfatter jeg det også som en "Vi er bedre supportere enn dere holdning".

Dagens morsomste må være han som sto med UE som mente jeg veiva flagget mitt i veien for han http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

Sikkert fornuftig å stå inne i på tv balkongen også etter at man har fått beskjed om å flytte seg av tv mannen?

Sikkert lurt å gjøre sitt beste for å ødelegge plaststolene hver eneste kamp også.
      Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Sitat: Den tir, 18 april 2006 10:53 skrev Dresser:

> Sitat: Den tir, 18 april 2006 09:49 skrev Evig:

> Veldig "casual" med skjerf foran ansiktet.. Hvis ditt største problem på engamatch er at et par unggutter slenger en bemerkning om "hvor har du sesongkort henn da?" Da har du ikke mye å klage på..

Og,da leste tydligvis ikke du innlegget mitt ordentlig,for spm mitt var om det skal være sånn at noen skal tro de er bedre enn andre fordi de har andre plasser på Ullevål??????er vi ikke der for å støtte enga?

Og skjerf alene utgjør ingen casual,men jeg veit åssen de oppfører seg og opptrer...har vært med såpas lenge.

Comment

Skjer alene utgjør ingen casual? hahaha, blir bare bedre å bedre. Når du har null peiling på hva du snakker om er det muligens best å la være. Definisjonen av casual er jo at man IKKE bærer supportereffekter. (skjerf inkludert)

Og når det gjelder bedre supportere har jeg tilgode å se noen fra UE påpeke at dem er så mye bedre enn alle andre. De støtter laget sitt på sin måte.

Comment

Nå var det ikke UE jeg var borti igår,men som du sier,jo mer stoler som blir ødelagt,jo bedre virker det som..samtidig som at vi syns liksom Bøffla er latterlige med sine trommer,mens vi står og "tramper" takten med stoler som ødelegges..

Men jeg var bortom UE i pausen igår,og ba de pent om de kunne bli flinkere til å variere sangutvalget,for i 1 omg gikk det i 3 sanger,og helt kanari er vi ikke enda..

Og de tok oppfodringen med GLANS,og i 2 omg syns jeg det var MYE MYE bedre...skryt til UE for det !!!

Comment

Sitat: Den tir, 18 april 2006 10:59 skrev Dresser:

> Skjer alene utgjør ingen casual? hahaha, blir bare bedre å bedre. Når du har null peiling på hva du snakker om er det muligens best å la være. Definisjonen av casual er jo at man IKKE bærer supportereffekter. (skjerf inkludert)

Ok,moro at du henger deg opp i den meget ubetydlige bagatellen da,beklager for feil formulering...

men gidder du å lese HELE innlegget,og samtidig få med deg helheten og spm som blir stilt,setter jeg pris på svar på det,og ikke svada som dette!

Comment

De som stod med skjerf "foran" ansiktet ER ue, så det var nok de du var borte i jo! Det var jo UE skjerf dem brukte!

Comment

Sitat: Den tir, 18 april 2006 11:05 skrev Dresser:

> De som stod med skjerf "foran" ansiktet ER ue, så det var nok de du var borte i jo! Det var jo UE skjerf dem brukte!

>

Nope,jeg stod på feltet til HØYRE for UE:....men som sagt,flott at du henger deg opp i detaljer og uvesenttligheter.

Comment

Ok, da beklager jeg, missforstod! (ev. leste inlegget dårlig)

Det som er detaljer og uvesentligheter for noen er kanskje ikke det for andre..

Når det gjelder holdninger innad i klanen, og at folk ser på seg selv som "bedre" supportere enn andre.. Hva så? la dem tro dem er bedre, poenget er vel at alle støtter Enga etter beste evne!

Comment

En drittsekk er en drittsekk uansett om vedkommende av en eller annen grunn har surra et skjerf rundt trynet, går rundt i døve rutete klær eller er kledd i supportereffekter.

Stod foran UE i går. Dere lager bra liv - for all del,men det finnes en del MEGET usympatiske individer blant dere.

Min oppfordring: fortsett å lage liv, slutt å rakke ned på medsupportere

Comment

> Når det gjelder holdninger innad i klanen, og at folk ser på seg selv som "bedre" supportere enn andre.. Hva så? la dem tro dem er bedre, poenget er vel at alle støtter Enga etter beste evne!

Det plager ikke meg,men det kan bli ett problem hvis dette blir en ukultur..kan få folk til å ta litt mer avstand til samholdet i Klanen fordi man kan føle seg "mobbet"...

Det er ingen mal på åssen en Klansmann/kvinne skal være,det er vår styrke.Derfor er det synd at noen ser bort fra denne åpenheten vi skal ha.

Comment

> Min oppfordring: fortsett å lage liv, slutt å rakke ned på medsupportere

KORT SAGT;GODT POENG

Comment

Sitat: Den tir, 18 april 2006 10:55 skrev geirb:

> Dagens morsomste må være han som sto med UE som mente jeg veiva flagget mitt i veien for han http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

>

Vel, han sa det med eit glimt i auget etter det eg kunne sjå, og han fekk jo flagget i auget faktisk. Uansett, flott at det vert brukt flagg flittig.

> Sikkert fornuftig å stå inne i på tv balkongen også etter at man har fått beskjed om å flytte seg av tv mannen?

>

Det er vel meg det gjaldt, eg flytta meg faktisk ut derifrå.

> Sikkert lurt å gjøre sitt beste for å ødelegge plaststolene hver eneste kamp også.

Eg trur vel ingen bevisst gjekk inn for å øydeleggja seter, men det er ein utruleg dårleg løysing med klappseter på ein tribune der folk står.

Comment

Det har jo ikkje akkurat vore få meldingar som er slengte til UE gjennom dei siste månadene heller då...

Men dette skal jo ikkje vera ein konkurranse i å vera verst.

Eg la merke til at det var svært tungt å dra i gang feltet i andre omgang. Uansett om songane vart starta av oss eller andre døydde dei fort ut. For eksempel "vi er best i by'n, vi hater Lyn", som burde runga skikkeleg fisla ut. Eg vart frustrert over at vi ikkje trykka til betre sjølv, men eg tok det ikkje ut gjennom å slenga meldingar til andre. Og slike meldingar håpar eg vi høyrer mindre til i framtida.

Comment

Working...
                              X