Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvor ser jeg Enga på pub i Lillehammer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvor ser jeg Enga på pub i Lillehammer

Befinner meg i Lillehammer under lørdagens kamp mot RBK. Noen puber der som har TV2 Sport og pleier å vise kampene? Drar i morgen formiddag, så trenger svar snarest mulig!
    _/_/_/_/

Goggen

Re: Hvor ser jeg Enga på pub i Lillehammer

Garanterer ingenting men prøv deg på Nikkers i Elvegata. Mulig de viser noe. Så ihvertfall fotball der for oen år siden mens jeg hadde tilhold på Lillehammer. Hvis ikke de sender så kan det jo være de vet om noen som gjør det.

Comment

Tipper også du har gode muligheter til å få sett kampen på Baccus, rett ved kinoen.

Comment

Ta deg en tur på Felix i enden av storgata. Rocka pøbb med Enga-supporter som eier. Regner med at kampen blir vist der.
        Ikke syt - syng!

Comment

Nå har gjengen som eier Nikkers ekspandert med en egen sportspub, Nikkers Sport, hvor vi prøver å få tromma sammen en gjeng studenter på kampdag, med varierende hell. Send på en PM om du skulle forville deg oppover dalføret og trenger nødhavn når Enga spiller kamp, så står vi utafor i drakter så du finner veien.

Comment

Originally posted by arnfinnstorsveen View Post
            Nå har gjengen som eier Nikkers ekspandert med en egen sportspub, Nikkers Sport, hvor vi prøver å få tromma sammen en gjeng studenter på kampdag, med varierende hell. Send på en PM om du skulle forville deg oppover dalføret og trenger nødhavn når Enga spiller kamp, så står vi utafor i drakter så du finner veien.
            Er det i samme lokalet som Nikkers, eller er det vegg i vegg? Kult, endelig skjer det litt mer på Lillehammer...
            Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Originally posted by haraa1 View Post
              Er det i samme lokalet som Nikkers, eller er det vegg i vegg? Kult, endelig skjer det litt mer på Lillehammer...
              Samma gata, er vel et foretak i mellom Nikkers og Nikkers Sport, aldri tenkt over hva.

Comment

Working...
              X