Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Alle til Vallhall 2.9!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alle til Vallhall 2.9!

Regner med folket begynner å ha fått med seg begivenhetene i Vallhall før kampen mot Start på søndag.

Dette er viktigste mobilisering siden pengeinnsamlingen i 2003.

Dette er dagen alle har muligheten til å vise hva klubben betyr for oss og ikke minst hvilken betydning vi har i Oslo.

2000 bør være ett minimum. Det kan bli det største folkemøtet i hele valgkampen.

Følge med på Klanen.no, Vpn.no og vif.no for utfyllende info i løpet av uka.

Mobiliseringstis igjen!

Klanstyret.

ps. nevnte vi lun og silkemyk vålerengaunderholdning, leskedrikk og gratis busser til Ullevål......

Re: Alle til Vallhall 2.9!

Man bør kanskje få ut så fort som mulig (gjerne i en egen tråd) på forsiden klokkeslettene for søndagens program. Tror det er en del folk som synes å være på Valle fra kl 13.00 blir litt lenge. Så vidt jeg har skjønt begynner selve paneldebatten 15.30. Jeg dukker vel opp ca 15.00 for å få med meg en intro og oppsumering av Odd Skarheim før politikerne blir grillet. Underholdninga etc fra 13.00 er sikkert ok å få med seg men når man skal ha med unger blir timene fort lange.

Jørund

ps

Er dette allerede publisert og jeg er så blind beklager jeg maset http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Comment

Programmet kommer så fort det er klart. Bør være på klanen.no i løpet av morgendagen. Når det gjelder problemstillingen barn er jeg klar over den problemstillingen kan godt se for meg at det blir lange timer ja.

Comment

Programmet er i hvert fall ute på vif.no nå;

-jørn-
        (*Žェ`*)

Comment

Og på klanen.no:

Comment

Fotball i valgkampen

Vålerenga vil ha fotball inn i valgkampen. Søndag blir det politisk stormønstring i Vallhall.

PS.

Vil gi Skeid ny matchbane

Skeid har allerede holdt et åpent politisk møte om utviklingen av Voldsløkka som en utvidet idrettspark.

https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

For en dag dette kan bli

I dag inviteres alle til folkemøte i Valhall fra klokka 13:00 til 16:30, hvor byens politiske partier skal erkjenne sine synspunkter om nytt stadion, og ny bydel på Valle.

Comment

VIF-Høyre: 6-1

- Ut med Folke. Ut med Folke. 1500 Vålerenga-fans skrek og buet mot Høyres Bård Folke Fredriksen på valgkampens sprøeste møte.

Comment

Sitat: Den man, 03 september 2007 08:09 skrev vif_supporter:

> VIF-Høyre: 6-1

> - Ut med Folke. Ut med Folke. 1500 Vålerenga-fans skrek og buet mot Høyres Bård Folke Fredriksen på valgkampens sprøeste møte.

>

> http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle1971641.ece

>

>

Hmm.. Var det bare je gsom brukte den gode gamle "Ut med Pakket!!"?

Comment

Må si jeg liker at Johansen festet uttalelsene på bånd. Man kan i utgangspunktet aldri stole på det politikere sier FØR valg.

Comment

Sitat: Den man, 03 september 2007 10:12 skrev j_robber:

> Sitat: Den man, 03 september 2007 08:09 skrev vif_supporter:

>

>

> Hmm.. Var det bare je gsom brukte den gode gamle "Ut med Pakket!!"?

Det var heldigvis ikke så mange som gjorde det nei.

Chr

Comment

Politiker med baller

Oslo Høyres Bård Folke Fredriksen er en modig mann. Søndag møtte han hele VIF-klanen, og var den eneste av Oslos politikere som våget å si nei til å gi fotballfolket en verdifull tomt helt gratis.

Oslo Høyres Bård Folke Fredriksen er en modig mann. Søndag møtte han hele VIF-klanen, og var den eneste av Oslos politikere som våget å si nei til å gi fotballfolket en verdifull tomt helt gratis.

Comment

Er det bare jeg som henger meg opp i at når det diskuteres tomt for ei krone ønsker motstandere å redusere VIF til en komersiell aktør?

Helt i orden at man har prinsippielle standpunkt rundt hva kommune og stat skal gi bort, men å kun fokusere på en fotballklubbs elitesatsing undegraver samtidig det arbeide de fleste toppklubber i Norge tross alt gjør for lokalmiljøet både direkte og indirekte.

www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
                          Glemmer passordet mitt...

Comment

Sitat: Den ons, 05 september 2007 07:46 skrev vif_supporter:

> Politiker med baller

> Oslo Høyres Bård Folke Fredriksen er en modig mann. Søndag møtte han hele VIF-klanen, og var den eneste av Oslos politikere som våget å si nei til å gi fotballfolket en verdifull tomt helt gratis.

>

> http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=161699

>

>

Er ikke første gang Hanne Skartveit skryter av en høyre politiker, ett google søk og man ser att dama er høyrevennlig.

Har du traktor og ljå holder du med lsk

Har du ØL og er GLA holder du med VÅLENGA

Comment

Folk som mener klubben får en gave fra kommunen har da null peiling på økonomi. Det dette stadionet gir tilbake rent økonomisk er laaaaaangt høyere en markedsverdi for skoletomta.

At en så stor avis som VG har ansatte med så dårlig kunnskap er bare tragisk og trist.

Comment

Working...
                              X