leste akkurat Erik Hof`s "stemningsrapport Vålerenga - Fredrikstad" og vil si at jeg ikke tror det er noe særlig lurt å forsøke seg på noe sånt. Jeg tror dette vil føre til tilskuertap på Enga`s hjemmekamper fordi det er en del av de som står på nedre som føler seg som "en del" av klanen selvom de ikke er medlemmer. Disse vil kanskje velge å ikke delta på like mange hjemmekamper fordi de vil miste denne følelsen av å måtte sitte på vestbredden. Var selv en stund uten medlemskap av ymse årsaker og da valgte jeg cola nedre for dette var den beste plassen for supportere som liker å synge uten klansmedlemskap. Har også stått både på vestbredden og cola øvre som medlem og må berømme folka på øvre altså. stemningsfølelsen er helt konge der. Kan si meg enig Hof`s komentar om mangel på samspill, for det savner jeg selv. Hadde vi klart å synge sammen mer eller mindre hele tiden ville vi uten tvil vært nordeuropas dessidert beste supporterskare til å synge. Har vært en del på kamper rundt om i europa for å oppleve stemningen, og det er faktisk ikke mye som kan måle seg med klanen nord for spania og italia. England kan selvfølgelig omtales for seg selv, men nok om det.
Jeg vil bare avslutte med at jeg tror det er best for både enga og klanen at vi lar det være som det er med VB og cola, og heller øver oss litt på koordinasjon og samkjøring. ÆRE VÆRE ENGA!
Jeg vil bare avslutte med at jeg tror det er best for både enga og klanen at vi lar det være som det er med VB og cola, og heller øver oss litt på koordinasjon og samkjøring. ÆRE VÆRE ENGA!
Comment