Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ble utsatt for supporter-vold

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Ble utsatt for supporter-vold

Sitat: Den tor, 11 oktober 2007 09:56 skrev Dorian Stefan:

> Sitat: Den tor, 11 oktober 2007 09:53 skrev thorstein:

>

> > Sitat: Den ons, 10 oktober 2007 19:04 skrev sidekick:

> >

> > > Sorry for at jeg sier det, men han fortjente det jo. Veldig smart å rope ut "Vålerenga" rett etter Brann vant seriegull.

> > >

> > > Ikke kom å si dere ikke hadde gjort det samma..

> >

> > Nu var du smart. Nu var du jævelig smart.

> >

> > Er det virkelig slik at man fortjener å våkne opp på Haukeland Sykehus etter å ha blitt sparka i hue flere ganger kun fordi man har ropt på Vålerenga, Brann, Lillestrøm eller en annen klubb.

> >

> > Er det virkelig en grunn til å banke livsskiten ut av et annet menneske. Dette dreier seg om noe helt annet enn fotball. Det dreier seg om aggresiv adferd av mennesker ute av stand til å kontrollere sitt eget sinne og sine egne liv. Sine egne miserable liv bygger de opp ved å banke folk fordi de sier noe som ikke stemmer overens med deres egen virkelighet.

> >

> > Det må være så sinnsykt trist å ha livet ditt og til de bergenserne som sparka denne gutten i hodet. Er dritt lei av at andre skal overføre sin egen gugge på folk som er i godt humør og ikke gjør en flue fortred.

> >

> > Innbiller du og andre med voldsforherligende tankemønstre dere virkelig at dette er normal oppførsel? Innser dere virkelig ikke at dere har et problem? Skjønner du og dere ikke at den uhyggen og ubehaget den pubertale og utagerende handlemåten dere setter så høyt ødelegger for veldig mange mennesker som rett og slett bare ønsker å ha det fint.

> >

> > Nu var du smart. Nu var du jævelig smart!

>

> ----

>

> Martin Schanche? http://www.klanen.no/snakk/images/sm..._surprised.gif

>

> Dorian Stefan

Nu va du smart. Nu va du jævelig smart!

Comment

Sitat: Den tor, 11 oktober 2007 09:57 skrev -=VIF=-:

> Sitat: Den tor, 11 oktober 2007 09:56 skrev Dorian Stefan:

>

> > Sitat: Den tor, 11 oktober 2007 09:53 skrev thorstein:

> >

> > > Sitat: Den ons, 10 oktober 2007 19:04 skrev sidekick:

> > >

> > > > Sorry for at jeg sier det, men han fortjente det jo. Veldig smart å rope ut "Vålerenga" rett etter Brann vant seriegull.

> > > >

> > > > Ikke kom å si dere ikke hadde gjort det samma..

> > >

> > > Nu var du smart. Nu var du jævelig smart.

> > >

> > > Er det virkelig slik at man fortjener å våkne opp på Haukeland Sykehus etter å ha blitt sparka i hue flere ganger kun fordi man har ropt på Vålerenga, Brann, Lillestrøm eller en annen klubb.

> > >

> > > Er det virkelig en grunn til å banke livsskiten ut av et annet menneske. Dette dreier seg om noe helt annet enn fotball. Det dreier seg om aggresiv adferd av mennesker ute av stand til å kontrollere sitt eget sinne og sine egne liv. Sine egne miserable liv bygger de opp ved å banke folk fordi de sier noe som ikke stemmer overens med deres egen virkelighet.

> > >

> > > Det må være så sinnsykt trist å ha livet ditt og til de bergenserne som sparka denne gutten i hodet. Er dritt lei av at andre skal overføre sin egen gugge på folk som er i godt humør og ikke gjør en flue fortred.

> > >

> > > Innbiller du og andre med voldsforherligende tankemønstre dere virkelig at dette er normal oppførsel? Innser dere virkelig ikke at dere har et problem? Skjønner du og dere ikke at den uhyggen og ubehaget den pubertale og utagerende handlemåten dere setter så høyt ødelegger for veldig mange mennesker som rett og slett bare ønsker å ha det fint.

> > >

> > > Nu var du smart. Nu var du jævelig smart!

> >

> > ----

> >

> > Martin Schanche? http://www.klanen.no/snakk/images/sm..._surprised.gif

> >

> > Dorian Stefan

>

> __________

>

> Nu va du smart. Nu va du jævelig smart!

---

Why thank you.. http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif

Men for å være litt alvorlig her. Så er det ikke "big and clever" å gyve løs på en person som ligger nede. Han fortjente definitivt ikke juling. Men vil ikke si at det er det lureste å provosere med Vålengasanger på "bortebane".

Dorian Stefan

*****KREPP ARMY*****
      DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
      Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Tok kanskje litt hardt i igår, var i dårlig humør.

Men som Dorian sier, er ikke det lureste å gå rundt å rope Vålerenga.

Comment

Skal ikke så mye til for å provosere bergensere.

Cap og skjerf måtte fjernes, og drakt skjules i 2005 da gullet var sikra og jeg skulle ut å feire i Bergen by, hvis ikke hadde det blitt mye juling på meg og.. Noe som allikevel nesten skjedde under kampen, av en for øyeblikket Start-diggende bergenser... hehe..

Comment

Sitat: Den tor, 11 oktober 2007 11:34 skrev sidekick:

> Tok kanskje litt hardt i igår, var i dårlig humør.

>

> Men som Dorian sier, er ikke det lureste å gå rundt å rope Vålerenga.

Nei, sikkert ikke lurt å rope det, men at det skal føre til innleggelse på sykehus er drøyt.

Jeg skal være relativt kort for å slå ned noen som roper Brann på vei hjem fra fylla, selv på tjukkeste Vålerenga.

Alternativet, som selvfølgelig er mye bedre, er å le overbærende for så litt høyt for deretter å gå på puben å ta en øl til før man går hjem full og glad uten å ha gjort noen noe.
            Man må delta for å vinne

Comment

Sitat: Den tor, 11 oktober 2007 11:34 skrev sidekick:

> Tok kanskje litt hardt i igår, var i dårlig humør.

>

> Men som Dorian sier, er ikke det lureste å gå rundt å rope Vålerenga.

Dette handler om å være den største gutten i gata.

Det er sykt å se hvordan små og kortvokste alltid skal ha et fryktelig lavt tenningsmønster for å markere territorie.

Når vi var unger var jeg største gutten i gata. Da er det bare å lene seg tilbake å iakta de andre, for du veit selv (og de andre) at du er sjef uansett.

Nå er jeg med i Klanen. Det er bare å lene seg tilbake å observere hvordan de andre styrer og kaver etter oppmerksomhet for vi er de største uansett. Det veit de andre og!

www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
              Glemmer passordet mitt...

Comment

Uansett hva som skjer er supportervold totalt uakseptabelt.

Igjen kan man likevel spørre seg om folk fortjener det.

Hvis 2 brann-supportere er på fylla, og synger brann-sanger, er det åpenbart en dårlig idé å synge VIF-sanger tilbake. Da må evt. situasjonen ses an litt først.

Igjen er det ingen unnskyldning at det ble sunget VIF-sanger mot dem. Å fly på gutten er rett og slett idioti.

Jeg kunne hatt en viss forståelse av det hvis det ble sunget direkte hat-sanger, og hvis de fikk mye personlig dritt slengt i trynet. For i slike situasjoner vet jeg hvor vanskelig det kan være å holde igjen, spesielt i fylla.

Likevel synes jeg det er utrolig feigt å gå 2 mot en og grisebanke personen såpass som disse her har gjort. Det hadde holdt med maks en dytt og en advarsel, da ville nok vif-supporteren roet ned synginga drastisk.

Jeg velger derfor å gi gutten litt av skylda selv, spesielt fordi jeg tviler på at han kun ropte "Vålerenga" tilbake mot dem slik det sto i avisa. Jeg regner med at han dro den litte grann lengre enn dette, og en person i hans alder burde vite hvor grensen kan gå når det gjelder fulle mennesker.

Derimot synes jeg disse to rett og slett fortjener et hardt møte med feil folk neste gang de er på fylla, så kan de i det minste lære hvordan man ikke oppfører seg på byen.
                Fuglehjerne:

Dama: "Hvorfor kanarifuglene? Hva har det med Lillestrøm å gjøre?"

Fuglefaen: "Du veit, Gran Canaria. Har du noen gang vært der? Kanarifugler!"

Dama: "Men hva faen har det med LSK å gjøre? Er du dum eller bare kødder du nå?"

Fuglefaen: "Det er jo kanarifugler der ikkesant! Gran Canaria, kanarifugler, Lillestrøm. Det er jo logisk!"

...utrolig...

Comment

Øye for øye,tann for tann.

Comment

Sitat: Den tor, 11 oktober 2007 21:48 skrev Henriksen:

> Øye for øye,tann for tann.

Vi elsker Tommie, alle mann!
                    in Absinthia

Comment

Sitat: Den ons, 10 oktober 2007 19:04 skrev sidekick:

> Sorry for at jeg sier det, men han fortjente det jo. Veldig smart å rope ut "Vålerenga" rett etter Brann vant seriegull.

>

> Ikke kom å si dere ikke hadde gjort det samma..

Hvor idiot er det mulig å være?!
                      IKAROS

Comment

Sitat: Den ons, 10 oktober 2007 19:04 skrev sidekick:

> Sorry for at jeg sier det, men han fortjente det jo. Veldig smart å rope ut "Vålerenga" rett etter Brann vant seriegull.

>

> Ikke kom å si dere ikke hadde gjort det samma..

Slike holdninger du avslører her er ikke forenelig med Vålerenga og Klanen!

No må du vakne Olav...Bohemene kjem!

Comment

Sitat: Den søn, 14 oktober 2007 21:03 skrev bullshit:

> Sitat: Den ons, 10 oktober 2007 19:04 skrev sidekick:

>

> > Sorry for at jeg sier det, men han fortjente det jo. Veldig smart å rope ut "Vålerenga" rett etter Brann vant seriegull.

> >

> > Ikke kom å si dere ikke hadde gjort det samma..

>

> Slike holdninger du avslører her er ikke forenelig med Vålerenga og Klanen!

>

>

Fordi?
                          Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                          [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Sitat: Den søn, 14 oktober 2007 23:37 skrev qxvrea:

> Sitat: Den søn, 14 oktober 2007 21:03 skrev bullshit:

>

> > Sitat: Den ons, 10 oktober 2007 19:04 skrev sidekick:

> >

> > > Sorry for at jeg sier det, men han fortjente det jo. Veldig smart å rope ut "Vålerenga" rett etter Brann vant seriegull.

> > >

> > > Ikke kom å si dere ikke hadde gjort det samma..

> >

> > Slike holdninger du avslører her er ikke forenelig med Vålerenga og Klanen!

> >

> >

>

> Fordi?

Det er bare "bullshit"

men fra spøk til alvor... Uten at jeg skal svare på vegne av han, men klanen vil vel ikke assosieres med noen som flyr på hvem som helst pga dem roper ut feil klubbnavn? Som det blir nevnt lenger opp i tråden; om noen roper ut BRANN midt i oslo når vi vant serien så hadde vi vel ikke hoppa på han fordet. Finnes andre måter å reagere på. Og akkuratt når du har vunnet serien, som brann har venta på no i noen tiår, så burde dem vel være såpass glade at dem ikke hisser seg sååå opp over en sånn hendelse. Men man kan alltids treffe på feil folk, noe han åpenbart gjorde.
                            IKAROS

Comment

Så lenge man er tøff nok til å slenge med leppa,må man være tøff nok til å tåle konsekvensene også.

-Bergen består stort sett av folk fra Sogn, som enten var for dumme eller for fulle til å komme på Amerikabåten-

Comment

Her er det ganske mange med holdninger som ikke bør forenes med klubben/Klanen. Enkelt og greit.

Comment

Working...
                                X