Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ble utsatt for supporter-vold

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Ble utsatt for supporter-vold

Sitat: Den man, 15 oktober 2007 08:14 skrev mæggern:

> Så lenge man er tøff nok til å slenge med leppa,må man være tøff nok til å tåle konsekvensene også.

>

>

Dette er den typen holdninger som Klanen absolutt tar avstand fra, og som jeg personlig synes er usmakelig.

Hadde han slengt emd leppa og skreket personlige meldinger er det én ting, men bare å rope ut navnet på en fotballklubb skal absolutt ikke kvalifisere til juling.

Fuglehjerne:

Dama: "Hvorfor kanarifuglene? Hva har det med Lillestrøm å gjøre?"

Fuglefaen: "Du veit, Gran Canaria. Har du noen gang vært der? Kanarifugler!"

Dama: "Men hva faen har det med LSK å gjøre? Er du dum eller bare kødder du nå?"

Fuglefaen: "Det er jo kanarifugler der ikkesant! Gran Canaria, kanarifugler, Lillestrøm. Det er jo logisk!"

...utrolig...

Comment

nei enig i at man ikke skal få juling,men det er lov og tenke selv,jeg synes det en uting at bønder går etter kamp og ler meg opp i trynet og viser fingern og skriker heia ett eller annet, når vi har tapt.tror mange av våre nye supportere ikke helt kan supportergreia.I england,italia osv er det bare bråkemakere som holder på sånn,vanlige supportere veit hvor vondt tap gjør og er respektfulle.(jeg veit at at brann vant og at han bare ropte heia vif)

Comment

Sitat: Den man, 15 oktober 2007 12:46 skrev Johannes:

> nei enig i at man ikke skal få juling,men det er lov og tenke selv,jeg synes det en uting at bønder går etter kamp og ler meg opp i trynet og viser fingern og skriker heia ett eller annet, når vi har tapt.tror mange av våre nye supportere ikke helt kan supportergreia.I england,italia osv er det bare bråkemakere som holder på sånn,vanlige supportere veit hvor vondt tap gjør og er respektfulle.(jeg veit at at brann vant og at han bare ropte heia vif)

En sak har som kjent flere sider (klisjè), har litt hardt for å tro at han som en snill koselig gutt bare yttret "heia vif". Er uakseptabelt av Brann folka å gi han bank, men vi kan vel være enige at det er klønete å provosere slik han etter min oppfattning har gjort.

Comment

Sitat: Den søn, 14 oktober 2007 23:37 skrev qxvrea:

> Sitat: Den søn, 14 oktober 2007 21:03 skrev bullshit:

>

> > Sitat: Den ons, 10 oktober 2007 19:04 skrev sidekick:

> >

> > > Sorry for at jeg sier det, men han fortjente det jo. Veldig smart å rope ut "Vålerenga" rett etter Brann vant seriegull.

> > >

> > > Ikke kom å si dere ikke hadde gjort det samma..

> >

> > Slike holdninger du avslører her er ikke forenelig med Vålerenga og Klanen!

> >

> >

>

> Fordi?

Sett deg ned og analyser hva Sidekick mener med hva han skriver så får du svaret ditt!'Og for å hjelpe deg skal jeg stille deg et enkelt spørsmål:

Ønsker Vålerenga og Klanen at du går ut og slår ned en person som ikke holder med laget ditt?

No må du vakne Olav...Bohemene kjem!

Comment

Sitat: Den tir, 16 oktober 2007 21:04 skrev bullshit:

> Ønsker Vålerenga og Klanen at du går ut og slår ned en person som ikke holder med laget ditt?

>

>

Så det du altså sier, er at hvis en kamerat (som er vålerengafan) blir slått ned (av f.eks en lskfan) og blir sparka mens han ligger nede så kan ikke du gjøre noe fordi Vålerenga og Klanen ikke liker det?

Og at det ikke har noe sammenheng med fotball i det hele tatt, men at det var en krangel.

Comment

Det sa han vel absolutt ikke i det hele tatt.

Vi snakker om en gjeng folk som går løs på en enkeltperson her, på grunn av noe som har blitt ropt. (Og ja, det kan hende Oslo-fyren var mer provoserende i kjeften enn det han sier i avisa, men det er uansett ikke grunn nok til å gå mange på en, og sende han på sjukehus.)

Retorikken din minner om det klassiske politiavhøret av militærnektere i gamle dager: "Hvis 20 gale russere hadde stått i kø for å voldta morra di, hadde du brukt vold da?"

Det er ikke nødvendigvis sånn at man er mot all bruk av vold (for eksempel i selvforsvar eller for å redde andre) bare fordi man er mot unødvendig og idiotisk voldsbruk uten grunn.

Comment

Sitat: Den man, 15 oktober 2007 08:43 skrev Marsh:

> Her er det ganske mange med holdninger som ikke bør forenes med klubben/Klanen. Enkelt og greit.

Fordi klubben vår og den store Klanen er en allmektig kirke der alle er snille? Faen ass... Jeg trodde Vålerenga, VIF og miljøet rundt var noe der alle var godtatt jeg. Men det er jo ikke sånn når de politisk korrekte skal sitte her og dømme opp og ned i mente.

Har også hardt for å forestille meg at noen blir banka så grenseløst pga det der. Det blir for dumt, det lukter rett og slett...

Vålerenga er for alle, og det er lov å værra litt sær, sinna og spesiell... Eller er det jeg som tar feil og politikken som tar overhånd?
                Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Fra Klanens vedteker (9): Rasisme, nazisme og fotballrelatert vold er uforenlig med medlemskap i Klanen.

Å grisebanke en person fordi han uttrykker sympati med et annet fotballag går under kategorien fotballrelatert vold.

Jeg er forøvrig enig med deg i at jeg har vanskelig for å tro at saken er framstilt riktig i avisa. Den er som regel ikke det. Bare én av partene har tross alt uttalt seg. Sånn er det i de fleste saker.
                  in Absinthia

Comment

Sitat: Den ons, 17 oktober 2007 23:16 skrev qxvrea:

> Fordi klubben vår og den store Klanen er en allmektig kirke der alle er snille? Faen ass... Jeg trodde Vålerenga, VIF og miljøet rundt var noe der alle var godtatt jeg. Men det er jo ikke sånn når de politisk korrekte skal sitte her og dømme opp og ned i mente.

Hva har skjedd med deg? Du har gått fra å være en som bare MÅTTE gjøre alt for å dra casuals ned i søla (med TIFOer o.l.), til en som plutselig godtar disse grupperingene og deres handlinger. Forherliger du det også, eller...?

Dessuten merker jeg at du alltid reagerer etter MINE uttalelser - enda mange deler de samme meningene. Har du noe problem med akkurat meg, eller?

Comment

Working...
                    X