Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stadionkvalitet i Tippeligaen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja, og særlig med tanke på at Breen stadig signaliserer at sjansene for kunstgress er maksimale.

Comment

Originally posted by -=VIF=- View Post
      Gleder meg til å lese forumet når vi har kommet så langt i prossessen med ny stadion at vi må velge underlag. Kan bli gøy.
      Jeg regner det som ganske bankers at det eneste ekte gresset på Valle er det vi kjøper selv på Grønland.... Alle signaler fra klubben har vel pekt mot dette - dessuten virker det som om alle fotballpamper i Norge har forelska seg i plastikk. Nå kan det jo tenkes at kunstgress innen den tid kommer til å bli vanskelig å skille fra ekte. Litt som synther. Eller kanskje ikke. Jeg veit ikke, er bare fyllesjuk

Comment

Når vi får egen stadion hadde det vært en drøm å få en kortside noe alá Borussia Dortmund sin. http://www.stadion-live.eu/
        Den er bratt, stor, og ikke minst en etg. Ene kortsiden der er i to etg, men der Dortmund supporterne står er det vel noe av det beste jeg har sett. En tribune på høyde med de to etg på andre siden.
        IKAROS

Comment

Æsj, får vi kunstgress så kommer jeg til å debattere med min motstand mot det til siste slutt. Kunstgress kommer aldri, fullt ut, til å klare å erstatte naturgress og jeg skjønner hvertfall ikke hva vi skal med det. Så lenge Godset skal bytte arena veldig snart så kan valget deres forsvares, men for vårt vedkommende mener jeg vi helt klart burde dra fordel av naturgress som vi alltid har spilt med på Ullevaal
          There is the right way, the wrong way and the Norwegian way

Comment

Originally posted by lasse1910 View Post
            Æsj, får vi kunstgress så kommer jeg til å debattere med min motstand mot det til siste slutt. Kunstgress kommer aldri, fullt ut, til å klare å erstatte naturgress og jeg skjønner hvertfall ikke hva vi skal med det. Så lenge Godset skal bytte arena veldig snart så kan valget deres forsvares, men for vårt vedkommende mener jeg vi helt klart burde dra fordel av naturgress som vi alltid har spilt med på Ullevaal
            Hm, et av argumentene for å få tomta på Valle er at matta skal kunne brukes av skoler og nærmiljø. Dette blir nok vanskelig med naturgress. Du vil heller fortsette på tullevåll?
            Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Til seriestart 2009 står nok engang nye stadioner klare. Stabæk sin nye telenor arena blir etter min menign en veldig bra stadion. Hønefoss har også bygget ny stadion, og den består av 2 tribuner foreløpig. Når det hele er ferdig vil den ha en kapasitet på ca 8.000 tilskuere. På Hamar har byggingen stoppet. Kamma preges av finanskrisen, og trenger spenn. Nå skal de vente på bedre dager, og til at ting blir billigere. Ellers så bytter de ut gresset på Brann stadion, og til seriestarten står europas nest største storskjerm klar på hele 60 kvadratmeter. Bare Valencia vil få større på sitt nye annlegg (100)

Comment

Working...
              X