Jeg teller på knappene om dagen om jeg skal gidde å fornye sesongkortet mitt. For min høyt elskede plass på Vestbredden er ikke "min" lenger. Det er nå fritt frem for alle som kjøper felt F å stå der. Hvem kontrollerer forresten at folk står på riktig felt? Før var det jo åpenbart at noen sto feil siden plassen din var opptatt. Jeg kan iallefall drite i å gå innom Bohemen før kamp! Jeg bør komme meg opp til Vestbredden så snart de åpner portene for å komme meg under tak.
At salg av felt etter sigende har funka på kongetribunen er sikkert riktig, men å flytte dette systemet ut til de store feltene tror jeg ikke er særlig smart.
Jeg ser jo fortsatt fordeler med sesongkortet...feks forkjøpsretten når vi skal spille cupfinalen neste år
Vel, jeg får tenke meg om litt til, men er fortsatt noe grinete
På kamp skal jeg uansett.....
At salg av felt etter sigende har funka på kongetribunen er sikkert riktig, men å flytte dette systemet ut til de store feltene tror jeg ikke er særlig smart.
Jeg ser jo fortsatt fordeler med sesongkortet...feks forkjøpsretten når vi skal spille cupfinalen neste år

Vel, jeg får tenke meg om litt til, men er fortsatt noe grinete

På kamp skal jeg uansett.....
Comment