Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Salg av sesongkort på felt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Salg av sesongkort på felt

Jeg teller på knappene om dagen om jeg skal gidde å fornye sesongkortet mitt. For min høyt elskede plass på Vestbredden er ikke "min" lenger. Det er nå fritt frem for alle som kjøper felt F å stå der. Hvem kontrollerer forresten at folk står på riktig felt? Før var det jo åpenbart at noen sto feil siden plassen din var opptatt. Jeg kan iallefall drite i å gå innom Bohemen før kamp! Jeg bør komme meg opp til Vestbredden så snart de åpner portene for å komme meg under tak.
    At salg av felt etter sigende har funka på kongetribunen er sikkert riktig, men å flytte dette systemet ut til de store feltene tror jeg ikke er særlig smart.
    Jeg ser jo fortsatt fordeler med sesongkortet...feks forkjøpsretten når vi skal spille cupfinalen neste år
    Vel, jeg får tenke meg om litt til, men er fortsatt noe grinete
    På kamp skal jeg uansett.....

Dette fungerer stort sett ålreit i Cola. Å sjekke hvem som har kort hvor er jobben til vakter og verter, ikke til hver enkelt tilskuer.

Comment

Jeg synes det er helt greit at man fjerner de faste plassene på bredden. Sånn sett får vi vel - enkelt og greit - luket vekk alle disse «småkongene» som står/sitter (stryk det som ikke passer) der - kun for å ha sin gode og faste plass. Kanskje det blir litt bedre stemning fra den kanten også?

Comment

Blir så imponert over sånn som du skriver "da kan jeg drite i å dra innom bohemen før kamp". Samme var det når ejg foreslo at folk kom litt tidligere til kamper for å lage stemning før kampen. Folk måtte ha pølser og kaffe og alt mulig, og det var ikke nubbesjans for å forskyve den en time tidligere. Skjønner ikke hva viktig folk har å gjøre hele søndagen som gjør at de ikke klarer å forskyve disse "evig lange" rutinene sine en time. Er så klart mulig det er noe som gjør at du faktisk ikke har mulighet til å dra ditt en time før, men for flertallet gjelder det mest at de ikke gidder å dra litt tidligere enn de pleier.

Ting forandrer seg og det må dere gjøre også.
        IKAROS

Comment

sesongkort

Fast plass har vært redningen for alle som har familie, som kommer fra Hytta, som har følgt poden på sin kamp osv, og ta vekk denne muligheten er rett og slett usmart, det har vært et kjemptilbud til oss som er mer enn middels glad i klubben men ikke helt hardcore, jeg tror de fleste som sto rundt meg er av samme ulla, bra miljø hadde vi også, stått sammen med de samme folka i 4 år og nå blir vi spredd for alle vinder

. I tillegg er jeg drittlei av å bli klassifisert som b supporter fordi jeg ikke bruker hele søndagen på kamp, eller ikke synger høyt nok, kan vi ikke prøve å ikke disse hverandre hver jævla gang vi har en mulighet..

Jeg tror enden på visa blir færre folk på kamp og det tror jeg ingen vil (men jeg er ikke sikker).

Comment

Originally posted by grefsen View Post
            Fast plass har vært redningen for alle som har familie, som kommer fra Hytta, som har følgt poden på sin kamp osv, og ta vekk denne muligheten er rett og slett usmart, det har vært et kjemptilbud til oss som er mer enn middels glad i klubben men ikke helt hardcore, jeg tror de fleste som sto rundt meg er av samme ulla, bra miljø hadde vi også, stått sammen med de samme folka i 4 år og nå blir vi spredd for alle vinder
            Kjøp deg bilett på Hafslund, der har du faste plasser fortsatt!

. I tillegg er jeg drittlei av å bli klassifisert som b supporter fordi jeg ikke bruker hele søndagen på kamp, eller ikke synger høyt nok, kan vi ikke prøve å ikke disse hverandre hver jævla gang vi har en mulighet..
            Synger du ikke høyt nok sett deg i VG eller Hafslund. Der er det ingen som klager på deg.

Jeg tror enden på visa blir færre folk på kamp og det tror jeg ingen vil (men jeg er ikke sikker).
            Du trur det blir ferre tilskuere pga vestbredden ikke har fasteplasser? vet ikke hvor du var i år, men det var fler tilskuere i cola svingen enn bredden, og gjett hva, der er det ikke faste plasser.

God tur til Hafslund eller VG Øvre.
            Oslobajas

Comment

jeg tror også at folk drar dit hvor stemningen er og den forsvinner mer og mer på vestbredden,selv om noen fortsatt nekter for dette.Klanen ble stiftet for die hard supportere folk som sang uansett hvordan resultatet ble og dagens klan er nok ikke like die hard i sum.

Comment

Er veldig enig med grefsen i det første sitatet du har kommentert cossie3. Jeg er i de aller fleste kampene tidlig ute men jeg har en jobb det ikke passer å dra fra til en hver tid og i tillegg kommer familien, men de er litt lettere å håndtere en arbeidsgiveren

Når det gjelder det andre sitatet så er jeg fortsatt enig med grefsen.
                Jeg tror ikke han mente at han får klager på tribunen men heller en holdning som kommer fram b.l.a her på forumet, det må være mulig å ville ha faste seter uten å få beskjed om å sette seg på en annen tribune eller å ta det forgitt at en ikke bidrar med synging og stemning fordi mann ønsker et fast sete.

Jeg personlig ser fordeler med begge løsningene og har full forståelse for det supermann skriver i innlegget rett før grefsen, men ønsket å beholde mitt sete rett og slett p.g.a de få gangene jeg ikke rekker å være tidlig ute samt at jeg også står med en hyggelig gjeng rundt meg.

Jeg trur også at det kan komme færre på kamp med denne løsningen da de som er sent ute kanskje velger å bli hjemme isteden, MEN dette anntallet er nok veldig lite. Det er nok innsatsen til de 11 ute på banen og markedsavdelingen som blir den avgjørende faktoren.

Hilsen en som fortsatt kommer til å ha sesongkort, synge høyt og kose meg på Vestbredden.

Comment

Originally posted by Johannes View Post
                  Klanen ble stiftet for die hard supportere folk som sang uansett hvordan resultatet ble og dagens klan er nok ikke like die hard i sum.

Selv når klanen ble stifta var det mange medlemmer som verken var "die hard" supportere eller folk som sang uansett resultat. Og på den tiden var det ca. 500 medlemmer.

Jeg kan garantere deg at det er flere "die hard" supportere i dag enn når klanen ble stifta.
                  www.tsbudbil.no

Comment

Originally posted by grefsen View Post

Nå vet jeg ikke hvor du har stått tidligere, eller om du tar med poden og familie på kamp, men slik jeg ser det er det mange muligheter. Her er noen:
                    - Et alternativ er at man, med kompiser, fruer og unger, flytter seg til familiefeltet på Vestbredden, dvs. feltene I–L. I følge ledelsen/de som har tenkt informeres det at
                    På familiefeltene I-L vil det bli tilbud om faste plasser.
                    - Et annet alternativ, dersom man ikke har lyst til å bli "tvangsflytta" (hey, vi snakker vestbredden her - mye dyp politisk ironi i dette ), er å snakke i en grei og kameratslig tone til den/dem som står på plassen "din". Det er jo liksom en annen klansskalle som står der, så er man hyggelig og og spør pent, kan det jo hende at man finner en løsning...
                    Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

klart vi er flere die hard nå på grunn av medlemmsmassen,men når jeg står litt utenfor kjernen i cola eller før på vestbredden er det,ikke mange som synger hele tiden.Jeg synes Klanen sang hele tiden på Jordal på slutten av 80 tallet og på gode gamle Bislett på begynnelsen av 90 tallet,men det kan vel hende at jeg glorifiserer den tida litt.

Comment

Jeg har en tendens til å ende opp på samme plass uavhengig av om jeg kommer sent eller tidlig, dette til tross for at det ikke er faste plasser i Cola. Dette skyldes rett og slett at alle som kjenner en 5-10 stykker gjerne kan få holdt av en plass eller få en utstrakt hånd til å klatre over sine medsupportere.

Dette er ikke det samme som at "man like gjerne kunne hatt faste plasser" for systemet skaper allikevel en viss forflytning og fleksibilitet. Dersom du ikke kjenner mange, så er jeg overbevist om at om du kommer tidlig noen kamper etter hverandre og legger merke til hvem som er rundt deg, vil du nok raskt bli semi-kjent med noen.

Da jeg stod på vestbredden funka det jo sånn med Gamle Konge også. Det var ikke sjelden en eller annen person insisterte på å dra meg opp for å låne 1/4 plass av ham og mannen til høyre for ham uten at noen protesterte da.
                        Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Johannes View Post
                          klart vi er flere die hard nå på grunn av medlemmsmassen,men når jeg står litt utenfor kjernen i cola eller før på vestbredden er det,ikke mange som synger hele tiden.Jeg synes Klanen sang hele tiden på Jordal på slutten av 80 tallet og på gode gamle Bislett på begynnelsen av 90 tallet,men det kan vel hende at jeg glorifiserer den tida litt.
                          Jeg synes klanen sang hele tida i 2004, jeg

Comment

fast plass

Jeg blir matt av folk som skal tolke alt i verste mening, jeg er lei av de som hele tiden mener alle andre ikke er "die hard" supportere og derfor ikke har noen rett til å mene noe om det som skjer i klanen.

Jeg synger høyt hver kamp på vestbredden jeg det er ikke det, men holdningen til supportere som er litt mer bedagelig anlagt er jævlig negativ, noe jeg ikke tror gavner hverken klubb eller klan...

Til sist det er klubben som styrer seating på Ullevål (de burde i hvertfall mene noe om det), og jeg tror at man bommer når det ikke lenger går an å ha faste plasser på vestbredden, men jeg skal på kamp jeg det er ikke det, men det må være lov å savne det felleskapet som ble rundt plassen sin( vi var tileldige folk som fikk plassser ved siden av hverandre og som bygde et lite felleskap), jeg er sikker på at mange også mener det samme..

Vi er veldig mange i klanen noe som er utelukkende positivt, men vi er ikke spesielt positive til hverandre.....

Comment

Jeg foreslår at du ser an sesongen før du spår døden for den lille sosiale gjengen din, for jeg har veldig liten tro på at noe særlig endres med tanke på akkurat det. Jeg tror det er større mulighet for at "clicken" kan få ett eller annet tilskudd du aldri hadde blitt kjent med om de samme faste plassene hadde vært der til neste år.

Du vil med andre ord gjenoppleve det som var så fantastisk første gangen du krabba deg opp på vestbredden

Comment

Working...
                              X