Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvorfor har UE faste plasser?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvorfor har UE faste plasser?

Det lurer jeg fælt på. Er ikke det litt uretferdig? Legger også merke til at de fleste kommer litt seinere enn de fleste andre...

Re: Hvorfor har UE faste plasser?

Inger har faste plasser på felt F/G.

Førstemann til mølla prinsippet

Comment

Virker ikke sånn. Virker som de har avgrensa et område med teip. Flere som har sett det?

Comment

vi holder av seter for hverandre.

Comment

Sist mandag var det en avsperring ja. Jeg fikk i alle fall beskjed i trappa om at feltet var fullt. Da jeg påpekte mange ledige seter fikk jeg beskjed av vakten om at det var plasser for UE.
          mvh

Ogni M

Comment

Holde av seter er lite barnslig....enten er du der, eller så er du ikke det. Hvorfor skal noen som kommer en time før ikke kunne velge plasser fordi en UE holder av alle til hele slekta si?
            _/_/_/_/

Goggen

Comment

Sitat: Den ons, 19 april 2006 19:57 skrev Ogni M:

> Sist mandag var det en avsperring ja. Jeg fikk i alle fall beskjed i trappa om at feltet var fullt. Da jeg påpekte mange ledige seter fikk jeg beskjed av vakten om at det var plasser for UE.

----

det vil i så fall si at jeg er blitt holdt for narr da jeg kjøpte sesongkortet mitt..

Comment

Sitat: Den ons, 19 april 2006 20:11 skrev Arc'teryx:

> Sitat: Den ons, 19 april 2006 19:57 skrev Ogni M:

>

> > Sist mandag var det en avsperring ja. Jeg fikk i alle fall beskjed i trappa om at feltet var fullt. Da jeg påpekte mange ledige seter fikk jeg beskjed av vakten om at det var plasser for UE.

>

> ----

>

> det vil i så fall si at jeg er blitt holdt for narr da jeg kjøpte sesongkortet mitt..

Husk at det var bortekamp på mandag... sesongkort gjaldt ikke.
                mvh

Ogni M

Comment

var sperret av i første kampen mot Odd også...

Comment

Det er ikke akkurat noe nytt fenomen, det har vært sånn i et års tid. Vi holder som sagt av plass til hverandre. De som står der har uansett sesongkort, og vi står 2 stk per sete på de fremste radene. Alternativet slik jeg ser det, er å la være å holde av plassen, men bare komme et kvarter før avspark og ta oss til rette. Det er ikke måten å gjøre det på, det hadde i alle fall blitt ramaskrik om så hadde skjedd. Et annet poeng er at vi i UE har for vane å benytte oss av flagg under kampens gang, og de som står på feltet har ikke noe imot det, det er jeg ikke sikker på om alle andre synes er like stas, så ved å holde av feltet, skåner man samtidig en del andre for ubehaget som måtte oppstå. Nå sist mot Lyn Tåsen var det jo litt annerledes, jeg ble selv spurt om jeg var med i UE når jeg kom opp trappa i kolasvingen, og fikk derfor komme inn, men det var ikke noe avtale som vi hadde gjort på forhånd med vaktene, såvidt jeg vet.

Comment

Sitat: Den ons, 19 april 2006 18:31 skrev Robin:

> Det lurer jeg fælt på. Er ikke det litt uretferdig? Legger også merke til at de fleste kommer litt seinere enn de fleste andre...

> Uansett, det høres jo merkelig ut at de får fordeler som ikke andre får, spesiellt etter oppslaget for en stund siden ang innblanding i bråk..

Noen i klansstyret kan kanskje svare på dette ?

Comment

Sitat: Den ons, 19 april 2006 20:42 skrev Toy S:

> Sitat: Den ons, 19 april 2006 18:31 skrev Robin:

>

> > Det lurer jeg fælt på. Er ikke det litt uretferdig? Legger også merke til at de fleste kommer litt seinere enn de fleste andre...

>

> > Uansett, det høres jo merkelig ut at de får fordeler som ikke andre får, spesiellt etter oppslaget for en stund siden ang innblanding i bråk..

> Noen i klansstyret kan kanskje svare på dette ?

nå gir jeg snart opp...

vi får vel for faen ingen fordeler, hold av sete for kameraten din, så holder jeg av for kameraten min.

og hvis en gammal rytter som deg ikke ser gjennom tv2s sensasjons journalistikk er det på tide med briller...

Comment

Til alle dere som er skeptiske til UE inne på ullevål, så må vel dere syns at det er bedre at dem står samla og lett synlig for vaktene....Det er vel bare tidsspørsmål før dem går helt amok inne på stadion??? http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif

Comment

Vi har da alle holdt av en plass eller to på Gaza til en kamerat? Det er et vanlig syn med folk som legger skjerfa sine over stoler og holder de av på den måten, den eneste forskjellen er at UE holder av flere?

Jeg stod rett ved UE på ODD-kampen (har også tenkt å stå der resten av hjemmekampene), og har egentlig ikke noe imot det.

Comment

Konge.. Enda en debatt om UE http://www.klanen.no/snakk/images/sm...on_redface.gif Skal en såpass liten gjeng som UE bestå, krever det jo enn viss grupering. Alle vet jo hvor de står, så hvorfor skal dette være noe problem? Kall det gjerne uformelle faste plasser

Comment

Working...
                              X