Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvorfor har UE faste plasser?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Hvorfor har UE faste plasser?

Sitat: Den søn, 23 april 2006 22:48 skrev skog:

> Men er det virkelig så big deal? Vil du stå med Unge Enga kan du jo bli med, vil du ikke, stell deg et annet sted, da vel?

>

>

Hvordan får det jeg skrev deg til å tro at det er en big deal, og hva får deg til å tro at vil stå akkurat der?

Jeg påpekte bare at det ikke er slik det var på Bislett og at det ikke har vært slik før på Ullevaal før, slik det ble påstått.

Og jeg skrev at jeg kunne forstå at folk reagerer på at det ble holdt av plasser til en viss gruppe.

Å tolke det slik at det ble en big deal for meg personlig er ganske fjernt, synes jeg. Jeg skrev jo også innledningsvis at jeg synes det var helt ok at det var holdt av plasser, men det valgte du ikke å lese.

Jeg har ikke kritisert at det er avholdte plasser til UE i det hele tatt.
    mvh

Ogni M

Comment

UE har stått der de står en stund nå. Jeg regner med at folk som kjøper sesongkort faktisk har vært på match tidligere, og burde derfor ikke bli overrasket om de ikke får stå på akkurat det lille området som etterhvert har blitt Unge Engas. UE er forbilledlige i sin sang og evne til å skape trøkk. Det er mer enn nok av folk på tribunene, både i cola og på vb, som sutrer mer enn de synger.

Comment

Sitat: Den tor, 20 april 2006 09:44 skrev Magnus:

> I utgangspunktet heldt vi av plassar fordi mange av oss er opptekne med rigging/gjennomføring av tifo, med løpeseddelutdeling etc. Då er det kjipt å ikkje få seg ein plass etter ha vore i timevis på stadion. Etter kvart har vi vorte fleire, og kanskje trengst det ikkje å halda av plassar på dei vanlege heimekampane. Men mot Lyn gongen gjaldt ikkje dei vanlege reglane om plassering.

>

> Så skal det seiast at vi ikkje kastar ut folk som vil stå der, men spør om dei vil stå med UE, og kva det inneber. Ein gong kom det ein fyr bort og sa han ville stå der, og det var greitt. Så skulle han berre henta nokre andre, sa han, og kom tilbake med tre gutar i 12-13-årsalderen. Plassane våre nedst på F/G er ikkje den beste plassen på stadion for dei, for å seia det slik. Som Espen skreiv, vi står gjerne to, tre pr plass, det er tett og folk ramlar rundt ved skåringar (no er jo ikkje det akkurat noko som hender ofte for tida).

>

> Det har forresten også vore halde av til eit felt midt på F/G tidlegare, med tau. Eg veit ikkje om det kjem til å fortsetja i år, det trengst kanskje ikkje like mykje som i fjor.

>

>

Uansett mener jeg at UE ikke burde kunne "forvente" å få den plassen.... Hva om jeg og 20 andre hadde plassert oss der? Skulle UE ha kasta oss vekk da?
        VB

Comment

Prøv.
          Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Sitat: Den ons, 26 april 2006 19:46 skrev Skruf:

>

> Uansett mener jeg at UE ikke burde kunne "forvente" å få den plassen.... Hva om jeg og 20 andre hadde plassert oss der? Skulle UE ha kasta oss vekk da?

Etter signaturen å døma har du ikkje sesongkort på Øvre Cola, så vaktane hadde vel stoppa deg før du kom så langt.

Comment

Sitat: Den ons, 26 april 2006 21:13 skrev Magnus:

> Sitat: Den ons, 26 april 2006 19:46 skrev Skruf:

>

>

> >

> > Uansett mener jeg at UE ikke burde kunne "forvente" å få den plassen.... Hva om jeg og 20 andre hadde plassert oss der? Skulle UE ha kasta oss vekk da?

>

> Etter signaturen å døma har du ikkje sesongkort på Øvre Cola, så vaktane hadde vel stoppa deg før du kom så langt.

>

>

Skulle gjerne ha gjort det....
              VB

Comment

Working...
              X