Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Chelsea?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jeg mener at både Singh og Nouri har mulighet for spilletid, om enn de sannsynligvis ikke får mye.
    in Absinthia

Comment

Bra innlegg og fakta info foomatic, og da tenker jeg vi sier takk til Johan79...

Comment

Berre,holm og santos startet de i skeid? wæhler og sørensen startet i lyn? Skeid er vel den klubben i norge som har fostret opp mest lovende spillere. Enga har mange gode unggutter, men jeg synes ikke de blir brukt så mye.... Horn er vel i dialog med en annen stor norsk klubb Fellah og brix er meget lovende som ikke kommer til å spille så mye iår...

Comment

Originally posted by Johan79 View Post
          Berre,holm og santos startet de i skeid? wæhler og sørensen startet i lyn? Skeid er vel den klubben i norge som har fostret opp mest lovende spillere. Enga har mange gode unggutter, men jeg synes ikke de blir brukt så mye.... Horn er vel i dialog med en annen stor norsk klubb Fellah og brix er meget lovende som ikke kommer til å spille så mye iår...
          Hvor mange rene Bergens-/Brann-gutter er på Brann-laget som tok gull i fjor?
          Og hvor mange av dem spilte store deler av sesongen?

Det at de har startet i Lyn eller Skeid gjør dem ikke til noe mindre Oslo-gutter enn andre.

Og dette Horn-greiene, hvor har du det fra? Noe du har hørt på byen etter en fuktig aften?

Comment

Det er jo ganske logisk at han er aktuell for andre klubber når det ser ut som at enga ikke vil satse på han. Han er jo tross alt u-21 spiller. Ifølge helstad var han en av de beste midtstopperne han hadde spilt mot ifjor!!! Det er en klubb som kommer til å ta kontakt nå snart skjønner du. Jeg ønsker ikke å si hvordan jeg vet det!

Comment

Originally posted by Johan79 View Post
              Det er jo ganske logisk at han er aktuell for andre klubber når det ser ut som at enga ikke vil satse på han. Han er jo tross alt u-21 spiller. Ifølge helstad var han en av de beste midtstopperne han hadde spilt mot ifjor!!! Det er en klubb som kommer til å ta kontakt nå snart skjønner du. Jeg ønsker ikke å si hvordan jeg vet det!
              Ja, kjempelogisk. Hvorfor vil ikke VIF satse på han?
              Og når du ikke engang kan komme med noe konkret så blir du nok avfeid.
              "En mann på internett sa!!!" - den holder ikke lenger.

Comment

Originally posted by foomatic View Post
                Vålerenga anno 2007 hadde følgende:

Kjetil Wæhler (20), Freddy dos Santos (25), Morten Berre (25), Thomas Holm (6), Daniel F. Holm (24), Jan D. Sørensen (21), Alex Mathisen (6), Glenn Roberts (6), Mohammed Fellah (7), Jørgen Horn (9), Kristian Brix (4), og Arnar Førsund (3 - ja, han er opprinnelig fra Gjelleråsen).
                Utkant gutta: André Muri (8)

Det er 14 spillere det.

Pr. nå er det vel Wæhler, dos Santos, Berre, F. Holm, Roberts, Fellah, Horn, Brix, Muri, Abdeallaoue og Bolthof som har sjans på spilletid i 2008. (Andresen er fra Kråsktad/Ski, som nok er vel så nærme som Norfjordeid er i forhold til Bergen). Altså 11 spillere.

Bare sånn for å gå gjennom fakta

Til orientering:
                Fra Bergen til Nordfjordeid er det 278 km..

Comment

Originally posted by Arnljot Gelline View Post
                  Til orientering:
                  Fra Bergen til Nordfjordeid er det 278 km..
                  Akkurat ja, da kan vi jo uten problemer ta med Storbæk også da, en spiller som spilte alle minutter i Tippeligaen for VIF anno 2007. Tipper han får noen minutter i 2008 også.

Comment

Originally posted by foomatic View Post
                    Akkurat ja, da kan vi jo uten problemer ta med Storbæk også da, en spiller som spilte alle minutter i Tippeligaen for VIF anno 2007. Tipper han får noen minutter i 2008 også.
                    Tja, og regner man først så vidt, så kan man jo utvide 2,8 ganger til, og vips, så er Sebastian Mila lokal Oslospiller.
                    in Absinthia

Comment

Working...
                    X