Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Cola 08??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cola 08??

Jeg har ventet litt med å kjøpe sesongkort ennå! jeg har stått både på cola og vestbredden... har syntes at cola har vært klart best. men hørte rykte om at bredden ikke skulle ha faste plasser i år. Er det fler som stikker dit i år da?? eller vil de som var på cola ifjor bli i cola??
    Oslos stolthet VÅLERENGA. Året rundt

kommer nok til og bli akkurat som ifjord.ingen som flytter fra vestbredden og ingen som flytter fra cola

Comment

Det blir Cola på oss såklart og nå er jo også sesongkortet i boks

I år så tar vi alt!

Soso - lykkelig eier av et sesongkort, igjen
      Only the dark sides deals in absolutes...

Comment

Ingen Cola på dere

Dere som tror dere har kjøpt sesongkort i Colasvingen må visst i stedet stå i Bendit-svingen

Originally posted by klanen.no
        Cola-svingen bytter forøvrig navn til "Bend-It" svingen i år.
        carlsb3rg
        -prøver nok et år Bredden
        228

Comment

Originally posted by carlsb3rg View Post
          Dere som tror dere har kjøpt sesongkort i Colasvingen må visst i stedet stå i Bendit-svingen
          Da blir vi endelig kvitt reklamenavnet.
          Tribuneseksjonen heter Gaza.
          in Absinthia

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
            Da blir vi endelig kvitt reklamenavnet.
            Tribuneseksjonen heter Gaza.
            __________________________________________________ _

Jepp, er ikke like mye "riv" i bendit...
            Jeg skal forresten flytte fra VB til "bendit" i år. Det er der det kommer til å skje.

Comment

Haha...ble felt F-g på Bendit(cola)
              Oslos stolthet VÅLERENGA. Året rundt

Comment

Originally posted by -=VIF=- View Post
                __________________________________________________ _

Jepp, er ikke like mye "riv" i bendit...
                Jeg skal forresten flytte fra VB til "bendit" i år. Det er der det kommer til å skje.

Sviker Bredden er jo konge. Blir sikkert bra stemmning!!!

Comment

Synes det er bra trøkk på Vestbredden og,jeg.Kan godt hende at Cola`n er bedre,der har jeg ikke vært på lenge.

Comment

Jeg var på bredden i ca halvparten av kampene, og cola resterende!

Skjønner ikke at dere kan si at det var bra trøkk, makan til lite engasjement og syngevilje, skal du lete lenge etter på en syngetribune.

Men i Cola derimot, stor vilje til og synge, utrolig bra trøkk.

Ikke noe spr. om hvor jeg skal stå i år hvert fall...
                    Engas Deiligste!

Comment

Originally posted by Johannes View Post
                      kommer nok til og bli akkurat som ifjord.ingen som flytter fra vestbredden og ingen som flytter fra cola
                      Det var ganske mange som flytta fra bredden til cola ifjor da, (vi var noen av dem) og tror det bare blir flere i år. Ingen tvil, cola er der det er best stemning!!
                      IKAROS

Comment

Jepp, merka faktisk att jeg blei dau sjøl. Var nesten sånn at man blir flau av å stå å synge alene. jaja, blir cola på meg iallefall. Men det hadde hvert bra om bredden hadde løfta seg.

Comment

Ett par nostalgikere vil kanskje gi bredden en sjanse i år og flytte tilbake dit i den tro at det går an å samle seg og skape trøkk der.

Ingenting er bedre enn om dette skjer mens trøkket på cola opprettholdes/forbedres. Vi har mange nok stemmebånd, vi mangler bare litt entusiasme og samkjøring
                          Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                            Ett par nostalgikere vil kanskje gi bredden en sjanse i år og flytte tilbake dit i den tro at det går an å samle seg og skape trøkk der.

Ingenting er bedre enn om dette skjer mens trøkket på cola opprettholdes/forbedres. Vi har mange nok stemmebånd, vi mangler bare litt entusiasme og samkjøring
                            Sant nok, men hvor mange år har dere tenkt å prøve dette før man går samla inn for "alle syngende på en tribune" ?

(dersom det ikke slår til i år da så klart)
                            IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
                              Sant nok, men hvor mange år har dere tenkt å prøve dette før man går samla inn for "alle syngende på en tribune" ?

(dersom det ikke slår til i år da så klart)
                              Tipper det blir sålenge det ikke finnes noen tribune som er stor nok.
                              mvh

Ogni M

Comment

Working...
                              X