Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kaos etter åpne plasser på bredden??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kaos etter åpne plasser på bredden??

Hvordan har man tenkt å overholde at ikke alle stimler sammen inn mot midten? Ser for meg et evig kaos de første kampene til ting kommer på plass.
    Er det noen som kan svare på hvordan klanen/vålerenga har tenkt å opprettholde orden på dette?
    Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Originally posted by haraa1 View Post
    Hvordan har man tenkt å overholde at ikke alle stimler sammen inn mot midten? Ser for meg et evig kaos de første kampene til ting kommer på plass.
    Er det noen som kan svare på hvordan klanen/vålerenga har tenkt å opprettholde orden på dette?
    Kanskje på samme måte som Cola har vært?
    Oslobajas

Comment

Tja, det fungerte da ganske greit før det ble faste plasser også...

Comment

Vet ikke om du har vært i Cola-svingen de to siste sesongene. Men det står i alle fall vakter fra Klanen (KOT) og passer på at folk ikke slipper opp til feil felt og de har vel også delvis passet på at folk ikke "sniker" seg inn mot det midtre feltet. Nå selges det vel heller ikke flere billetter enn det er stoler på feltene, så når folk står blir det god plass. Regner med at de vil ha vakter også under tribunene på Vestbredden som passer på at at folk går opp på rett felt og noen som ser etter at de ikke flytter seg innover mot midten.

Comment

Nå er det vel ikke noe negativt i at man stimler mot midten. Det pleier jo å bli bedre trøkk av sånt enn når folk må ha ett ledig sete på hver side.

Comment

Blir nok som Cola ja, men det kommer sikkert info om dette til neste sesong....fint å se at bredden begynner å bli fult gleder meg til sesongen nå

Comment

Lenge leve kaos, så lenge det blir mere lyd....Alle vil trykke inn mot midten, det er naturlig. De som kommer tidlig får dermed de plassene, så fylles det på etterhvert utover sidene. Trenger ikke ha noe ordenspoliti her, dette ordner vi sjøl...Gleder meg, snart er vi igang hehe..

Comment

Originally posted by lille i View Post
                Tja, det fungerte da ganske greit før det ble faste plasser også...
                Fungerer bra på borteturer også....

-jørn-
                (*´ェ`*)

Comment

Man vil naturligvis se banen bedre på midten av Bredden enn på midten i Colasvingen! Det kan da ikke sammenlignes.....

Comment

Originally posted by Pondus View Post
                    Vet ikke om du har vært i Cola-svingen de to siste sesongene. Men det står i alle fall vakter fra Klanen (KOT) og passer på at folk ikke slipper opp til feil felt og de har vel også delvis passet på at folk ikke "sniker" seg inn mot det midtre feltet. Nå selges det vel heller ikke flere billetter enn det er stoler på feltene, så når folk står blir det god plass. Regner med at de vil ha vakter også under tribunene på Vestbredden som passer på at at folk går opp på rett felt og noen som ser etter at de ikke flytter seg innover mot midten.
                    Jeg har stått i Cola med KOT sist sesong og sjekket billetter
                    Og KOT har ikke dette som oppgave neste sesong, da skal det kun være mere relatert vaktoppgaver. Slik jeg har fått med meg så er det stadionvertene eller stadionvaktene som skal gjøre dette neste sesong. Derfor er jeg redd for at det kan bli litt kaos i starten.

Comment

Tror ikke detta blir noe problem i det hele tatt.. Om folk vil stå trangt på midten så blir'e bare mer kriging om lyden, å det er jo bare genialt :P

Super fett i Cola når det er tjukt med folk å vi nesten står oppå hverandre
                      helt ute av tema, foreslår kansje at vi står 2 mann/kvinne per sete da det blir av erfaring bedre trøkk og mye bedre stemmning, dog, mindre plass til å drekke kaffe å ete pølse, men det er da ikke derfor vi er der ere vel? :P
                      The strenght of the pack is the wolf and the strenght og the wolf is the pack. So remember we are the wolfs
                      -----ÆRE VÆRE-----

Comment

Slik jeg har fått med meg så er det stadionvertene eller stadionvaktene som skal gjøre dette neste sesong. Derfor er jeg redd for at det kan bli litt kaos i starten.
                        Hvorfor skulle det bli kaos? Stadionvertene og KOT har stått sammen og samarbeidet på trappeavsatsene i Cola. Spesielt på de to som har med felt F/G å gjøre. Dette burde du vite hvis du har stått sammen med oss.

Dette er uansett ikke noe problem så lenge alle har korrekt kort/billett og viser det uoppfordret til stadionvertene. I tillegg at folk går til det feltet de har kort/billett til. Problem løst og ingen grunner til "kaos".

Comment

Originally posted by metalhockey View Post
                          Hvorfor skulle det bli kaos? Stadionvertene og KOT har stått sammen og samarbeidet på trappeavsatsene i Cola. Spesielt på de to som har med felt F/G å gjøre. Dette burde du vite hvis du har stått sammen med oss.

Dette er uansett ikke noe problem så lenge alle har korrekt kort/billett og viser det uoppfordret til stadionvertene. I tillegg at folk går til det feltet de har kort/billett til. Problem løst og ingen grunner til "kaos".
                          Jeg synes det til tider var litt for lite av et "problem"! Når kampen er i gang, så kan det hende at de som står på sidefeltene (f. eks J) kanskje har lyst til å trekke inn mot midten for å stå blant likesinnede mht synging, spes hvis det er ledige plasser. Det er vanskelig, da man blir stoppet. Skjønner godt at vaktene er strenge på felt-inndelingen før kampstart (slik at de som har billett til midtfeltene faktisk får plass der!), men etter at kampen er i gang hadde det vært en fordel om man så gjennom fingrene med dette.

Comment

Skjønner godt at vaktene er strenge på felt-inndelingen før kampstart (slik at de som har billett til midtfeltene faktisk får plass der!), men etter at kampen er i gang hadde det vært en fordel om man så gjennom fingrene med dette.

Meget godt poeng dette her ice69, Støttes 100%!! sånt blir det bedre lyd av.....

Comment

Originally posted by metalhockey View Post

Forstår det slik at du ikke helt tror meg på det at jeg har stått i cola og sjekket billetter sist sesong. Det har faktisk vært enkelte kamper hvor man har "diskutert" litt med div grupperinger fordi det er andre som har "tatt" den faste plassen som man har hatt "hele" tiden. Derfor spør jeg som jeg gjør om dette kan bli et problem på Vestbredden til sesongen som kommer. Og når det er avtalt at KOT ikke skal ha noe med billetter å gjøre sesongen som kommer. Men forstår det slik at dere ikke ser det på som noe problem, har dere plasser i cola da og ikke vestbredden eller?

Comment

Working...
                              X