Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Uro innad i klanen....

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Uro innad i klanen....

Har en ide om hvordan man kansje kan få ordnet litt av det...

La oss si at noen klansmedlem kommer i bråk, starter bråk, what ever....

Politiet kommer og "order opp", politiet har vel da navnene til disse...

Er det ikke da mulig for klanen og få til et sammarbeid med politiet. Slik at personene som var der kan forklare seg for styre i klanen, og at styre gjør opp en mening om dem skal bli utvist.

Styret har da navn på disse personen og vis det viser seg at disse ofte er "inne på teppet" bør jo saken være grei... utvisning...

Er sikkert litt jobb med dette, og styre har sikker masse og gjøre, men det er da en ide.....

synspunkter om dette????

HATER TROMMER!!!!!!!!

Re: Uro innad i klanen....

Bråkmakere vil bli utestengt

VALLHALL (vif.no) - Det skal være trygt, og du skal føle deg bekvem, når du kommer på våre arrangementer i Vålerenga, sier klubbdirektør Geir P. Solstad til vif.no.

Vålerenga-direktøren er glad for at hovedstyret i VIF fotball nå har vedtatt nye regler for utstengelse av bråkmakere fra klubbens egne arrangementer.

Her er reglene VIF Fotball har vedtatt å følge:

Utestengelse for en bestemt periode eller på ubestemt tid fra Klubbens arrangementer kan ilegges person som:

1) Opptrer truende, fremsetter trusler eller utøver vold mot publikum, supportere, ansatte, innleid personell eller tillitsvalgte i Klubben eller andre klubber/idrettsorganisasjoner. Dette gjelder også handlinger som foretas på reise til og fra, samt før, under eller etter klubbens kamper.

2) Deltar eller er involvert i fotballbråk eller på annen måte opptrer slik at det er egnet til å skade Klubbens omdømme eller anseelse.

Bryter FIFA, UEFA, NFF eller lokal arrangørs lover eller regler for sikkerhet ved avvikling av kamper.

3) Utestengelse ilegges etter vedtak av Hovedstyret i Klubben. Før beslutning fattes vil vedkommende person varsles skriftlig om forholdet og ha rett til å avgi forklaring for styret eller den styret bemyndiger.

Utestengelse fra Vålerenga Fotballs arrangementer vil automatisk medføre utestengelse fra Vålerenga Hockeys arrangementer, og omvendt.

Klubben vil informere NFF, NTF og dens samarbeidsklubber via samarbeidsforumet FAVN, om de utestengelsesvedtak som treffes.

Comment

Nå vil jeg tro politiet faktisk har taushetsplikt, for ikke å snakke om at man er uskyldig til det motsatte er bevist.

Comment

Sitat: Den fre, 21 april 2006 15:51 skrev Vif_på_toppen:

> Har en ide om hvordan man kansje kan få ordnet litt av det...

>

> La oss si at noen klansmedlem kommer i bråk, starter bråk, what ever....

>

> Politiet kommer og "order opp", politiet har vel da navnene til disse...

>

> Er det ikke da mulig for klanen og få til et sammarbeid med politiet. Slik at personene som var der kan forklare seg for styre i klanen, og at styre gjør opp en mening om dem skal bli utvist.

>

> Styret har da navn på disse personen og vis det viser seg at disse ofte er "inne på teppet" bør jo saken være grei... utvisning...

>

> Er sikkert litt jobb med dette, og styre har sikker masse og gjøre, men det er da en ide.....

>

> synspunkter om dette????

-------------------------------

Så hvis noen lager bråk når man er ute i helgene som privatperson og er medlem av klanen så skal man bli utestengt fra matchene til enga?

Noe av det dummeste forslaget jeg har sett på lenge..

Comment

Sitat: Den fre, 21 april 2006 15:52 skrev vif1990:

> Bråkmakere vil bli utestengt

>

> VALLHALL (vif.no) - Det skal være trygt, og du skal føle deg bekvem, når du kommer på våre arrangementer i Vålerenga, sier klubbdirektør Geir P. Solstad til vif.no.

>

> Vålerenga-direktøren er glad for at hovedstyret i VIF fotball nå har vedtatt nye regler for utstengelse av bråkmakere fra klubbens egne arrangementer.

>

> Her er reglene VIF Fotball har vedtatt å følge:

>

> Utestengelse for en bestemt periode eller på ubestemt tid fra Klubbens arrangementer kan ilegges person som:

>

> 1) Opptrer truende, fremsetter trusler eller utøver vold mot publikum, supportere, ansatte, innleid personell eller tillitsvalgte i Klubben eller andre klubber/idrettsorganisasjoner. Dette gjelder også handlinger som foretas på reise til og fra, samt før, under eller etter klubbens kamper.

>

> 2) Deltar eller er involvert i fotballbråk eller på annen måte opptrer slik at det er egnet til å skade Klubbens omdømme eller anseelse.

> Bryter FIFA, UEFA, NFF eller lokal arrangørs lover eller regler for sikkerhet ved avvikling av kamper.

>

> 3) Utestengelse ilegges etter vedtak av Hovedstyret i Klubben. Før beslutning fattes vil vedkommende person varsles skriftlig om forholdet og ha rett til å avgi forklaring for styret eller den styret bemyndiger.

>

> Utestengelse fra Vålerenga Fotballs arrangementer vil automatisk medføre utestengelse fra Vålerenga Hockeys arrangementer, og omvendt.

>

> Klubben vil informere NFF, NTF og dens samarbeidsklubber via samarbeidsforumet FAVN, om de utestengelsesvedtak som treffes.

Problemet er vel at klanen ikke vet hvem som lager bråk....

vis politiet kommer med navn, så er identitets problemet borte, men som baronen sa, her kommer taushetsplikten inn

i bildet...

Vis alle som melder seg inn i klanen, vif skriver under på et papir, hvor dem godtar at politiet gir opplysninger om navn vis det har noe med enga og gjøre.

Er jeg helt på tur her, eller kan dette la seg gjøre????

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

Sitat: Den fre, 21 april 2006 16:06 skrev supervif:

> Sitat: Den fre, 21 april 2006 15:51 skrev Vif_på_toppen:

>

> > Har en ide om hvordan man kansje kan få ordnet litt av det...

> >

> > La oss si at noen klansmedlem kommer i bråk, starter bråk, what ever....

> >

> > Politiet kommer og "order opp", politiet har vel da navnene til disse...

> >

> > Er det ikke da mulig for klanen og få til et sammarbeid med politiet. Slik at personene som var der kan forklare seg for styre i klanen, og at styre gjør opp en mening om dem skal bli utvist.

> >

> > Styret har da navn på disse personen og vis det viser seg at disse ofte er "inne på teppet" bør jo saken være grei... utvisning...

> >

> > Er sikkert litt jobb med dette, og styre har sikker masse og gjøre, men det er da en ide.....

> >

> > synspunkter om dette????

> -------------------------------

> Så hvis noen lager bråk når man er ute i helgene som privatperson og er medlem av klanen så skal man bli utestengt fra matchene til enga?

> Noe av det dummeste forslaget jeg har sett på lenge..

>

>

> vis du som privatperson lager bråk i helgene IFØRT ENGASUPPORTERTØY og er MEDLEM av klanen, er du ikke lenger en privatperson, men en REPRESENTANT fra KLANEN.... slik jeg ser det da...

og du blir jo ikke utestengt fra matchene, bare klansfeltet, som følge at du ikke er medlem av klanen lenger... står jo fritt til og kjøpe bill. til de andre feltene, hafslund etc....

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

> > vis du som privatperson lager bråk i helgene IFØRT ENGASUPPORTERTØY og er MEDLEM av klanen, er du ikke lenger en privatperson, men en REPRESENTANT fra KLANEN.... slik jeg ser det da...

> og du blir jo ikke utestengt fra matchene, bare klansfeltet, som følge at du ikke er medlem av klanen lenger... står jo fritt til og kjøpe bill. til de andre feltene, hafslund etc....

Det er noe av det mest tragiske jeg har hørt!

Kan ikke nekte noen i å gå på Vålerengas kamper pga noe de gjør de gjør fritida si?
              You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Hva om noen som smugler sprit blir tatt med en Enga-caps da?

Comment

Blir kasta ut av landet...

Comment

Jeg pissa i et smug for 1 år siden, mens jeg hadde på Enga drakt. Blir jeg kasta ut nå?
                    You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Hovedstyret i VIF Fotball gikk nylig ut med retningslinjer for hvem som kan utestenges fra kamper for kortere eller lengre tid, og hvordan denne prosessen gjennomføres. http://www.vif-fotball.no/ Disse retningslinjene innebærer at man kan utestenges for ting som skjer uten at det er i forbindelse med kamper, hvis dette kan bringe klubben i vanry.

Comment

Sitat: Den fre, 21 april 2006 16:20 skrev Grim:

> Hva om noen som smugler sprit blir tatt med en Enga-caps da?

hva har dette med fotballbråk og gjøre... er det ikke det vi snakker om her da??? om noen smugler skader vel ikke det noen, men vis dem banker opp folk......

men de reglene som vif1990 skriver, gjelder dem BARE under Klubbens arrangementer...

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

Sitat: Den fre, 21 april 2006 16:22 skrev KampenUltras:

> Jeg pissa i et smug for 1 år siden, mens jeg hadde på Enga drakt. Blir jeg kasta ut nå?

> Fy flate å gææææærn du er assa...

Men jeg er gærnere, for jeg tygga tyggegummi på tbanen forrige dagen i enga hettegensern min...

Jeg kan vel bare levere sesongkortet mitt inn jeg nå http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

Toy S

tyggde seff Toy

Comment

Sitat: Den fre, 21 april 2006 16:35 skrev Toy S:

> Men jeg er gærnere, for jeg tygga tyggegummi på tbanen forrige dagen i enga hettegensern min...

Samma genseren du hadde på deg på frokostquiz? Trakk du den over hodet mens du tygget? http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Working...
                            X