Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Medlemskort Klanen 2008

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Medlemskort Klanen 2008

Noen som vet når første bolk m medlemskort blir sendt ut?? er det med neste klansrop? når er det det evt kommer???
    VÅL'ENGA!!

Originally posted by Rossi View Post
    Noen som vet når første bolk m medlemskort blir sendt ut?? er det med neste klansrop? når er det det evt kommer???
    kommer vel rundt midten av mars vel

Comment

Originally posted by Pyro-fan View Post
      kommer vel rundt midten av mars vel
      Medlemskortet er sendes til trykkeriet i dag eller i morgen, så er det bare å vente. Midten av mars... ikke dårlig tippa, Håper dog første bolk er klar noe før.
      Kjellsen

Comment

skal alle ha fått giro for fornying av medlemsskap i klanen? har ikke fått noe, sendte en mail til klanen for en stund siden, men har ikke fått noe svar. Men jeg lurte på om det kanskje var mulig å gjøre det over disk i sjappa samtidig som jeg kjøpte sesongkort? Eller må det være betalt i forkant?

Comment

Originally posted by -=VIF=- View Post
          Men jeg lurte på om det kanskje var mulig å gjøre det over disk i sjappa samtidig som jeg kjøpte sesongkort?
          Ja, det går

Comment

Originally posted by -=VIF=- View Post
            skal alle ha fått giro for fornying av medlemsskap i klanen? har ikke fått noe, sendte en mail til klanen for en stund siden, men har ikke fått noe svar. Men jeg lurte på om det kanskje var mulig å gjøre det over disk i sjappa samtidig som jeg kjøpte sesongkort? Eller må det være betalt i forkant?
            Som du sikkert har fått med deg har vi hatt enormt store problemer etter en såkalt vask av medlemslister. Vi hadde en liste vi lovet skulle bli bedre vi betalte penger og det ble et salig kaos. Dette er så godt som ordnet opp i, men en 10-15% feilmargin knytta til flyttinger er vanlig.
            Det er fullt mulig å betale i sjappa. Hvis du ennå ikke har fått klansropet med giro. Send en mail til medlem[ætt]klanen.no da bør vi greie å rette opp din adresse i registeret.

Kjellsen

Comment

Originally posted by Kjellsen View Post
              Som du sikkert har fått med deg har vi hatt enormt store problemer etter en såkalt vask av medlemslister. Vi hadde en liste vi lovet skulle bli bedre vi betalte penger og det ble et salig kaos. Dette er så godt som ordnet opp i, men en 10-15% feilmargin knytta til flyttinger er vanlig.
              Det er fullt mulig å betale i sjappa. Hvis du ennå ikke har fått klansropet med giro. Send en mail til medlem[ætt]klanen.no da bør vi greie å rette opp din adresse i registeret.

Kjellsen
              Nydelig, går greit å betale over disk i sjappa, bare jeg beholder det gamle medlemsnummeret. Mener at klansropet dukka opp en gang (eller om det var pappa sitt men samma det), men kan ikke huske at det fulgte med noen giro. Men jeg tar det i sjappa jeg, like greit det!

Comment

Henting av kort

Det ble vel sagt at de som henter kort i sjappa kan hente fra 10 mars. vet ikke om den datoen fortsatt står?
                snusk1

Comment

yo

hei.
                  noen som kan hjelpe meg.jeg meldte meg inn på nytt i år i fylla sant.og skrev da feil bokstav i navnet.de kom og på mailen og giroen.hvordan kan noen rette på dette så jeg får en ny fort?
                  BLØ

Comment

Originally posted by klansbonde View Post
                    hei.
                    noen som kan hjelpe meg.jeg meldte meg inn på nytt i år i fylla sant.og skrev da feil bokstav i navnet.de kom og på mailen og giroen.hvordan kan noen rette på dette så jeg får en ny fort?
                    Prøv mail adressen som det referes til i Kjellsen sitt innlegg

Comment

Originally posted by snusk1 View Post
                      Det ble vel sagt at de som henter kort i sjappa kan hente fra 10 mars. vet ikke om den datoen fortsatt står?
                      Medlemskortene?
                      Kommer ente de i posten æ?

Comment

Originally posted by Pyro-fan View Post
                        Medlemskortene?
                        Kommer ente de i posten æ?
                        Ikke for oss "nye" som ikke hadde kort i fjor og som var i sjappa og ordnet dette der nede. Vi har en kvittering som vi bytter i sesongkort etter 10 mars i sjappa.
                        snusk1

Comment

Originally posted by snusk1 View Post
                          Ikke for oss "nye" som ikke hadde kort i fjor og som var i sjappa og ordnet dette der nede. Vi har en kvittering som vi bytter i sesongkort etter 10 mars i sjappa.
                          Nå må du våkne opp her
                          tråden handler om Medlemskort, jeg spurte om du mente at vi måtte hente medlemskortene.
                          Å så snakker du om sesongkort Nå har du mista meg.
                          Alle får vel medlemskorte i posten, og alle må vel hente sesongkorte i gamleaftenpostenbygget eller i underetasjen på sjappa.

Comment

For å prøve å rydde litt opp i misforståelser her nå:

Medlemskortene blir sendt i posten (som Kjellsen skriver, de er i trykken og bør komme ut til folket forhåpentligvis i midten av mars. Så klart aller helst før..)

Sesongkortene må hentes i Sjappa. Det er der datoen 10.mars kommer inn i bildet. De som har kjøpt kort innen 6.februar skal iallfall i utgangspunktet kunne hente kortene sine her fra 10.mars.

Ble det greiere?
                            - Such is life -

Comment

Problem løst
                              VÅL'ENGA!!

Comment

Working...
                              X