Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Medlemsweben

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Medlemsweben

Logget meg inn på medlemsweben for å lese det som er lagt ut der i forbindelse med årsmøtet. Får imidlertid bare opp at jeg må være aktiv medlem for å kunne laste ned filene som ligger der. Hvordan blir jeg aktiv medlem da??

Originally posted by enga13 View Post
    Logget meg inn på medlemsweben for å lese det som er lagt ut der i forbindelse med årsmøtet. Får imidlertid bare opp at jeg må være aktiv medlem for å kunne laste ned filene som ligger der. Hvordan blir jeg aktiv medlem da??

Hvis du får opp boksen med de forskjellige dokumentene man kan laste ned, så står det på høyre siden bak hvert dok "last ned". Det skal bare å klikke på denne. Er du registrert som betalt så skal det være det samme som "aktivt medlem" (hvis du ser på "forsiden" så står det i skrivende stund følgende 'Klanen har 1174 aktive medlemmer'. Dette er antallet registrerte betalinger så langt i år.)
    Ellers anbefaler jeg å sende en mail til medlem@klanen.no (noe ventetid må dog påberegnes da medlemsgruppa ikke akkurat er overbefolket..)

Gudd løkk!
    - Such is life -

Comment

Originally posted by enga13 View Post
      Du må betale medlemskontingenten for i år. Den må være betalt for at man skal kunne delta og stemme på årsmøtet, og dermed også for å få tilgang til sakspapirene.

Om du har betalt, og det ikke er registrert, ta kontakt med medlem@klanen.no

Comment

jeg har også betalt, men ingenting er oppdatert der siden 2006. fungerer utrolig dårlig den medlemsweben.
        enga for alltid.

olenga.

Comment

Originally posted by olenga View Post
          jeg har også betalt, men ingenting er oppdatert der siden 2006. fungerer utrolig dårlig den medlemsweben.
          Som sagt, ta kontakt med medlemsservice og si fra. Om du ikke står registrert som betalende på medlemsweben vil du heller ikke få tilsendt medlemskort.

Comment

Originally posted by lille i View Post
            Som sagt, ta kontakt med medlemsservice og si fra. Om du ikke står registrert som betalende på medlemsweben vil du heller ikke få tilsendt medlemskort.
            jeg fikk da tilsendt medlemskort i fjor, uten at medlemsweben var oppdatert, og jeg har alltid fått klansropet også, så det er vel ikke der problemet ligger.
            enga for alltid.

olenga.

Comment

Originally posted by olenga View Post
              jeg fikk da tilsendt medlemskort i fjor, uten at medlemsweben var oppdatert, og jeg har alltid fått klansropet også, så det er vel ikke der problemet ligger.
              Medlemswebben er Klanens medlemsregister, og det er der alle uttrekk av adresselister etc. tas fra (bortsett fra den mislykkede "vaskinga" av lister før jul da...). Så om du står oppført der som ikke betalende eller med feil adresse og likevel får kort og Klansrop virker det litt merkelig...

Comment

Hos meg så står bare betalingen for 2007 registrert , men jeg betalte for 2008 når giroen kom med Klansropet nå før jul. Hadde også tilgang til det som ligger inne på Medlemsweben før jul, men har ikke det nå lenger. Nå står det bare "Du må være aktiv medlem for å kunne laste ned denne filen" på alt sammen. Og selv om jeg hadde sesongkort i fjor også, så ble aldri det registrert der inne heller...

Comment

Feltet for sesongkort har aldri vært i bruk i medlemsregisteret (og burde sånn sett kanskje ikke vært synlig for brukere, siden det kan forvirre)

Betalende medlem eller ikke blir nullstilt ca 1. desember hvert år, da begynner man å registrere nye betalinger på neste år. Dvs. at hvis man går inn på medlemsweben på slutten av året kan man få beskjed om at man ikke er aktivt medlem, selv om man har betalt i inneværende år.

Jeg vet ikke om medlemsservice er ajour med å registrere innbetalinger for 2008 eller ikke, har sendt dem spørsmål om det nå.

Comment

Jeg betalte 24.12.2007. Men siste registret på meg står 25.12.2006
                    På Engatur aldri sur.

Comment

Originally posted by storoy View Post
                      Jeg betalte 24.12.2007. Men siste registret på meg står 25.12.2006

Webben er oppdatert, så den datoen skal være endret, men tar forbehold at det er noe få (20 stk) som ikke er oppdatert enda, disse vil bli lagt inn løpet av morgen dagen.

Dette gjelder kun de som har betalt via giro
                      Glenn Hillstrand

Comment

Hos meg står det at siste Klansrop kom i 2005 engang. Det er feil. Og jeg har prøvd å ende mobil nr mitt opptil 10 ganger det siste året, men det står fremdeles feil. Så vil si den Medlemsweben funker ganske dårlig. Men får vel ta med at det står riktig med tanke på betaling da.

Ps. Beklager at det ble litt rotete skrevet, men håper dere skjønner

Comment

Det er ikke noe felt på medlemswebben som sier noe om Klansropet???

Hvis du har forsøkt å endre mobilnummer på webben, hva slags feilmelding får du evt? Eller har du sett at det ble endret, for deretter å bli satt tilbake igjen?

Comment

Joda, det er bare ikke så oppdatert:

Originally posted by vifklanen.com
                            Siste Klansrop sent: 30.03.2006
                            228

Comment

Hvis du har forsøkt å endre mobilnummer på webben, hva slags feilmelding får du evt? Eller har du sett at det ble endret, for deretter å bli satt tilbake igjen?
                              Jo det står Klansropet der. Eller har du en annen hemmelig Medlemsweb jeg ikke har?
                              Det kommer ikke noe feilmelding. Jeg skriver det nye nr og trykker oppdater. Men det gamle står fremdeles der etter jeg har trykket.

Comment

Working...
                              X