Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Medlemsweben

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nico 8 View Post
    Jo det står Klansropet der. Eller har du en annen hemmelig Medlemsweb jeg ikke har?
    Det kommer ikke noe feilmelding. Jeg skriver det nye nr og trykker oppdater. Men det gamle står fremdeles der etter jeg har trykket.
    Jeg mener å huske at det du må gjøre er å skrive inn passordet ditt i passord-feltet også. Da oppdateres informasjonen.

Comment

Og jeg har prøvd å ende mobil nr mitt opptil 10 ganger det siste året, men det står fremdeles feil.

Årsaken til dette var at det manglet en katalog (som oppsto etter at vi flyttet til ny server ), og du skulle derfor ha fått en feilmelding opp.

Dette er nå rettet på
      Glenn Hillstrand

Comment

Jo det står Klansropet der. Eller har du en annen hemmelig Medlemsweb jeg ikke har?
        Det kommer ikke noe feilmelding. Jeg skriver det nye nr og trykker oppdater. Men det gamle står fremdeles der etter jeg har trykket.
        Finner ikke dette hos meg, hvilken side ser du på?

(Jeg tror deg, det er ikke det, men vanskelig å svare på noe man ikke vet hva er)

Comment

Det står oppe i høyre hjørne av webben.

Men grunnen til at det ikke har blitt endret er at den som tar ut liste for klansropet har glemt å oppdatere dato.

Ikke værre enn det
          Glenn Hillstrand

Comment

Originally posted by lille i View Post
            Finner ikke dette hos meg, hvilken side ser du på?

(Jeg tror deg, det er ikke det, men vanskelig å svare på noe man ikke vet hva er)
            Det står der han Teng sier den står. Og nr. ble fiksa når jeg skrev passordet. Takk for hjelpa!

Comment

Working...
            X