Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Klanstribune?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Klanstribune?

Sitat: Den man, 24 april 2006 16:40 skrev Jaffa:

> Blir så forbanna. Tror jeg telte 15-20 folk i RBK-effekter i colasvingen. Det syke er at mange av dem prøvde å komme seg opp på øvre..

Egentlig så burde dem slept opp og jubla ved en eventuel scåring. så hadde dem løpt fort ned igjen tror jeg og aldri kommi tilbake til ullevål. Det er alltid sånn at vi enga fans får bråk pga epplekjekke motstandere som ikke gjør annet enn å førske å få et nyhetsoppslag om at " Pøbler i klanen banka opp stakkarslige bortesupportere"

Gi dem juling så skjønner`em. Står dem midt i klanen med motstander effekter, så syns jeg det er på eget annsvar! synd for dem!! haha
    The strenght of the pack is the wolf and the strenght og the wolf is the pack. So remember we are the wolfs
    -----ÆRE VÆRE-----

Comment

Sitat: Den man, 24 april 2006 16:02 skrev keyserløkka:

> Bør være så enkelt at man opplyser om dette mens folk står i kø. Bare å skrive et skilt som man henger over inngangene til cola før alle engakamper. I tillegg bør dette sies over høytalerne før kampstart. Bør samtidig være sånn at disse automatisk får byttet billettene sine til vg-svingen. Så at vaktene i cola fikk folk til å ta av/skjule rbk-effekter i går, men hva hadde skjedd om disse hadde jubla ved scoring osv?? Her bør klubben rydde opp!! Siden cola nå er definert som en hjemmetribune, bør det være et krav fra oss som står der at man slipper å få bortefans på setet ved siden av.

>

> ali

--------------

Sant nok - forhåndsopplysninga om dette og bevisstheten rundt dette problemet fra klubbens og vaktene (og KOT?) sin side er ELENDIG.

Ille nok at de slipper inn, men hvorfor blir ikke disse idiotene geleida BORT (som på Åråsen i 2003) når de blir oppdaga??

Comment

Sitat: Den man, 24 april 2006 17:02 skrev "Dør for enga uten tvil":

> Gi dem juling så skjønner`em. Står dem midt i klanen med motstander effekter, så syns jeg det er på eget annsvar! synd for dem!! haha

Jeg forsvarer absolutt ikke å banke opp noen fordi de står på feil tribune. Men man lurer jo litt på hva de tenker med. Vaktene bør faenmeg gjøre jobben sin her, ellers kan det fort bli stygt hvis de kommer i nærkontakt med feil folk.
        Hasta la victoria siempre!

Comment

Sitat: Den tir, 25 april 2006 13:15 skrev Attila:

>

> Jeg forsvarer absolutt ikke å banke opp noen fordi de står på feil tribune. Men man lurer jo litt på hva de tenker med. Vaktene bør faenmeg gjøre jobben sin her, ellers kan det fort bli stygt hvis de kommer i nærkontakt med feil folk.

Det var akkutat det jeg tenkte også. Selv er jeg en rimelig rolig mann, uten veldig utagerende temperament. men man kan jo spørre seg hva som ville skjedd dersom FC Bart hadde scoret, og disse RBK-suporterne hadde jublet i nærheten av "feil folk".....

1965,1981,1983,1984 og 2005!!

1980,1997 og 2002!!

Comment

Jeg bruker er skjerf som er fra UEFA cup 2003, hvor det står Vålerenga-Newcastle. det er halvt blått og rødt og halvt hvitt og sort. som sikkert lett kan forveksles med BARE sort og hvitt skjerf vis du står på "feil" side av meg......håper ingen telte meg som RBK supporter.

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

Det var mange RBK supporter på Cola i går, sto flere i køen å satt mange på den nedre delen.

Grunnen til dette er at de sleger et visst antall biletter til gaza på ticnet.

Comment

De slipper inn helt uten spørsmål. Sto bal tre stykker med RBK drakt i køen som gikk rett inn.

Comment

Sitat: Den tir, 25 april 2006 21:04 skrev HrMetikk:

> Det var mange RBK supporter på Cola i går, sto flere i køen å satt mange på den nedre delen.

> Grunnen til dette er at de slenger et visst antall biletter til gaza på ticnet.

--------------

HVEM er det som gjør det? KLUBBEN??? Da er det noen det har rabla for! http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_mad.gif

Comment

Sitat: Den ons, 26 april 2006 14:12 skrev san Paolo:

> Sitat: Den tir, 25 april 2006 21:04 skrev HrMetikk:

>

> > Det var mange RBK supporter på Cola i går, sto flere i køen å satt mange på den nedre delen.

> > Grunnen til dette er at de slenger et visst antall biletter til gaza på ticnet.

>

> --------------

>

> HVEM er det som gjør det? KLUBBEN??? Da er det noen det har rabla for! http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_mad.gif

>

>

Hvem som helst kan kjøpe billetter på ticnet eller narvesen både til cola nedre og cola øvre i svingene, dvs at det kan sitte rbk folk rett ved siden av klansfeltet (er kun cola øvre sentralt som er definert som klanstribune).

Det er bra at folk slipper å dra til sjappa for å kjøpe cola billett, løsningen må være at vaktene er strenge.

En annen ting, hadde det vært mulig å fått HELE cola øvre som klanstribune? Jeg har ikke sesongkort og jeg har for god moral til å snike meg over på sesongkort tribunen selv om det hadde vært 0 problem. Er frustrerende å sitte mens man har lyst til å stå å gævle, sikkert flere en men som hadde ønsket det også....

Comment

Utrolig dumt sagt! Problemet blir ikke borte av at idioter som deg banker opp en hver supporter av bortelaget. http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_mad.gif

Tror heller løsningen er å drille vaktene litt mer om hvem som skal slippe inn hvor.

Cola bør være fri for bortelag-effekter.
                      Ære være!

Comment

Sitat: Den ons, 26 april 2006 18:24 skrev Snipper:

> Sitat: Den ons, 26 april 2006 14:12 skrev san Paolo:

>

> > Sitat: Den tir, 25 april 2006 21:04 skrev HrMetikk:

> >

> > > Det var mange RBK supporter på Cola i går, sto flere i køen å satt mange på den nedre delen.

> > > Grunnen til dette er at de slenger et visst antall biletter til gaza på ticnet.

> >

> > --------------

> >

> > HVEM er det som gjør det? KLUBBEN??? Da er det noen det har rabla for! http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_mad.gif

> >

> >

>

> Hvem som helst kan kjøpe billetter på ticnet eller narvesen både til cola nedre og cola øvre i svingene, dvs at det kan sitte rbk folk rett ved siden av klansfeltet (er kun cola øvre sentralt som er definert som klanstribune).

> Det er bra at folk slipper å dra til sjappa for å kjøpe cola billett, løsningen må være at vaktene er strenge.

>

> En annen ting, hadde det vært mulig å fått HELE cola øvre som klanstribune? Jeg har ikke sesongkort og jeg har for god moral til å snike meg over på sesongkort tribunen selv om det hadde vært 0 problem. Er frustrerende å sitte mens man har lyst til å stå å gævle, sikkert flere en men som hadde ønsket det også....

>

Jeg mener da at hele cola kunne vært klans trbune..?

Så kunne de gjort øvre vg til familie tribune, og folk kunne sittet i Hafslund, Hadde vært arti me full stående cola! (Lov til å drømme)

FuCk Lyn Oslo

Comment

Working...
                        X