Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Utlåning av sesongkort på Cola

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Utlåning av sesongkort på Cola

Greit, det er artigst å stå sammen med alle som synger midt på feltet bak mål. mange vil være der, men ikke alle har plasser der. men de to hjemmekampene vi har hatt nå, er det altfor mange som ikke har plass der, mange som kanskje ikke har sesongkort i det hele tatt. har selv sett at sesongkortene har gått på rullebånd opp og ned trappnene så flest mulig kan stå sammen. Da sier det seg selv at du som har kjøprt kort til disse feltene ikke får plass. Vet det er vanskelig å få gjort noe med dette, men det er jævelig irriterende. noe jeg klart sa fra om.sa også ifra til en av vaktene, men de trakk bare på skuldrene og sa sorry. Ser at dette er en tendens blant våre yngre medlemmer( uten at jeg er så gammel selv), men håper noen har noen forslag så vi kan unngå unødig irritasjon.

jeg vil ikke virke som noen sur idiot som vil ha god plass osv. jeg liker trengsel på kampene, alla bislett i gromdagene, men når det er mange som nektes å gå opp til sitt felt fordi den er fylt opp av folk som ikke skal være der, må man si fra
    Djrene

Bend it faktisk

Re: Utlåning av sesongkort på Cola

Ja det la jeg merke til også. Og de som blei sendt videre av KOT fordi de ikke hørte hjemme der, gikk opp neste trapp og på oversiden og inn på F/G! - Skal det funke må det sannsynligvis stå en KOT lenger oppe i trappa også, i tilegg til han som står nederst! , faen det stod jo mett av folk i trappa på begge sider av feltet..! Noe som ikke plager meg, men folk burde stå der dem har billett/kort.
    ----------------------
    Bandit F/G
    ----------------------

Comment

I går var det MANGE unger uten sesong kort på felt e hvertfall. Blir helt feil naå folk med sesongkort ikke får plass der.

KOT burde stått i trappene og sjekket også

You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

syns i allefall det burde gjøre noe. det er ikke mye irritasjon som skal til for at ting kan utvikle seg når folk uten kort tar seg til rette. jeg for min del blir i allefall veldig irritert, og sier nok i fra neste gang jeg ser det også.
        Djrene

Bend it faktisk

Comment

Hjelper ikke mye på når ultras folka kommer 5 minuttr før kampen, dytter seg inn der det er fullt og begynner og klage på at det er lite plass
          You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

jeg er veldig enig at det er irriterende. har kjøpt sessong kort i cola øvre, men har enda ikke fått kommet meg inn der. må stå ved inngangen, fordi at det alltid er stapp fullt. skulle vært faste plasser i cola.
            er du jaget av radio1

Comment

> skulle vært faste plasser i cola.

Jeg er ikke enig i det. Fordi da kommer folk 2 sek før kjerka spilles. Bedre at folk kommer tidlig og lager bra stemning.

Jeg har sesongkort i Cola, og dersom jeg ikke rekker å komme tidlig til en kamp, så får jeg heller bare stille meg et annet sted.

Løsningen må være at vaktene sjekker bedre/står bedre plassert, ikke faste plasser.

Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Husk nå på at uten en god del blindpassasjerer ville vi ikke vært i nærheten av det trøkket som vi er på vei mot å skape på hele cola øvre.

C.

Comment

Nei er enig i at det ikke bør innføres faste plasser, men KOT bør vurdere å ha litt fler folk der som kan sjekke at man faktisk har plass der, ikke bare stå nederst i trappa. det blir litt for tynt. og finner man noen uten kort bør de fjernes, og ser man folk lar kortet sitt gå på rundgang, bør de flyttes på, eventuelt få en advarsel om at lignende ting kan straffe seg.
                  Djrene

Bend it faktisk

Comment

> og ser man folk lar kortet sitt gå på rundgang, bør de flyttes

> på, eventuelt få en advarsel om at lignende ting kan straffe seg.

Ref klanen.no er det forbudt å låne bort kortet sitt, og at dette da vil bli indratt. Man burde vel ha gjemmel her også til å ta kortet.

Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Enig her.

Jeg var på plass halvannen time før matchstart, så jeg fikk meg en grei plass i går, men det var flere tilfeller av at folk med billett ble stoppa nederst i trappa. Så var det opp ei annen trapp, gå rundt og opp i feltet der de ble stoppa fra å gå inn i.

Jeg kjøpte sesongkort på cola i år nettopp på grunn av at det ikke er faste plasser der, og jeg liker at det er mye liv rundt meg. Det er derimot veldig forståelige at folk blir frustrerte over at det er så fullt at de ikke får plasser på feltet de har sesongkort på.

Så får heller "blindpassasjerene" stille seg så nærme de kan.

Just my 2 cents, om det fortsatt er et uttrykk

Comment

Hvorfor er ikke faste plasser svaret på dette problemet?

En mulig løsning kan kanskje være at løsalgsbillettene er nummererte? Eller er det solgt sesongkort på alle feltene i Cola denne sesongen?

Uansett er gjeldende ordning ny av året, vi har hatt 2 hjemmekamper så langt, så ting må få gått seg til og jeg tipper ordningen blir evaluert underveis. Tiltak som kan gjøres på kort sikt vil sikkert bli gjort, og endringer som må vente til etter årets sesong vil sikkert bli vurdert løpende av klubben.

IMHO
                        Life\'s too short not to

Comment

Hver sesongkort er utstedt med navn og etternavn.Hadde vært greit om å vise fram leggitimasjon i tillegg, når man skal inn på Cola.

Ble iritert på noen av våre yngre medlemmer som ikke hadde sesongkort,men ville absolutt holde av flere plasser til sine venner.Men,sang de under kampen???Ikke faen!Ble mer opptatt av å se seg rundt og fnise.

Comment

Sitat: Den man, 24 april 2006 14:35 skrev geirb:

> Ref klanen.no er det forbudt å låne bort kortet sitt, og at dette da vil bli indratt. Man burde vel ha gjemmel her også til å ta kortet.

Hva hjelper at man har en regel hvis den ikker blir opprettholdt? Ikke første kamp og ikke igår var det noen som så på korta detaljert. Utrolig irriterende at man dukker opp 50 min før kampstart og må fighte for å få plass!!

Comment

En ting alle kan bidra med, er at man faktisk trekker inn mot midten. Så flere lommer med to-tre tomme seter nedover fra der jeg stod, samtidig som folk stod i trappene. En del av de som kommer tidlig spikrer seg fast et sted, og gidder ikke slippe fram andre.

Comment

Working...
                              X