Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Utlåning av sesongkort på Cola

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Utlåning av sesongkort på Cola

Sitat: Den man, 24 april 2006 16:59 skrev Balkan Boys Mostar:

> Hver sesongkort er utstedt med navn og etternavn.Hadde vært greit om å vise fram leggitimasjon i tillegg, når man skal inn på Cola.

> Ble iritert på noen av våre yngre medlemmer som ikke hadde sesongkort,men ville absolutt holde av flere plasser til sine venner.Men,sang de under kampen???Ikke faen!Ble mer opptatt av å se seg rundt og fnise.

> Hu jenta ved siden av meg var selvfølgelig mer opptatt av mobilen sin enn å se og følge med på kampen...

Det er dette jeg dro i fra vestbredden for å slippe...

URK...

Hvorfor faen MÅ folk holde på med mobilen under kamp..

Er det UMULIG å ikke se - sjekke - taste eller prate i den i 90 minutter når det er kamp ?

Toy S

slår enkelt og greit AV tlf før kamp

Comment

Sitat: Den man, 24 april 2006 18:46 skrev lille i:

> En ting alle kan bidra med, er at man faktisk trekker inn mot midten. Så flere lommer med to-tre tomme seter nedover fra der jeg stod, samtidig som folk stod i trappene. En del av de som kommer tidlig spikrer seg fast et sted, og gidder ikke slippe fram andre.

Et veldig godt poeng. Det var langt fra fullt på cola F/G på søndag. Det er mulig jeg ikke er så godt vant som veldig mange av dere som klager her inne, enten det eller så er jeg halvt blind. Alle disse sutremeldingene som kommer etter hver eneste hjemmekamp kjenner jeg meg ikke i. Smil pent. Trekk innover. Syng høyt. Le mye.

Sees i Bergen.

C.

Senile-Trivelige-lett-brisne-på-kamp-Enga.

Comment

Sitat: Den man, 24 april 2006 18:59 skrev Toy S:

>> Hvorfor faen MÅ folk holde på med mobilen under kamp..

> Er det UMULIG å ikke se - sjekke - taste eller prate i den i 90 minutter når det er kamp ?

>

> Toy S

> slår enkelt og greit AV tlf før kamp

---------------------------------------------------------------------

Hvorfor i alle dager gidder du bry deg om noen sjekker mobilen sin under kamp?? Det må da være opp til enhver....?? Så lenge ingen plager andre, må jo det meste kunne godtas? mulig det finnes ett reglement for hvordan oppføre seg på kamp, men da må jeg si at det har jeg aldri sett. Noen som kan sende meg en link til dette reglemementet?? http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif

1965,1981,1983,1984 og 2005!!

1980,1997 og 2002!!

Comment

Sitat: Den tir, 25 april 2006 10:29 skrev Cantona:

mulig det finnes ett reglement for hvordan oppføre seg på kamp, men da må jeg si at det har jeg aldri sett. Noen som kan sende meg en link til dette reglemementet?? http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif

>

>

Det er bare å stille seg opp ved siden av Toy og gjøre akkurat sånn som han sier.

mvh

Ogni M

Comment

Generell oppførsel

Sitat: Den tir, 25 april 2006 10:36 skrev Ogni M:

> Sitat: Den tir, 25 april 2006 10:29 skrev Cantona:

> mulig det finnes ett reglement for hvordan oppføre seg på kamp, men da må jeg si at det har jeg aldri sett. Noen som kan sende meg en link til dette reglemementet?? http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif

> >

> >

> _________________

>

> Det er bare å stille seg opp ved siden av Toy og gjøre akkurat sånn som han sier.

>

---

Det er selvfølgelig den aller mest korrekte måten, ja. Men det finnes faktisk også noen generelle retningslinjer fra Klanen, om enn ikke regler. Disse ligner på Kardemommeloven og går i korte trekk ut på at man skal vise alminnelig folkeskikk og ta hensyn, helst ikke være overstadig beruset eller opptre truende mot egne eller andres supportere, etc. Det er ekstra ønskelig å følge retningslinjene på bortetur, da det er på disse drekke- og rave-rundt-faktoren gjerne blir mest synlig og gjør verst inntrykk.

Du finner disse i siste Klansrop - men det er egentlig bare en dummies-guide til normal oppførsel i en supportersetting.

edit: overskriften

Comment

Sitat: Den tir, 25 april 2006 10:36 skrev Ogni M:

> Sitat: Den tir, 25 april 2006 10:29 skrev Cantona:

> mulig det finnes ett reglement for hvordan oppføre seg på kamp, men da må jeg si at det har jeg aldri sett. Noen som kan sende meg en link til dette reglemementet?? http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif

> >

> >

> _________________

>

> Det er bare å stille seg opp ved siden av Toy og gjøre akkurat sånn som han sier.

>

> Akkurat...

Slå AV mobilen og syng for enga...

Er det ikke derfor vi er der ?

Toy S

undres over prion til enkelte på kamper

Comment

Dette begynner å bli litt off-topic, men likevel... Selvsagt er det bedre med folk som synger enn folk som taster, men jeg var jævlig glad for at kompisene mine tok seg bryet med å sende meg noen oppdateringer underveis på søndag da jeg var stuck i Frankrike med jobben.

Comment

Sitat: Den man, 24 april 2006 16:59 skrev Balkan Boys Mostar:

> Hver sesongkort er utstedt med navn og etternavn.Hadde vært greit om å vise fram leggitimasjon i tillegg, når man skal inn på Cola.

>

Dette lukter det laaange køer av...

Comment

Sitat: Den man, 24 april 2006 11:40 skrev djrene:

> Greit, det er artigst å stå sammen med alle som synger midt på feltet bak mål. mange vil være der, men ikke alle har plasser der. men de to hjemmekampene vi har hatt nå, er det altfor mange som ikke har plass der, mange som kanskje ikke har sesongkort i det hele tatt. har selv sett at sesongkortene har gått på rullebånd opp og ned trappnene så flest mulig kan stå sammen. Da sier det seg selv at du som har kjøprt kort til disse feltene ikke får plass. Vet det er vanskelig å få gjort noe med dette, men det er jævelig irriterende. noe jeg klart sa fra om.sa også ifra til en av vaktene, men de trakk bare på skuldrene og sa sorry. Ser at dette er en tendens blant våre yngre medlemmer( uten at jeg er så gammel selv), men håper noen har noen forslag så vi kan unngå unødig irritasjon.

>

> jeg vil ikke virke som noen sur idiot som vil ha god plass osv. jeg liker trengsel på kampene, alla bislett i gromdagene, men når det er mange som nektes å gå opp til sitt felt fordi den er fylt opp av folk som ikke skal være der, må man si fra

Ja. Jaggu er det ikke kjempeirrterende at det er FOR MYE folk på tribunene. Kanskkje mange vi ikke engang kjenner. Kanskje til og med noen som bor på Majorstua eller jobber i medium!DETTE MÅ TA SLUTT!

Tiltredes!

Comment

Sitat: Den tir, 25 april 2006 19:09 skrev Toy S:

> > Akkurat...

> Slå AV mobilen og syng for enga...

> Er det ikke derfor vi er der ?

>

> Toy S

> undres over prion til enkelte på kamper

Talk to the phone! Hvis du drar opp mobilmonologen din en gang til, en eneste gang, lover jeg å ringe deg 48 ganger i døgnet HVER dag fram til slutten av sesongen. Jeg har nummeret ditt!

Comment

Sitat: Den ons, 26 april 2006 04:23 skrev Mikkel:

> Sitat: Den man, 24 april 2006 11:40 skrev djrene:

>

> > Greit, det er artigst å stå sammen med alle som synger midt på feltet bak mål. mange vil være der, men ikke alle har plasser der. men de to hjemmekampene vi har hatt nå, er det altfor mange som ikke har plass der, mange som kanskje ikke har sesongkort i det hele tatt. har selv sett at sesongkortene har gått på rullebånd opp og ned trappnene så flest mulig kan stå sammen. Da sier det seg selv at du som har kjøprt kort til disse feltene ikke får plass. Vet det er vanskelig å få gjort noe med dette, men det er jævelig irriterende. noe jeg klart sa fra om.sa også ifra til en av vaktene, men de trakk bare på skuldrene og sa sorry. Ser at dette er en tendens blant våre yngre medlemmer( uten at jeg er så gammel selv), men håper noen har noen forslag så vi kan unngå unødig irritasjon.

> >

> > jeg vil ikke virke som noen sur idiot som vil ha god plass osv. jeg liker trengsel på kampene, alla bislett i gromdagene, men når det er mange som nektes å gå opp til sitt felt fordi den er fylt opp av folk som ikke skal være der, må man si fra

>

> Ja. Jaggu er det ikke kjempeirrterende at det er FOR MYE folk på tribunene. Kanskkje mange vi ikke engang kjenner. Kanskje til og med noen som bor på Majorstua eller jobber i medium!DETTE MÅ TA SLUTT!

>

> Tiltredes!

Nei det er ikke irriterende med for mange folk på tribunene, det er irriterende når man må stå dobbelt pr. plass eller i trappa, eller ikke får plass i det hele tatt, fordi folk som hører hjemme et annet sted på død og liv ALLE skal stå bak mål! Og når KOT sender de til plassen sin så sniker de seg inn på oversiden, eller låner kort!! Sier seg selv om alle skulle dra med seg en person uten kort at det blir litt i overkant trangt eller? Går ann og mene det samtidig som man kan mene at det er kult med mange folk på tribunene?
                        ----------------------
                        Bandit F/G
                        ----------------------

Comment

Sitat: Den tir, 25 april 2006 23:22 skrev pela:

> Sitat: Den man, 24 april 2006 16:59 skrev Balkan Boys Mostar:

>

> > Hver sesongkort er utstedt med navn og etternavn.Hadde vært greit om å vise fram leggitimasjon i tillegg, når man skal inn på Cola.

> >

>

> Dette lukter det laaange køer av...

Og den dama som står og sjekker sesongkort er ikke akkurat en av de raskeste jeg har truffet i mitt liv.Laaange køer???Prøv å komme litt tidligere,alle trenger ikke å komme 2 min før kampstart.

Comment

Sitat: Den ons, 26 april 2006 04:23 skrev Mikkel:

> Sitat: Den man, 24 april 2006 11:40 skrev djrene:

>

> > Greit, det er artigst å stå sammen med alle som synger midt på feltet bak mål. mange vil være der, men ikke alle har plasser der. men de to hjemmekampene vi har hatt nå, er det altfor mange som ikke har plass der, mange som kanskje ikke har sesongkort i det hele tatt. har selv sett at sesongkortene har gått på rullebånd opp og ned trappnene så flest mulig kan stå sammen. Da sier det seg selv at du som har kjøprt kort til disse feltene ikke får plass. Vet det er vanskelig å få gjort noe med dette, men det er jævelig irriterende. noe jeg klart sa fra om.sa også ifra til en av vaktene, men de trakk bare på skuldrene og sa sorry. Ser at dette er en tendens blant våre yngre medlemmer( uten at jeg er så gammel selv), men håper noen har noen forslag så vi kan unngå unødig irritasjon.

> >

> > jeg vil ikke virke som noen sur idiot som vil ha god plass osv. jeg liker trengsel på kampene, alla bislett i gromdagene, men når det er mange som nektes å gå opp til sitt felt fordi den er fylt opp av folk som ikke skal være der, må man si fra

>

> Ja. Jaggu er det ikke kjempeirrterende at det er FOR MYE folk på tribunene. Kanskkje mange vi ikke engang kjenner. Kanskje til og med noen som bor på Majorstua eller jobber i medium!DETTE MÅ TA SLUTT!

>

> Tiltredes!

--------------------------------------------------------------

ser desverre at du ikke skjønte noe av dette innlegget i det hele tatt. det beste som er, er jo stappfulle tribuner av folk som synger og gauler seg hese. jeg har da aldri sagt noe annet heller. det jeg sier er at folk som har kjøpt sesonkort til ett felt, har krav til å stå på det feltet. de som ikke har de plassene, for komme litt tidligere å stille seg nærmest mulig..........men det var kanskje for vanskelig for deg og forstå?

Djrene

Bend it faktisk

Comment

Working...
                            X