Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongkort Flyer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sesongkort Flyer

På forsiden av www.klanen.no ligger en stilig flyer som gir informasjon om tilgjengelige sesongkort, hvor man kjøper etc.

Skriv ut og heng opp på din arbeidsplass, skole eller lignende!

http://www.klanen.no/var/storage/ori...511a0b7fb2.pdf
    www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
    Glemmer passordet mitt...

Sånn om sesongkort... Hvorfor går det så ræva med sesongkortaselginga vår iår?! Er det fordi vi var ræva i fjor?

Klanen var heller ikke på sitt beste ifjor. Syns vi skal ta et skikkelig tak i år! For klubben! For oss selv! Gjør vi jobben vår bedre hjelper vi gutta på banen til å gjøre det bedre! Det er jo det vi vil! Ingenting er bedre enn når det går bra på banen.! Derfor syns jeg alle kan ta i skikkelig iår og synge seg hese!! Gi litt for klubben! Gjøre seg selv og klubben stolt av oss! Bevise at vi faktisk er best i Norge og Norden. Så blir vi det etterhvert på banen også..
    KOM IGJEN ENGA

Comment

Originally posted by SondreSM View Post
      Hvorfor går det så ræva med sesongkortaselginga vår iår?!
      Ja... gjør det egentlig det?
      mvh

Ogni M

Comment

Originally posted by Ogni M View Post
        Ja... gjør det egentlig det?
        For noen er det viktig å poengtere det som er ræva. Det går ikke så bra som vi hadde håpet, men heller ikke ræva. Vi ender nok på¨samme antall som ifjor.

Enig med trådstarter, det var også noe av poenget med den. Print ut og heng opp. Versjoner med høyere oppløsning kan jeg sende per mail. Kontakt på PM

Kjellsen

Comment

Originally posted by Kjellsen View Post
          For noen er det viktig å poengtere det som er ræva.
          Kjellsen
          På godt norsk heter det KMM -- Kos Med Misnøye.

-jørn-
          (*´ェ`*)

Comment

Synes nå dette var et forholdsvis positivt og engasjerende innlegg.. De fleste negative kommentarene som her er å spore, er de som er rettet mot Sondre..

Comment

Working...
            X