Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

De frivillige

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De frivillige

Jeg vil rette oppmerksomheten til alle de som stiller frivillig opp for at andre skal har det både trygt og morsomt på kamper.
    Dette gjelder alle fra de som selger lodd på kampene, vakter, sanggruppa til klanen, de som synger, hockeygruppa på Jordal og de som driver med tifo for klanen.
    Det er allikevel 1 som jeg vil gi litt ekstra honnør og det er Cato som har stått alene med storflagget på hockeykampene i år.
    De fleste som jobber frivillig jobber i team men han har stått alene på "indre bane" gjennom hele sesongen, han har vært på mange bortekamper og han har stilt opp hver gang han har fått skaffet seg transport til kamper.
    Det er flere kamper han har hatt lyst til å komme opp å stå sammen med oss sangere men har har overkjørt egen lyst for å stille opp for klubb og klan.
    Dette er det nok ikke mange på 15 år (14 da sesongen startet) som hadde stilt opp på så derfor har jeg lyst til å utrope han som ÅRETS FRIVILLIGE i Vålerenga og syns han burde få en liten honnør også fra klanen for dette.

Roger`n
    snusk1

Bra jobba, klapp på skuldern fra meg

Comment

Originally posted by snusk1 View Post
      Jeg vil rette oppmerksomheten til alle de som stiller frivillig opp for at andre skal har det både trygt og morsomt på kamper.
      Dette gjelder alle fra de som selger lodd på kampene, vakter, sanggruppa til klanen, de som synger, hockeygruppa på Jordal og de som driver med tifo for klanen.
      Det er allikevel 1 som jeg vil gi litt ekstra honnør og det er Cato som har stått alene med storflagget på hockeykampene i år.
      De fleste som jobber frivillig jobber i team men han har stått alene på "indre bane" gjennom hele sesongen, han har vært på mange bortekamper og han har stilt opp hver gang han har fått skaffet seg transport til kamper.
      Det er flere kamper han har hatt lyst til å komme opp å stå sammen med oss sangere men har har overkjørt egen lyst for å stille opp for klubb og klan.
      Dette er det nok ikke mange på 15 år (14 da sesongen startet) som hadde stilt opp på så derfor har jeg lyst til å utrope han som ÅRETS FRIVILLIGE i Vålerenga og syns han burde få en liten honnør også fra klanen for dette.

Roger`n
      Er helt enig i ditt utrop på at han er ÅRETS FRIVILLIGE i Vålerenga. Min ¨stemme¨ går til Cato...

Comment

Det er fler som fortjener å settes frem i lyset.
        Ellen som står å lager mat til hockey gutta hver eneste dag og på hjemme kamper. Da også til vip-gjestene. Samt alle servitører og kokker.

Comment

Originally posted by Pyro-fan View Post
          Det er fler som fortjener å settes frem i lyset.
          Ellen som står å lager mat til hockey gutta hver eneste dag og på hjemme kamper. Da også til vip-gjestene. Samt alle servitører og kokker.
          Jeg syns han blide karen i billettbua skal ha kred jeg. 8-10 ganger har han blid som ei lærke forsøkt å få betalt med kortet mitt. Noe som ikke virker så enkelt (god kvalitet på Nordea sine minibankkort).

Så har vi jo Nina da! Men får vi se henne løpe noen gang, neeida... :P
          Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
          [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Har gitt Nina løpe-nekt. Redd hun skal snuble i rullator`n.....

Men med så mange frivillige som finns, både i fotball og hockey, skal det godt gjøres å ha så bra oversikt over hvor mye hver enkelt gjør, at man kan utrope en Årets Frivillige.

Ikke noe bad kred til Cato, for all del, han er strålende, men det er mange hundre så skulle hatt mer enn bare en klapp på skuldra. Hvert år!

Forøvrig takk til snusk1 for å belyse at man må ha ganske mange frivillige for å arrangere kamper, osv! Takker!

Harriet
            Last edited by Harriet Karlsen; 04.03.2008, 11:26.
            Demokrati i praksis er som tre ulver og en sau som stemmer over hva de skal ha til middag.

Comment

Working...
            X