Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemnings VIF-RBK

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemnings VIF-RBK

Vil benytte dagen med å takk gutta for en fantastisk match i går, fantastisk underholdene!! I tillegg så må jeg si at Cola var helt konge i går, var ikke så altfor mange sekunder det var stille. Dette må vi fortsette med, sjefen tror jo at jeg er fyllesjuk(Er jo ikke helt feil, men stemmen er litt krass)

En ting jeg gjerne vil drøfte er stemninga i cola kontra bredden. Vanskelig å si noe om bredden når man står midt i cola, men syntes det virker som om det bare blir tammere og tammere for hvert år.. Stemmer dette eller er det bare jeg som ikke får det med meg!

I år så tar vi alt!
    Medlem_94

Re: Stemnings VIF-RBK

Syntes det er bra trøkk på bredden når det er sanger som "kom igjen enga" og "øl og vold", men ellers virker det litt tamt.

Comment

Dårlig trøkk på kanten av cola. Folk satt seg ned etter spillerne kom, og de sang ikke, men klappet. Håper de synger og står oppreist som andre etterhvert.

Ellers lurer jeg på hvorfor det er så j-vlig mange som går før dommern blåser i fløyta? Skal vi ikke støtte gutta til siste sekund?

Comment

Ja, har lagt mærke til at folk tussler i det 87.min.. Tror dem er redde får at dem ikke skal få plass på banen, eller ikke liker å gå i kø. Uansett.. Dere som går før matchen er avblåst uten "gyldig" grunn.. Skam dere
        The strenght of the pack is the wolf and the strenght og the wolf is the pack. So remember we are the wolfs
        -----ÆRE VÆRE-----

Comment

Sitat: Den man, 24 april 2006 17:09 skrev "Dør for enga uten tvil":

> Ja, har lagt mærke til at folk tussler i det 87.min.. Tror dem er redde får at dem ikke skal få plass på banen, eller ikke liker å gå i kø. Uansett.. Dere som går før matchen er avblåst uten "gyldig" grunn.. Skam dere

Med den ufattelig dårlige offentlige kommunikasjonen det er fra stadion og til sentrum så skjønner jeg dem utrolig godt.

Comment

Sitat: Den man, 24 april 2006 17:09 skrev "Dør for enga uten tvil":

> Ja, har lagt mærke til at folk tussler i det 87.min.. Tror dem er redde får at dem ikke skal få plass på banen, eller ikke liker å gå i kø. Uansett.. Dere som går før matchen er avblåst uten "gyldig" grunn.. Skam dere

Piss preik. Folk kan gå akkurat når dem vil.

Om jeg har kidden å kjører bilen til kamp så er det helt 100 % uaktuelt å stå først 20 min for å komme over den h***** trange brua og så nye 20 min i kø for komme ut fra parkeringa på skolen.

Da går jeg heller i det 87. minuttet...

Comment

"gyldig" grunn=kald øl på bussen
              -Bergen består stort sett av folk fra Sogn, som enten var for dumme eller for fulle til å komme på Amerikabåten-

Comment

Sitat: Den man, 24 april 2006 18:03 skrev Muppetkokken:

> Sitat: Den man, 24 april 2006 17:09 skrev "Dør for enga uten tvil":

>

> > Ja, har lagt mærke til at folk tussler i det 87.min.. Tror dem er redde får at dem ikke skal få plass på banen, eller ikke liker å gå i kø. Uansett.. Dere som går før matchen er avblåst uten "gyldig" grunn.. Skam dere

>

> _____________________

>

> Med den ufattelig dårlige offentlige kommunikasjonen det er fra stadion og til sentrum så skjønner jeg dem utrolig godt.

>

Ny stadion i Oslo sentrum hadde løst detta http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif

The strenght of the pack is the wolf and the strenght og the wolf is the pack. So remember we are the wolfs
                -----ÆRE VÆRE-----

Comment

Snipper sier:

Piss preik. Folk kan gå akkurat når dem vil.

Om jeg har kidden å kjører bilen til kamp så er det helt 100 % uaktuelt å stå først 20 min for å komme over den h***** trange brua og så nye 20 min i kø for komme ut fra parkeringa på skolen.

Da går jeg heller i det 87. minuttet...

----

Seff, folk kan gjøre akkurat som dem vil. Men særlig støttende for klubben er det ikke.

Hvis du er lei av å bruke 40 minutter ut av stadion foreslår jeg at du og kidden tar banen. Funker stort sett meget bra.

Harald, sykler til kamp

Comment

Muppetkokken sier:

Med den ufattelig dårlige offentlige kommunikasjonen det er fra stadion og til sentrum så skjønner jeg dem utrolig godt.

-------

Lykke til med å finne opp et mer effektivt system enn t-banen...

Harald

Comment

Er glad hvis folk gidder å gå litt før

(Kan ikke fatte hvorfor man ikke vil se hele kampen)

det gir meg bedre plass et kvarter senere...

Comment

Tviler på at de 11 på banen kollapser totalt i det 87.minutt fordi noen hundre spaserer ut av stadion da.

Comment

Det gjør de sikkert ikke, men det er dårlig supporteretikette.

Comment

Sitat: Den man, 24 april 2006 22:54 skrev Reka:

> Det gjør de sikkert ikke, men det er dårlig supporteretikette.

---

Bestemmer hvem?

Jeg mener selv at det er kult å støtte laget og bli værende til kampen er ferdig.

Men, hvis noen føler for å gå 3 minutter før slutt, så er det vel dems rett og lov til å gjøre det? Det er vel ikke supporterpolitiet som har betalt billetten til den enkelte?

Comment

Jeg nekter å tro at noen syns det er "kult" å gå tre minutter før slutt, men at man gjør det av praktiske årsaker mtp. å komme seg hjem uten altfor mye mas. Fair enough, men jeg er jaggu glad det ikke er mer enn en håndfull eller to som velger å gjøre det.

Comment

Working...
                              X