Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF-LIK La oss stå samlet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VIF-LIK La oss stå samlet

Fredag 29.Feb kl.1830 møter Vålerenga Lillehammer på Jordal Amfi.
    Dette er den fjerde kvartfinalen og Lillehammer leder 2-1 i kamper

Det har vært mye bråk den siste uken pga manglende motivasjon fra spillerne, dårlig oppmøte fra klanen, kast trenern osv.

Ryktet sier at det kommer 2 busser fra Lillehammer, møt opp og støtt Vålerenga i en tung periode. La oss stå samlet og gi Lillehamringene en lekse i supporterliv. Møt opp!

Pris: 150,- kr.

Dolph
    Felt E

Har aldri hvert på jordal, noen som vet om det er satt opp noen busser fra for eks. bohemen? evt. andre reisealternativer..

Comment

Ta T-banen til Ensjø, gå opp trappen ved Narvesen-kiosken og følg veien til høyre. Etter 5 minutters gange er du ved Jordal.

Comment

Originally posted by _Christian_ View Post
        Ta T-banen til Ensjø, gå opp trappen ved Narvesen-kiosken og følg veien til høyre. Etter 5 minutters gange er du ved Jordal.
        Takker! Var på min første kamp borte mot asker nå sist, og det var jo dritkult. Kjenner at jeg ikke kan vente til fotball-sesongen starter!!

Comment

Originally posted by -=VIF=- View Post
          Takker! Var på min første kamp borte mot asker nå sist, og det var jo dritkult. Kjenner at jeg ikke kan vente til fotball-sesongen starter!!
          Du er hjertelig velkommen til å stå på felt E med resten av oss sangglade.
          Felt E

Comment

Originally posted by -=VIF=- View Post
            Ja, det korter ned ventetiden til seriestart når man drar på hockeykamper.

Året rundt med Vål'enga!
            ..:: En by, ett lag - Vål'enga ::..

Comment

Working...
            X