Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bergensturen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bergensturen

Hvordan ligger det an med Bergensturen? Noen som vet hvor mange busser som foreløpig er satt opp? Dette blir bra! http://www.klanen.no/snakk/images/sm...n_thumbsup.gif

Sitert innlegg fra annen tråd "(...) sporveisbuss i Klanens regi til Kristiansand i fjor. Der var det fritt frem for gutter i 15-årsalderen til å kjøpe så mange øl de klarte i løpet av turen."

Er det ølsalg på bussen, eller tar man med selv? Hvor mye drikkevarer (evt. penger til øl) trenger man tur/retur til Bergen? Første bussturen min, så trenger litt info fra andre mer drevne busskjørere.

Låses bussene under kampen, så de kan brukes til oppbevaring, eller må man selv passe på tingene sine? Med en litt høy promille, ser jeg for meg at det kan bli litt problematisk... Ikke for at det er så mye man har med seg, men... (Hva har man med seg på turen egentlig?)

Oppdater meg gjerne på alt praktisk rundt denne turen, erfarne bussreisende.

Re: Bergensturen

Da er vi oppe i fem tråder om turen til B****n

Comment

Sitat: Den ons, 26 april 2006 14:03 skrev Freddy-Frode:

> Da er vi oppe i fem tråder om turen til B****n

Men med forskjellig innhold! Har gått gjennom de andre Bergens-trådene, og hadde svaret på mine spørsmål ligget der, hadde jeg selvfølgelig ikke startet en ny tråd. Men uten spørsmål får man heller ikke svar, så hva gjør man da?

Comment

Sitat: Den ons, 26 april 2006 14:08 skrev Even:

> Men med forskjellig innhold! Har gått gjennom de andre Bergens-trådene, og hadde svaret på mine spørsmål ligget der, hadde jeg selvfølgelig ikke startet en ny tråd. Men uten spørsmål får man heller ikke svar, så hva gjør man da?

Du benytter eksisterende tråd med dekkende emne - så kommer svaret flaksende fra en eller annen forum-onanist.

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Dere kan da vel hjelpe gutten litt. Han er jo ny her på forumet og større synder har skjedd enn at han lagde en egen tråd til spørsmålet sitt. Selv vi i EGG kan forbarme oss over folk fra tid til annen.

Det selges øl på bussene ja. Prisen er vel enten 20 kr eller 25 kr for 0,33 flasker. Jeg veit ikke hvilken buss du skal ta. Hvor mye du skal drikke blir jo opptil deg selv, men å være helt dritings på kampdag er jo ikke å anbefale. Turen til Bergen er lang så ta det gjerne litt rolig.

Jeg regner med at bussene låses slik at man kan oppbevare ting der mens man er på kampen. Dette pleier ikke å være noe problem. Som du sier er det også begrenset hva man trenger å ha med.

Håper jeg var litt til hjelp i det minste...

Onkel Frode

Comment

Sitat: Den ons, 26 april 2006 15:45 skrev Feite Frode:

> Dere kan da vel hjelpe gutten litt. Han er jo ny her på forumet og større synder har skjedd enn at han lagde en egen tråd til spørsmålet sitt. Selv vi i EGG kan forbarme oss over folk fra tid til annen.

...men det var jo akkurat det jeg gjorde; ga ham oppskriften.

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Og det er tillatt å ha med egen øl?

Comment

Sitat: Den ons, 26 april 2006 16:00 skrev Reka:

> Og det er tillatt å ha med egen øl?

Ja

Mikkel

Comment

Ett par småting til så er vi vel dekket. Matpakke og regntøy og kanskje en lue hvis det blåser på fjellet. Øreverk er ikke bra.

Sist men ikke minst sitt på dass!.

Uansett ønskes trådstarteren velkommen med. Det er en veldig stolt, god og nesten unik følelses å strekke på beina sammen med 50 andre i vakre blå klær på ett eller annet gudsforlatt sted.

Å stå på rekke og rad og benytte seg av ett felles imaginert pissoar langs landeveien er noe du aldri greier å slutte med.

C.

Som merker borteturpoesien snart tar overhånd.

Comment

Working...
                  X