Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sikkerhet/organisering tribunene

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sikkerhet/organisering tribunene

Hva skjedde på tribunene i kveld?

På Bendit var det sluppet inn mye mer folk på feltene G og H enn det det var plass til, med det resultat at trappene var smekk fulle. Det er et sikkerhetsproblem, og lite tilfredstillende for de som har sesongkort på disse feltene og enten må stå oppå noen andre, eller i trappa (eller begge deler).

Viser seg at noe av de samme problemene dukket opp på Bredden.

KOT gjør vanligvis en fortreffelig jobb - hva skjedde søndag?

sorry synes ikke dette er noe problem,trengt er bra ,kom tidlig så får du plass.Sorry jeg er "vokst"på tribunen på Bislett og andre steder som stjenen borte og ser ikke problemet.Vi er tross alt Vål`enga og idag var det veeeeeeeldig bra stemning

Comment

Jeg hadde også problemer der...Kom kl. 6 fikk plass i f.. men så ble det fullt og endte med at jeg hadde en mann foran meg og bak meg! det er jo fare for og bli trampa ned hvis! ble dytta ned et hakk!! og hvis man skal kjøpe pølse så sliter man jævlig!! brukte 13 minnutter for og komme meg til pølseboden!!! Men vi bør bli bedre på sikkerheten hvis ikke kan det skje noe fælt!!! En EVT, evakuering ville blie katostrofalt idag!! ikke at noen tror vi skal evakuere men for sikkerhets skyld!!
      Oslos stolthet VÅLERENGA. Året rundt

Comment

Hehe sorry men må le litt. Tror vi kanskje må offre noen tær for litt stemning, greit at noen av oss er store men puste får dere

Comment

Originally posted by engaboy View Post
          Jeg hadde også problemer der...Kom kl. 6 fikk plass i f.. men så ble det fullt og endte med at jeg hadde en mann foran meg og bak meg! det er jo fare for og bli trampa ned hvis! ble dytta ned et hakk!! og hvis man skal kjøpe pølse så sliter man jævlig!! brukte 13 minnutter for og komme meg til pølseboden!!! Men vi bør bli bedre på sikkerheten hvis ikke kan det skje noe fælt!!! En EVT, evakuering ville blie katostrofalt idag!! ikke at noen tror vi skal evakuere men for sikkerhets skyld!!
          Prøvd Hafslund

LENGE LEVE KAOS!!!

Comment

Originally posted by Gert Bjarne View Post
            Prøvd Hafslund

LENGE LEVE KAOS!!!
            Tror ikke du hadde ledd så godt hvis det hadde skjedd noe mer negativt enn det gjorde!!!
            Oslos stolthet VÅLERENGA. Året rundt

Comment

Hva negativt kan skje på en sittetribune med plass til 2000 mennesker hvis man slipper inn 2150?

Comment

Originally posted by engaboy View Post
                Tror ikke du hadde ledd så godt hvis det hadde skjedd noe mer negativt enn det gjorde!!!
                Nå var det jo pølse han klagde mest over, og orde hvis er så lett å bruke. Så lenge vi ikke slipper inn småbarn der(noe som jeg håper aldri skjer), tror jeg det ikke kommer til å skje stor verre enn at ikke alle får pølsa si.

Comment

I kvield var det kaos i "bend it"! Midtgangen var pussig nok det desidert trangeste området på hele tribunen, noe som var totalt unødvendig. Der jeg stod var det ikke trangt i det hele tatt sammenlignet med midtgangen.

Enig med de som synes trangt er bra, men fyll opp seksjonene først takk, ellers blir det for dumt!

Forventer også å kunne høre hva speaker sier på Norges nasjonalarena. I dag var det totalt umulig!

Ellers er jeg overlykkelig over 3 poeng!
                  Seriemester 2005

Comment

Inngang 10

En ting jeg fremdeles ikke skjønner: Har kort på G/H og skal i følge kortet bruke inngang 10. Ved inng. 10 var det kø langt ut av stadion. Så fort jeg var inne gikk jeg rett bort til nordre inngang på VB for å sjekke. Her sto det fem uvirksomme vakter - helt tomt! (Dette var 40 min før kampstart).
                    Hva er vitsen med å trøkke "alle" inn i inng. nærmest "Bend-it"?

b

Comment

Originally posted by Gert Bjarne View Post
                      Nå var det jo pølse han klagde mest over, og orde hvis er så lett å bruke. Så lenge vi ikke slipper inn småbarn der(noe som jeg håper aldri skjer), tror jeg det ikke kommer til å skje stor verre enn at ikke alle får pølsa si.
                      Nå er det jo 16års grense der.
                      Oslobajas

Comment

På Cola Øvre felt C var det en full Ålesundsupporter i oransje ålesundsgenser- Hvordan klarte KOT å slippe han opp hit - skal være glad at det ikke ble noe bråk.. - Jeg tror forresten det ikke det hadde gått like bra, hvis det ikke hadde vært en Ålesundsupporter.. (vi har jo et spesielt godt forhold til dem) - men jeg tror ikke det er vits i å ta den sjansen flere ganger..
                        Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

Originally posted by Bent_#582 View Post
                          En ting jeg fremdeles ikke skjønner: Har kort på G/H og skal i følge kortet bruke inngang 10.
                          Akkurat det samme tenkte jeg på. Dette var med på å lage kaos. Jeg, som stod på felt H på Vestbredden i fjor, er jo vant med å bruke inngang 12... der det var omtrent ingen folk.

I stedet må jeg gå inn inngang 10, trenge meg igjennom felt F til G, der jeg ble stående på den stappa fulle gamle kongetribunen (jeg var tidlig ute i forhold til de fleste andre der heldigvis) helt inntil gjerde ved trappa.

De som har felt G og H bør kunne gå inn inngang 12, og det bør være mulig å lage enn løsning på dette, enda kanskje denne inngangen bare er tiltenkt familietribunen og VG nedre.

Hvorfor er ikke sesongkortene delt opp annerledes? De fleste som har sesongkort for felt G/H vil jo være nærmest midten som mulig (på felt G, nærmest mulig F). Burde jo heller vært delt opp sånn Felt F/G... eller separert felt F, G og H.
                          Волеренга!

Comment

Tror vi skal greie oss fint jeg.

http://www.youtube.com/watch?v=uCabOb1cQR0

Comment

På f\g igår, sto vi 8 stk på 4-5 seter igår, og det var trangt videre bortover også. Men det var BRA stemning også. Det var jo kontroll i trappa også, men er vel heller det at folk trekker seg bortover mot midten, noe som er helt ok for min del. Jo flere på ett sted jo bedre stemning!!
                              IKAROS

Comment

Working...
                              X