Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sikkerhet/organisering tribunene

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by keyserløkka View Post
    Var jævlig bra på cola på lørdag. Nesten litt nostalgisk store-stå stemning der vi sto klemt sammen. Hvis folk er mest opptatt av å få god plass og ikke minst få seg en pølse så kom dere over på familietribunen, eller Hafslund. Der kan dere til og med sitte. Tragisk at folk plasserer seg på sangfeltene for å få med steminga, men mener fasilitetene skal være som på andre tribuner. Skjerpings. Cola øver og vb er definert som sangfelter. Der må man bare regne med svette fra naboen, ketchup i håret osv....
    Synes ikke det var spesiellt fullt på feltet. Hadde de som stod i trappa stilt seg på tribunen i stedet hadde alt vært greit. Ingen grunn til å flylle opp trappa så lenge det er plass på tribunen.
    Seriemester 2005

Comment

Originally posted by keyserløkka View Post
      Var jævlig bra på cola på lørdag. Nesten litt nostalgisk store-stå stemning der vi sto klemt sammen. Hvis folk er mest opptatt av å få god plass og ikke minst få seg en pølse så kom dere over på familietribunen, eller Hafslund. Der kan dere til og med sitte. Tragisk at folk plasserer seg på sangfeltene for å få med steminga, men mener fasilitetene skal være som på andre tribuner. Skjerpings. Cola øver og vb er definert som sangfelter. Der må man bare regne med svette fra naboen, ketchup i håret osv....
      enig i dette keyserløkka, sto på G, VB og sto trangt som i gamle dager, mye bedre synging var det også etter min mening. Så kom tidlig! spis pølser og drikk kaffe før du går inn, hvis ikke lev med det, må være en grei oppfordring..

Comment

Originally posted by Cucharacha View Post
        men det var skikkelig trøkk og det hele ga en god følelse av å være på kamp, ikke på kino.
        helt enig!

Dessuten vil jeg legge til at ketchup og varm drikke ikke passer helt på sangfeltene.

Jeg så også mange unger på cola øvre som garantert var under 16. Han ved siden av meg hadde lagt skjerf over flere seter på h feltet, for å holde av til ungene å kona. bummer.

Comment

Hvis vi må stå så trangt for å få bra liv så kan det gjerne bli like trangt på alle kampene.

Comment

Working...
          X