Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Gamle konge

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gamle konge

Katastrofalt mye rart på gamle konge i går. Hvis halvparten av de som sto der har plasser der oppe så kan vi avskrive denne seksjonen som en sang seksjon. Vi kom kanskje litt i seneste laget, men fikk til slutt plass. Rundt oss var det flust av ikke syngende som det så ut som kun sto der for å se godt.

Kanskje på tide med en sjekk av kort på denne seksjonen?

Ble stående på felt F rad 5 da det var uuuutrolig fullt på konge...

Og by the way. var 3 av oss som sang rundt oss... ellers tyst. Hvor er gutsen som gutta viste på banen da? Har alle halsbetennelse på likt eller noe?

Og neste spørsmål. Hvorfor i helvete skal alle nå inn ingang 10? De har jo faen ikke kontroll på folk inne på stadion uansett. Og stå i 4 kilometer (litt mindre da) kø når det var tomt ved inngang 12 er vel noe meningsløst, er det ikke?

Men kampen... den var bra c",)

Comment

Er gamle kongen fortsatt eget felt ?

Eller er dette nå endel av G-H ?
      Var mye diskusjon om det i går, de som tidligere sto på gml konge krever hevd på sine plasser, mens andre som har tilgang til G-H gjerne vil stå der.
      En avklaring hadde vært greit for alle parter.

Comment

Originally posted by steri4 View Post
        Var mye diskusjon om det i går, de som tidligere sto på gml konge krever hevd på sine plasser, mens andre som har tilgang til G-H gjerne vil stå der.
        Gamle Konge er så vidt jeg vet et eget felt.

Comment

Originally posted by steri4 View Post
          Det er ikke utenkelig at noen oppfatter Gamle Konge som en del av G-feltet.
          Men det er altså et eget felt, og jeg kunne tenkt meg at det gjennomføres en form for adgangskontroll. Jeg har vanskelig for å tro at alle som sto der i går har sesongkortet sitt (eller hadde billett) der.
          mvh

Ogni M

Comment

Dette er hva jeg finner om plasseringer, hvorfor er ikke

gamle konge nevnt ?

Slik blir Klanens tribuner sesongen 2008:

Vestbredden felt A-C: Klanen ståfelt.

Vestbredden felt D-H: Klanen ståfelt syngende.

Vestbredden felt I-L: Klanen familiefelt.

Cola øvre felt A-D: Klanen ståfelt.

Cola øvre felt E-H: Klanen ståfelt syngende.

Cola øvre felt J-M: Klanen ståfelt.

Dette bør styret ordne opp i snarest, ellers blir det bråk.
            Det var jo forørig fritt frem for hvor du ville stå på hele vestbredden i går.

Comment

Skal man opp på Cola øvre så sjekkes jo sesongkorta i det minste, gjøres ikke det på VB siden det er litt murring her? Kanskje vanskeligere å få til der?
              Lars

Comment

Originally posted by VIFLars View Post
                Skal man opp på Cola øvre så sjekkes jo sesongkorta i det minste, gjøres ikke det på VB siden det er litt murring her? Kanskje vanskeligere å få til der?
                De sjekket ikke sesongkort på VB... Holdt kortet i hånda (med all info vendt inn), men ble bare vinket videre.. Var ikke noe kontroll på hvilket felt man stilte seg på heller...

Comment

Originally posted by JBER View Post
                  Katastrofalt mye rart på gamle konge i går. Hvis halvparten av de som sto der har plasser der oppe så kan vi avskrive denne seksjonen som en sang seksjon. Vi kom kanskje litt i seneste laget, men fikk til slutt plass. Rundt oss var det flust av ikke syngende som det så ut som kun sto der for å se godt.

Kanskje på tide med en sjekk av kort på denne seksjonen?
                  Tror ikke det hjelper så mye med sjekk av kort på seksjonen. Er redd for at de som ikke synger er de som faktisk har plass på Gamle Konge. Personlig syntes jeg det var strålende med så mye folk der på lørdag. Hvis bare folk kunne synge også så...

Comment

Originally posted by VIFLars View Post
                    Hun søte lille piken som forsøkte å sjekke kortene var ikke mye tess :P. Ikke vondt ment, men var ikke stress å gå rett forbi. (skal nevnes at jeg HAR ses.kort).

Men dette med ikke syngende folk på sangfeltene er ikke et nytt fenomen, begriper ikke hvorfor folk stiller seg på et sangfelt og IKKE synger?

Comment

Er sinnsykt happy med å ha flytta fra Gamle Konge til Cola... Mye bedre stemning, hyggeligere folk, bedre synging.
                      Lykke til der borte- jeg kommer ikke tilbake.
                      EN BY- ETT LAG

Comment

Originally posted by lars23 View Post
                        Er sinnsykt happy med å ha flytta fra Gamle Konge til Cola... Mye bedre stemning, hyggeligere folk, bedre synging.
                        Lykke til der borte- jeg kommer ikke tilbake.
                        Ganske enig. Bortsett fra det med hyggelig folk biten. Veldig mange hyggelig folk på GK. Nå har jeg bare stått på cola en seriekamp, men jeg merket meg at det var mye hyppigere starting av sanger. Veldig fornøyd med byttet hittill. Men jeg både tror og håper bredden får en bra sesong i år.

Dorian Stefan
                        *****KREPP ARMY*****
                        DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                        Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Har ikke stått på GK, men rett ved, og jeg har aldri angret på byttet til BEDIT øvre Er MYE mer stemning der, litt yngre "klientel" kanskje også? Føler meg i allefall mer hjemme der enn midt på VB.
                          Blør for Enga, dør for Enga!

Comment

Jeg er også kjempefornøyd med byttet mitt til cola! Det var fullstappa med feststemte folk! Og bra trøkk!

Comment

Working...
                            X