Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Medlemskap Klanen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Medlemskap Klanen

Må få ut litt frustrasjon.
    For 3. året på rad har jeg måtte "purre" på medlemskapet i klanen. De foregående årene har jeg måtte sende mail for å spørre om kontingenten min var registrert. Da her det ordnet seg så jeg har fått mitt medl.kort og Klansropet.
    Det samme har skjedd i år. Men denne gangen har jeg ikke fått noe svar på mailen jeg har sendt.
    Har kanskje trodd grunnen har vært at jeg bor oppi dalom, men det kan ikke være grunnen da en kompis som bor på samme stedet har fått både kort og rop.

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

4814
    "Grinepelle"
    ENGA for alltid

Du er registrert og kommer ved neste utsendelse som er veldig snart
    Glenn Hillstrand

Comment

Tusen takk.
      Lettet
      ENGA for alltid

Comment

Originally posted by Teng View Post
        Du er registrert og kommer ved neste utsendelse som er veldig snart
        Er det da vi som enda ikke har fått klansropet med kort og cder også får kortene våre eller? Og ja, bor i Oslo. Og ja, har sjekket på medlemsweben at det er registrert at det er betalt.

Comment

Hvis du er registrert som betalt og ikke har mottatt kort enda, så kan du regne med at du mottar kort.
          Om ikke adresse osv er helt på jorde, og postmannen gikk seg vill.
          Glenn Hillstrand

Comment

Medlemsskapet Mitt

jeg har også purret og purret på innbetalingsblankett for 2008 og klansropet(77) men ingen respons. det blir vanskelig å følge laget da jeg ikke har fått betalt medlemsskapet og siden jeg bor på bygda er det ikke like enkelt ¨å dra til sjappa.. men forventer jo å få dette i posten, sesongen er i gang og billetter til bortekamper kan jeg bare glemme og bakerst i køen på ullevaall blir man uten medlemsskapet i orden..

født bohem
            Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

http://www.klanen.no/medlemskap/ikke...ler_klansropet
              Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by arvegods View Post
                jeg har også purret og purret på innbetalingsblankett for 2008 og klansropet(77) men ingen respons. det blir vanskelig å følge laget da jeg ikke har fått betalt medlemsskapet og siden jeg bor på bygda er det ikke like enkelt ¨å dra til sjappa.. men forventer jo å få dette i posten, sesongen er i gang og billetter til bortekamper kan jeg bare glemme og bakerst i køen på ullevaall blir man uten medlemsskapet i orden..

født bohem
                Kvittering for betalt medlemsskap skal gjøre samme susen som meldemskort, både i Sjappe og på Ullevål. Alltid et greit tips å ta var epå denne, siden det alltid går en periode fra man betaler til kortet kommer.

Comment

hvis han ikke har innbetalingsblankett, har han vel heller ikke fått betalt?

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                    hvis han ikke har innbetalingsblankett, har han vel heller ikke fått betalt?
                    Smarting du.

Comment

De kaller meg ikke Einstein for ingenting

Comment

Originally posted by lille i View Post
                        Kvittering for betalt medlemsskap skal gjøre samme susen som meldemskort, både i Sjappe og på Ullevål. Alltid et greit tips å ta var epå denne, siden det alltid går en periode fra man betaler til kortet kommer.
                        har endelig fått respons og innbetaling pr e-post er mottatt så endelig er ting i orden det ordner seg for snille gutter til slutt etter litt masing
                        Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Se forøvrig melding fra klanens heroiske frivillige medlemsservice på klanen.no:
                          http://klanen.no/medlemskap/ikke_mot...ler_klansropet

Comment

Originally posted by masja View Post
                            Se forøvrig melding fra klanens heroiske frivillige medlemsservice på klanen.no:
                            http://klanen.no/medlemskap/ikke_mot...ler_klansropet
                            Skjønner at det jobbes på speng med å få ut kortene, og ønsker i utgangspunktet ikke å mase.. Men jeg bare lurer: Er kortene sendt ut ennå? Nå er det jo gått tre uker, og det er ikke lagt ut annen informasjon..

Krysser fingrene for at det (og Klansropet) dukker opp snart!
                            Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Jeg har fått mitt

Comment

Working...
                              X