Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Klansoppmøte på hockeymatcher

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klansoppmøte på hockeymatcher

Lagde en lignende tråd i hockeyforumet, men tenkte den heller burde være her.

Hvorfor er det ikke flere klansmedlemmer på hockeymatcher? Jeg fatter det bare ikke, at det er så mange flere som vil se på fotball i forhold til hockey. Jeg bor i Hønefoss, men ser allikevel flere hockeymatcher i året. Ser vel på flere fotballmatcher, men det er ikke mange flere. Hockey er egentlig mye artigere å se på, men stemninga på Jordal er jo ikke enorm(grunnet ræva oppmøte!). Tenk hvis ca. 1000 klansmedlemmer hadde møtt opp på de fleste matcha, tenk for et enormt trøkk vi kunne lagd da!
    Oslo by, St. Hallvards menn

Vi er Vål\'enga!

Ja, det er uforståelig få folk på hockeykamper! Hockey er en utrolig spennende sport å følge med på og når vi i tillegg er så gode i hockey som vi er, synes jeg det er rart at det kommer så få på kamp. Det hadde vært UTROLIG fett om vi kunne blitt mye flere så vi kunne laga skikkelig liv på Jordal.

Det hjelper også veldig på med å korte ned den altfor lange ventetiden fra siste serierunde i fotball på høsten til seriestart på våren.
    ..:: En by, ett lag - Vål'enga ::..

Comment

Det føles som at jeg har diskutert/lest om dette før... Ahh, det stemmer. Det finnes mange (muligens for mange) tråder om dette. Litt merkelig tidspunkt å ta det opp på. Nå som hockeysesongen akkurat er over.

Men uansett... Møt opp og støtt Vål'enga hockey!!
      ..:: En by, ett lag - Vål'enga ::..

Comment

Du har startet tilsvarende trå hvor den hører hjemme.

http://forum.klanen.no/showthread.php?t=17725
        Last edited by Teng; 05.04.2008, 15:19.
        Glenn Hillstrand

Comment

Working...
        X