Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Årets tur!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Årets tur!

Hei

Hvor blir årets tur i år?
    Drømmene lever ....

Mot Lillestrøm eller Brann

Årets tur blir vel mot Lillestrøm til helga, eller mot Brann 16. mai. Lillestrøm er vel kanskje litt kort til å bli årets tur, så kampen mot Brann er vel en god kandidat vil jeg tro.
    ..:: En by, ett lag - Vål'enga ::..

Comment

Hvorfor svarer du når du ikke veit??

Mikkel

Comment

Ryktet sier at det er gode muligheter for at Brann IKKE blir årets tur. Mer veit jeg ikke.
        Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by -Christiane- View Post
          Hei

Hvor blir årets tur i år?
          Lillestrøm og Bodø blir årets turer for meg på borte bane i år
          Eirik

"Engatifo 08"

Comment

Årets tur

Er jo ikke hva som blir årets tur for deg da

Tror at det fort kan bli Ålesund, var vel en grei tur sist.
            Eller så kan vel Molde eller Rbk være hete kandidater

Comment

Eller Lyn borte så kan vi leie Helsyr Hotell, ha fest i Valhall og bare ha det gøy. Eller kanskje Stabæk borte??. Siste gang i kikkertsvingen...

Comment

Årets bortetur

Mener å ha diskutert dette før en plass, men husker ikke hvor.
                Grunnen til at folk svarer som ikke vet hvor årets bortetur blir, er på grunn av at det er ingen som vet hvor årets bortetur blir. Når den blir fastsatt, blir den nok ganske så sikkert offentliggjort.

Den nevnte tidligere diskusjonen førte til en rekke kriterier, alternativer og for/imot:

Kriterier: Bortekamp, og på en årstid med tempraturer som byr på utepils.

Alternativene:
                Brann - Vålerenga 16. mai - Bergen 16.mai betyr trøbbel, og lite billetter
                Molde - Vålerenga 20. juli - Jazzfestival betyr manglende overnatting
                Rosenborg - Vålerenga 31. august - Fult oppmøte uansett
                Aalesund - Vålerenga 21.september - Sent på året, pluss årest i fjor

Må poengtere at dette er mine personlige meninger, og det er fritt frem å være uenig. Og selv har jeg trua på Molde med enten telt eller overnatting i Kristiansund.

Så får jeg si det først som sist: la oss gjøre alle bortekampene til årets!
                Lerkendal

1 - 4

Comment

Det ble vel også sagt fra styret at man ønsker å endre kriteriene i år, årets tur blir IKKE en tur "alle" drar på likevel. Man så jo i Ålesund i fjor at det bare er å subsidiere fylletur for folk som er heller lite interessert i kampen.

Regner med at man heller sponser en tur som er vanskelig for folk å dra på, f.eks. en torsdag på et sted i ulendt terreng. Da gjør man det littegrann enklere for folk å ta seg fri fra jobb osv.

Comment

Originally posted by lille i View Post
                    Det ble vel også sagt fra styret at man ønsker å endre kriteriene i år, årets tur blir IKKE en tur "alle" drar på likevel. Man så jo i Ålesund i fjor at det bare er å subsidiere fylletur for folk som er heller lite interessert i kampen.

Regner med at man heller sponser en tur som er vanskelig for folk å dra på, f.eks. en torsdag på et sted i ulendt terreng. Da gjør man det littegrann enklere for folk å ta seg fri fra jobb osv.
                    Første runde i køppen

Comment

^ hehe, tiltredes
                      Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Working...
                      X