Har i en del år nå undret meg over hvorfor Klanen deler inn medlemmene sine i klasseskiller. Du har adelen, de med midler til å skaffe seg sesongkort, og de uten, som naturlig nok da ikke har sesongkort. Hvorfor er det sånn at Adelen i Klanen får 1. prioritet til billetter på Rån-åsen i kveld ? For 1. gang på mange år står jeg uten billett. Har aldri vært med i Adelen (altså aldri hatt sesongkort). Men billett har alltid ordnet seg til Rån-åsen. (Samt mange andre arrangement.) Vet nå at påstander om at «ekte» fans kjøper sesongkort osv vil hagle. Dette er i så fall bare tull. Har tråkka på Enga-kamper siden begynnelsen av 80-tallet, og spist pølse i papir med en stripe sennep på. (Ketchup hadde de ikke, info til alle som ikke opplevde dette).
Et annent faktum Adelen (og styret) i Klanen kanskje bør tenke på, er at jeg uten sesongkort, legger igjen mer penger til Vålerenga fordi jeg kjøper enkelt billett til alle hjemmekamper. Dette er samlet sett dyrere enn å kjøpe sesongkort. Burde ikke jeg da være berettiget til billett på lik linje som Adelen? Og jeg minner om at det er en personlig greie som gjør at jeg pr idag ikke kan kjøpe sesongkort. Hurra for klasse-skillet i Klanen.
ELSKER VÅLERENGEN IDRETTSFORENING.
Et annent faktum Adelen (og styret) i Klanen kanskje bør tenke på, er at jeg uten sesongkort, legger igjen mer penger til Vålerenga fordi jeg kjøper enkelt billett til alle hjemmekamper. Dette er samlet sett dyrere enn å kjøpe sesongkort. Burde ikke jeg da være berettiget til billett på lik linje som Adelen? Og jeg minner om at det er en personlig greie som gjør at jeg pr idag ikke kan kjøpe sesongkort. Hurra for klasse-skillet i Klanen.
ELSKER VÅLERENGEN IDRETTSFORENING.
Comment