Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongkortinnehavere - Adelsmennesker ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Den12Mann View Post
    Vis sessongkortet er så jævlig dyrt og dere har så lite penger og det er familie, og bla,bla,bla. Hvordan i helvette har dere råd til bortekamper? Jeg syns de som følger laget omtrent året rundt bør ha førsteprioriteringer! Det er de som er best på tribuna! Sier ikke at noen av dere ikke er like gode, men vis du lager et gjennomsnitt tror jeg den er ganske klar
    Ikke noe problem med din mening om det og bla bla bla. Jeg har ikke mulighet til å farte landet rundt, men jeg ber om samme mulighet til å se kamper.
    Det er TROSS ALT IKKE 1900 sesongkortinnehavere som er på alle bortekamper heller. Vet om hævv av folk som spleiser på sesongkortene og ser ca halvparten av kampene. Ikke så fett det heller da kanskje ? Ingen garanti at kortholdere er så jævla bra.

Comment

Jeg syns ikke det er noe poeng i å kaste møkk på trådstarter her.
      Jeg syns tilogmed 1000 spenn var mye å betale for et sesongkort når jeg var litt dårligere stilt enn jeg er i dag. Det er ikke alltid lett å legge til side penger når økonomien allerede er litt tynnslitt. da bruker man gjerne det man har frem til neste pengesekk kommer inn, og sånn er mølla. da blir det mye enklere å betale i billettluka de gangene man er på kamp. (med litt godvilje er jeg sikker på at dere forstår dette)
      Jeg har ingen anelse om økonomien til trådstarter, jeg bare syns folk glefser vel mye for at han stiller et spørsmål.

Jeg er veldig tilfreds med løsningen som er i dag bare så det er sagt, det var glefsinga til andre jeg ville frem til.

Comment

Originally posted by Dorian Stefan View Post
        Har lest igjenom noen tråder her og virker som veldig mange fikk billetter ved å annonsere her. Litt intiativ istedet for klaging, så står du å synger Vålenga inn til 3 poeng neste sesong.
        Joda, tar imot tips, takk for det ! Første gang på mange år jeg ikke var der oppe, men faan heller. Enga vant, det er alltid viktigst. Men du, jeg viser initiativ ved å starte denne tråden. Det skjønner du hvis du tenker deg om. Har ingen ting med klaging å gjøre. Jeg forbereder 2009 sesongen, OK.
        Og ja, dette er en sak for årsmøtet som en skrev her i sta.

Glad du tok poenget mitt.

Comment

Originally posted by engapool View Post
          Jeg prøvde, men ikke via de kanalene du nevner. Ellers er jeg enig med deg, har tross alt fått skaffet billetter i alle år. Mitt poeng er klasseskillet, det ønsker jeg en debatt på.
          Forstår ikke helt denne tråden. Jeg kunne vært på Åråsen i dag hadde jeg vært tidlig nok ute. Ja, jeg har sesongkort, men det var da ledige billetter igjen på onsdag...
          Mot LSK på Åråsen, hvis jeg skulle dit vel og merke, ville jeg vært fornøyd hvis det var ledige billetter igjen på onsdag.

Når dette lille er skrevet mener jeg at det ikke bør skilles mellom sesongkortinnehavere og Medlemmer generellt, mye pga. av problemstillingen Engapool tar opp.

Vil ikke kalle meg selv en adel av den grunn at jeg har førsterett på billetter...
          Litt tidligere ute neste gang så har du billett du også.

Tror rett og slett du har satset på å få billett uansett om du er treig eller ikke denne gangen. Det gikk ikke og du er sur på alle andre. Neste gang kjøper du billett litt tidligere.
          Man må delta for å vinne

Comment

Originally posted by skog View Post
            Ja, og hva så? Hvis dere er fire personer som skal på kamp må dere jo betale fire ganger så mye? Eller mener du at vi skal spleise på billetter til unga dine?

Du kan få en kondom av meg, så slipper du 5.500.
            Bra det. Igjen, ved å kjøpe billetter til hver enkelt kamp blir kostnadene fordelt utover sesongen.

Må vel ha sesongkort for å få en kondom, stemmer ikke det ?

Bruk penga dine på Enga, ikke meg.

Comment

Originally posted by Den12Mann View Post
              Meld deg på luksus fellen du. Det er noe galt vis du ikke har råd til 4,4k på et år!
              Morsom sak, kanskje du har rett ? Eller kanskje ikke ?

Tøft å ha meninger som går litt motstrøms av og til.
              Du burde prøve det en gang i løpet av livet.

Comment

Originally posted by skog View Post
                Han nevnte ikke at han har en familie på fire skjønner du. Det er jo et klart klasseskille at fire personer skal betale 4 ganger så mye som en person... Eller?
                Du har ikke tatt poenget med denne tråden, start på nytt.

Comment

Originally posted by Dorian Stefan View Post
                  Sorry klarer ikke å syns synd på deg. Intiativ=billett. Stort sett får de som er punche billett. Kjenner jeg blir litt provosert over adelsuttrykket ditt. Merkelig at du ikke har kontakter etter aller årene du har fulgt Vålenga.
                  Skjønner det, uttrykket var kun ment for å fange oppmerksomhet. Tror alle her inne skjønner at det er lite med Adelsfolk her. Da er den ute av verden håper jeg. Ønsker ikke at noen skal synes synd på meg. Jeg har det bra. Regner med at det er takhøyde for delte meninger i Klanen.
                  Jeg ønsket dog en debatt om fordelingsprinsippet, og ingen ting annet.

Comment

Har i en del år nå undret meg over hvorfor Klanen deler inn medlemmene sine i klasseskiller. Du har adelen, de med midler til å skaffe seg sesongkort, og de uten, som naturlig nok da ikke har sesongkort. Hvorfor er det sånn at Adelen i Klanen får 1. prioritet til billetter på Rån-åsen i kveld ? For 1. gang på mange år står jeg uten billett. Har aldri vært med i Adelen (altså aldri hatt sesongkort). Men billett har alltid ordnet seg til Rån-åsen. (Samt mange andre arrangement.) Vet nå at påstander om at «ekte» fans kjøper sesongkort osv vil hagle. Dette er i så fall bare tull. Har tråkka på Enga-kamper siden begynnelsen av 80-tallet, og spist pølse i papir med en stripe sennep på. (Ketchup hadde de ikke, info til alle som ikke opplevde dette).
                    Et annent faktum Adelen (og styret) i Klanen kanskje bør tenke på, er at jeg uten sesongkort, legger igjen mer penger til Vålerenga fordi jeg kjøper enkelt billett til alle hjemmekamper. Dette er samlet sett dyrere enn å kjøpe sesongkort. Burde ikke jeg da være berettiget til billett på lik linje som Adelen? Og jeg minner om at det er en personlig greie som gjør at jeg pr idag ikke kan kjøpe sesongkort. Hurra for klasse-skillet i Klanen.
                    ELSKER VÅLERENGEN IDRETTSFORENING.

Er et godt spørsmål,akkurat kommet meg hjem fra åråsen og der var det noe så sinnsykt trøkk,skjønner at alle vil ha med seg det men når klanen får 1900 biletter,hvem mener du da skal få disse billetterne??,,første mann til mølla eller dem som faktiskt betaler penger til klubben når det ikke er mest penger som kommer inn i "klubb-kassa",,,altså dem som kjøper sesongs-kort før jul. blir sikker ikke enige uansett men jeg mener at dem med sesongs-kort skal få kjøpt billetter først,kjøpte tross alt billetter til alle hjemme-kamper før jul jeg,er sikkert ikke noe bedre eller dårligere suporter en deg men jeg betalte da inntekterne ikke var høyest i klubben.
                    mvh pongen

Comment

Originally posted by thorstein View Post
                      Forstår ikke helt denne tråden. Jeg kunne vært på Åråsen i dag hadde jeg vært tidlig nok ute. Ja, jeg har sesongkort, men det var da ledige billetter igjen på onsdag...
                      Mot LSK på Åråsen, hvis jeg skulle dit vel og merke, ville jeg vært fornøyd hvis det var ledige billetter igjen på onsdag.

Når dette lille er skrevet mener jeg at det ikke bør skilles mellom sesongkortinnehavere og Medlemmer generellt, mye pga. av problemstillingen Engapool tar opp.

Vil ikke kalle meg selv en adel av den grunn at jeg har førsterett på billetter...
                      Litt tidligere ute neste gang så har du billett du også.

Tror rett og slett du har satset på å få billett uansett om du er treig eller ikke denne gangen. Det gikk ikke og du er sur på alle andre. Neste gang kjøper du billett litt tidligere.
                      Takk for et gjennomtenkt innlegg. Men dette sto å lese på Klanens sider på Onsdag formiddag, Oppdatering onsdag formiddag: Alle Klanens billetter er solgt! Altså ingen billetter til dere uten sesongkort. Beklager. Sitat slutt.
                      Vanskelig å få billett da.

Comment

syns det virker som litt uggler i mosen her.. Om du har fulgt enga siden .... 80 tallet vare? så begynner jeg å tenke litt på, tilbudene var ikke fullt så bra da? måten å farte rundt i landet på var ei heller de beste, men ossen i allverden kan en "gammal" mann som deg ha så forbanna lang fartstid, men først nå begynner'u å syte over økonomien?? eh, skjønner ikke helt hva mener du?
                        Jeg sjæl, som 21 åring, har vel fulgt enga i tja.. 20 av dem.. frem til jeg blei 16 har muttern betalt. Men fra 16 til nå har jeg klart sesong kort hvert år, minus dette da jeg har fått leilighet i desember `07.. Uhm.. Ungdommskole, og sommerjob, videregående og sommerjobb. Hadde faktisk sesongkort det året jeg var i forsvaret! .. jaja.. livet ække enkelt.. handler om prioritering kammerat.

ække meninga lasse over møkk, men blir litt for enkelt, å skrive irriterte innlegg her fordi bill. til åråsen var utsolgt!
                        The strenght of the pack is the wolf and the strenght og the wolf is the pack. So remember we are the wolfs
                        -----ÆRE VÆRE-----

Comment

Originally posted by pongen View Post
                          Er et godt spørsmål,akkurat kommet meg hjem fra åråsen og der var det noe så sinnsykt trøkk,skjønner at alle vil ha med seg det men når klanen får 1900 biletter,hvem mener du da skal få disse billetterne??,,første mann til mølla eller dem som faktiskt betaler penger til klubben når det ikke er mest penger som kommer inn i "klubb-kassa",,,altså dem som kjøper sesongs-kort før jul. blir sikker ikke enige uansett men jeg mener at dem med sesongs-kort skal få kjøpt billetter først,kjøpte tross alt billetter til alle hjemme-kamper før jul jeg,er sikkert ikke noe bedre eller dårligere suporter en deg men jeg betalte da inntekterne ikke var høyest i klubben.
                          mvh pongen
                          Det du skriver er et meget godt poeng helt klart. Ære være deg og alle andre for det ! (Som kjøper før Jul). Denne tråden er ikke en debatt om hvem som er best supportere. Det er KLANEN, ferdig. Håper dog at Enga ikke budsjetterer med x antall kroner fra kortholdere for å komme gjennom romjula. (Den tiden er forbi). Jeg mener dog at du ikke av den grunn skal havne foran meg og andre i køen, av grunner nevnt i mange svar over.

Comment

Originally posted by "Dør for enga uten tvil" View Post
                            syns det virker som litt uggler i mosen her.. Om du har fulgt enga siden .... 80 tallet vare? så begynner jeg å tenke litt på, tilbudene var ikke fullt så bra da? måten å farte rundt i landet på var ei heller de beste, men ossen i allverden kan en "gammal" mann som deg ha så forbanna lang fartstid, men først nå begynner'u å syte over økonomien?? eh, skjønner ikke helt hva mener du?
                            Jeg sjæl, som 21 åring, har vel fulgt enga i tja.. 20 av dem.. frem til jeg blei 16 har muttern betalt. Men fra 16 til nå har jeg klart sesong kort hvert år, minus dette da jeg har fått leilighet i desember `07.. Uhm.. Ungdommskole, og sommerjob, videregående og sommerjobb. Hadde faktisk sesongkort det året jeg var i forsvaret! .. jaja.. livet ække enkelt.. handler om prioritering kammerat.

ække meninga lasse over møkk, men blir litt for enkelt, å skrive irriterte innlegg her fordi bill. til åråsen var utsolgt!
                            Jeg syter ikke over økonomien, jeg tar opp et prinsipp om fordeling av billetter. Jeg vet mye om prioriteringer, en av grunnene til at jeg startet denne tråden. Leser du nøye, skjønner du at dette ikke dreier seg om å være irritert over manglende billett til Rån-åsen, men jeg mener at fordelingsprinsippet er galt. Det er alt, glem alt annet

Comment

Det du skriver er et meget godt poeng helt klart. Ære være deg og alle andre for det ! (Som kjøper før Jul). Denne tråden er ikke en debatt om hvem som er best supportere. Det er KLANEN, ferdig. Håper dog at Enga ikke budsjetterer med x antall kroner fra kortholdere for å komme gjennom romjula. (Den tiden er forbi). Jeg mener dog at du ikke av den grunn skal havne foran meg og andre i køen, av grunner nevnt i mange svar over.
                              Er vel både litt enig men mest uenig med deg,det må da være en fordel og kjøpe billetter til alle hjemme-kamper før serien starter,da har klubben ihvertfall noe penger på konto selv om det er "rike onkler" i ryggen. Er vel den eneste fordelen med sesongs-kort,den på åråsen for da blir det alltid utsolgt,resten av borte-kampa trur jeg "alle"som vil får billetter,sesong-kort eller ikke
                              mvh pongen

Comment

Originally posted by pongen View Post
                                Er vel både litt enig men mest uenig med deg,det må da være en fordel og kjøpe billetter til alle hjemme-kamper før serien starter,da har klubben ihvertfall noe penger på konto selv om det er "rike onkler" i ryggen. Er vel den eneste fordelen med sesongs-kort,den på åråsen for da blir det alltid utsolgt,resten av borte-kampa trur jeg "alle"som vil får billetter,sesong-kort eller ikke
                                mvh pongen
                                Ja, klubben vil sikkert ha gryna før jul, men de er ikke avhengig av dem.
                                Trøkket er størst mot lsk kampen helt klart.

Comment

Working...
                                X