Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Faste plasser på åråsen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Faste plasser på åråsen?

Ser på billetten til kampen i kveld at det er plassanvisning. Skal denne brukes eller er det bare å plassere seg der man vil?

På forhånd takk.

Jeg har i alle fall tenkt til å stelle meg der jeg føler for det, og jeg tenker resten gjør det samme. Pleier å være sånn på bortekamper. Billetten trenger du bare for å komme inn, om de sjekker billetter denne gangen da. Andre ganger har de vært mer opptatt av å sjekke om vi hadde med oss noe dritt inn, ikke om vi hadde billett. Moro.

viktigste er at man synger og lager et helvetes liv, uansett hva billetten sier.

Comment

Originally posted by Oslo 3 View Post
      Jeg har i alle fall tenkt til å stelle meg der jeg føler for det, og jeg tenker resten gjør det samme. Pleier å være sånn på bortekamper. Billetten trenger du bare for å komme inn, om de sjekker billetter denne gangen da. Andre ganger har de vært mer opptatt av å sjekke om vi hadde med oss noe dritt inn, ikke om vi hadde billett. Moro.

viktigste er at man synger og lager et helvetes liv, uansett hva billetten sier.
      Faste plasser har aldri og vil aldri bli brukt på Åråsen.
      Kjellsen

Comment

I stedet for å kaste bort tiden med å sitte her å klage - kom deg ned til Sjappa og still deg i kø!

Fra klanen.no:

"Vi er tildelt 1900 billetter på Åråsen. Oppdatering lørdag kveld: Fordi enkelte medlemmer har returnert billettene sine, har vi 23 billetter til salgs på søndag. Sjappa åpner 17.00, første mann til mølla osv."

HansCmann

Comment

Working...
        X