Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Våkn opp moderatorer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Våkn opp moderatorer

Dere kan jo ikke flytte tråden angående bråket i Bergen i søpla, hva faan er det for noe?

Hvis du lille i mener det er innlegg som ikke passer deg, ja da fjerner du DE innleggene dette gjelder. I verste fall stenger du tråden, IKKE flytte den vekk.

Forsvarer du handlingene eller er det for mye jobb å fjerne 5-10 innlegg ?

Hvis dette er holdningen til moderatorer (noe jeg ikke tror), å tie dette ned, er det skremmende.
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Re: Våkn opp moderatorer

Sitat: Den man, 01 mai 2006 09:26 skrev Flem:

> Dere kan jo ikke flytte tråden angående bråket i Bergen i søpla, hva faan er det for noe?

> Hvis du lille i mener det er innlegg som ikke passer deg, ja da fjerner du DE innleggene dette gjelder. I verste fall stenger du tråden, IKKE flytte den vekk.

> Forsvarer du handlingene eller er det for mye jobb å fjerne 5-10 innlegg ?

>

> Hvis dette er holdningen til moderatorer (noe jeg ikke tror), å tie dette ned, er det skremmende.

Vel, nå var de fleste debatantene i den tråden enig om at omtale og publisitet var med på å provosere frem bråket.

Comment

Re: Våkn opp moderatorer

Vanligvis har vi som prinsipp å ikke diskutere moderering i forumet, men la gå...

Hvis du mener at jeg prøver å tie ned en debatt, så kan du jo legge merke til at den lengste tråden i dette forumet akkurat nå handler om dette temaet.

Poenget med å stenge den forrige tråden, var at den starta usaklig, og fortsatte mer usaklig. Å starte en debatt med argumenter som "alle som ikke er enige med meg kan dra til helvete", som seinere blir fulgt opp av "De som ikke svarer på dette på våre premisser er sikkert ute og lager bråk i kveld" blir bare for platt.

Egentlig burde vi kasta hele tråden til den evige. Grunnen til at den får leve videre i FFF var nettopp for å vise at dette ikke handler om meningssensur, men om å ønske å holde diskusjonenen på et visst saklighetsnivå. Og det gjelder begge sider i saken, bare så det er sagt.

Comment

Working...
      X