Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kaos på kamp i går pga. nytt plass-system! (VIF-RBK)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kaos på kamp i går pga. nytt plass-system! (VIF-RBK)

Slukte raskt en 1/2liter på Dolly og var på plass i køen 19.25 - da kl var 19.40 dro jeg sesongkortet og gikk opp trappen til høyre - kun for å finne ut at samtlige rader var stappfulle!! OK, hva gjør man da?
    Ble irritert umiddelbart over det nye systemet, kult med fullt stadion men når jeg må stå i trappen (som for så vidt ikke er lov!), fordi det er eneste fysiske mulighet, så setter det umiddelbart en demper på starten av en i utgangspunktet kul kamp..
    Hadde i tillegg en feit og full bonde med pondus inn i ryggen, utstyrt med en tifo som han veivet ukontrollerbart i min øyeregion... I tillegg løp folk opp og ned i trappen, naturlig nok....

Kaoset var komplett!!

Hva synes dere andre?
    I utgangspunktet burde jeg sikkert vært der enda tidligere, greit nok, men det nye systemet kan umulig være bedre enn det tidligere? Fikk ikke kjeft for å stå i trappen, noe man tidligere ville fått da det var plassbilletter.

Diskuter, evt flytt til korrekte område (søkte etter lignende tråder, men fant ingen)
    That's a potato

-Anita, 2009

Mulig jeg er dum, men hvilken tribune. Hvilket system?

Fulle folk med flagg kan man ikke gardere seg mot....
    https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

Du er sur fordi du kom et kvarter før kampstart og ikke fikk plass på en kamp som har vært utsolgt i et par dager?

Comment

Når man vet at bredden er utsolgt, kan d et være en fordel å være der når portene åpner, hvis man kommer "seint" får man ta til takke med plassen man får.
        Marek Kulič til Vålerenga nå !!!!!!!!!!!!!

Comment

@ VIF_Supporter: Vestbredden, Felt E, inngang 10.

@ Frank O: jeg er ikke sur, jeg ønsker andre sine meninger på det nye systemet. Jeg kom heller ikke et kvarter før kampstart, jeg kom 35 minutter før - som også hadde blitt anbefalt!

@ Engaforpenga: Jeg kom da det ble anbefalt, og man bør da kunne forvente en bedre "plass" en inneklemt trappeplass (som i følge vaktene på stadion ikke er lov!)

Som sagt ønsker jeg andres tanker og erfaringer rundt dette, og som jeg skrev så er det forståelig på en fullsatt stasion - MEN jeg håper virkelig ikke dette blir et problem på "vanlige" hjemmekamper. Jeg har betalt for ên sesong, en plass på en rad.

Kommer dette til å funke i praksis fremover? Er dette bedre enn forrige system? Hva mener du?
          That's a potato

-Anita, 2009

Comment

Men 35 minutter før kampstart når du vet det er utsolgt er ikke i god tid, er det vel?

Du vet det er lange køer uttafor og du vet portene har vært åpne i en time før du dukka opp. Å møte opp 35 min før funker på kamper det ikke er mye folk, men når det er utsolgt må man planlegge bedre.

Comment

Aha... Enda en fastplass/felt diskusjon. Vel vel vel, som FrankO sier, når det er utsolgt blir det trangt uansett på en ståtribune...

Dette funker jo på Gaza, men er man sein kan det hende man havner i trappa. Ellers må man jo bare klemme seg inn som før...
              https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

Originally posted by vif_supporter View Post
                Aha... Enda en fastplass/felt diskusjon. Vel vel vel, som FrankO sier, når det er utsolgt blir det trangt uansett på en ståtribune...

Dette funker jo på Gaza, men er man sein kan det hende man havner i trappa. Ellers må man jo bare klemme seg inn som før...
                Erfaringsmessig så er det stort sett alltid mer plasser inn mot midten.
                Har kommet seint på matcher før, men har alltid fått presset inn den meget atletiske kroppen min inn i feltet
                *****KREPP ARMY*****
                DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                  Men 35 minutter før kampstart når du vet det er utsolgt er ikke i god tid, er det vel?

Du vet det er lange køer uttafor og du vet portene har vært åpne i en time før du dukka opp. Å møte opp 35 min før funker på kamper det ikke er mye folk, men når det er utsolgt må man planlegge bedre.
                  Gi deg med det argumentet, når jeg i aller første post sier at jeg kunne ha vært der enda tidligere: "I utgangspunktet burde jeg sikkert vært der enda tidligere, greit nok, men det nye systemet kan umulig være bedre enn det tidligere?"

For tredje gang, jeg ønsker å høre andres meninger om systemet. Ja, jeg vet selv jeg kunne vært enda tidligere, vil du høre det ên gang til?
                  That's a potato

-Anita, 2009

Comment

Originally posted by vif_supporter View Post
                    når det er utsolgt blir det trangt uansett på en ståtribune
                    Hvorfor? Man har betalt for en plass på en rad, ikke for en trang plass i trappen der det ikke er lov å stå! Dersom man har solgt flere billetter en det fysisk er av plasser, ja da skjønner jeg at man må ta til takke med hva man får...men det er jo ikke tilfelle? Du sier det blir trangt uansett, ok hadde dette vært tilfelle så er det ên ting, men når det er så fullt at det fysisk ikke er plass til flere, må man kunne reise spørsmål om det nye systemet... opplevde ikke dette en eneste gang i '07 eller '06...
                    That's a potato

-Anita, 2009

Comment

Originally posted by // haz View Post
                      Slukte raskt en 1/2liter på Dolly og var på plass i køen 19.25 - da kl var 19.40 dro jeg sesongkortet og gikk opp trappen til høyre - kun for å finne ut at samtlige rader var stappfulle!! OK, hva gjør man da?
                      Ble irritert umiddelbart over det nye systemet, kult med fullt stadion men når jeg må stå i trappen (som for så vidt ikke er lov!), fordi det er eneste fysiske mulighet, så setter det umiddelbart en demper på starten av en i utgangspunktet kul kamp..
                      Hadde i tillegg en feit og full bonde med pondus inn i ryggen, utstyrt med en tifo som han veivet ukontrollerbart i min øyeregion... I tillegg løp folk opp og ned i trappen, naturlig nok....

Kaoset var komplett!!

Hva synes dere andre?
                      I utgangspunktet burde jeg sikkert vært der enda tidligere, greit nok, men det nye systemet kan umulig være bedre enn det tidligere? Fikk ikke kjeft for å stå i trappen, noe man tidligere ville fått da det var plassbilletter.

Diskuter, evt flytt til korrekte område (søkte etter lignende tråder, men fant ingen)
                      Dette har vært forsøkt diskutert her inne før, og det er ikke så mange som bryr seg om hva andre synes i denne sammenhengen. Jeg har også klaget på det samme som det du gjør. Jeg har også lurt på hvorfor vaktene ikke er til stedet og holder trappene fri, og hvem skal holde "oversikten" på feltene?
                      Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Vaktene spurte tilfeldig et part-tre publikumere om å få se billetten deres, for å sjekke om de var på riktig sted, men det er en dråpe i havet, det nytter ikke med det svake tiltaket... er nysgjerrig på resten av sesongen og hvordan dette vil utarte seg.......
                        That's a potato

-Anita, 2009

Comment

Det fungerte iallefall bedre i går enn på forrige hjemmekamp da kaoset var komplett. Grunnen var nok at i går sto det folk på vestbredden og kontrollerte at folk hadde sesongkort på de feltene de var på vei til. Takk til dere!! Men det krever en innsats fra frivillige "kontrollører" på hver eneste kamp - ellers er vi nok ganske raskt tilbake til kaoset. Er det verdt alt dette ekstraarbeidet for å endre på fastsete-systemet?

Comment

^hear hear. Det er det jeg også vil frem til. Blir som sagt spennende å følge med fremover. Jeg skal iallefall gjøre mitt å forsøke å møte opp ekstra tidlig i hjemmekampene. Men, ikke alltid man har tid heller! Før kunne man komme ti-på, og fremdeles rekke siste halvdel av Kjerka, og null problem..

Det ble stille hos Frank O, har du ikke mer å si?
                            That's a potato

-Anita, 2009

Comment

Ja til kaos! Kaos gir trøkk!

Comment

Working...
                              X