Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kaos på kamp i går pga. nytt plass-system! (VIF-RBK)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Haz:

Grunnen til at du får svar som du oppfatter som negative, er nok at du skriker "Kaos" på bakgrunn av noe som strengt tatt bare er ett lett irritasjonsmoment.

Neste gang du oppfordrer til konstruktiv debatt, foreslår jeg at du gjør bare det og ikke først skriker "krise!" for så å moderere deg. Det er en del VG-skeptiske sjeler på forumet her (meg selv inkludert)
    Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by // haz View Post
      Wow, hvis det er det intrykket du sitter igjen med etter jeg ettertykkelig har fortalt hva jeg vil frem til i diskusjonen rundt det nye systemet, ja da har du meget selektiv oppfatning av ting. Du skal få slippe å ytre deg videre, Lille I
      Foreslår at du overlater til moderatorene å vurdere hvem som får lov til å ytre seg eller ikke på dette forumet. Men i og med at jeg ikke skjønner hva som er så krise og dramatisk med situasjonen du beskriver tror jeg at jeg skal trekke meg ut fra denne tråden nå.

Om du ønsker mer konstruktive svar har jeg et par tips:
      1. Ikke rop ulv, ulv for en fillesak.
      2. Vær litt mer selektiv i hvordan du uttaler deg om folk som er uenige med deg.

Comment

Kaos = min selektive oppfatning, i likhet med en del andre jeg har snakket med som var på kampen. I tillegg har flere her i tråden delt samme erfaring. Jeg forstår jo at folk som er uenige og ikke deler min oppfatning vil ytre dette, og det må de da bare gjøre Og så gjør jeg rett i å kritisere når noen er meget selektiv i hva de leser og dermed får en feil oppfatning av motivet for diskusjonen.
        That's a potato

-Anita, 2009

Comment

Originally posted by lille i View Post
          Om du ønsker mer konstruktive svar har jeg et par tips:
          1. Ikke rop ulv, ulv for en fillesak.
          2. Vær litt mer selektiv i hvordan du uttaler deg om folk som er uenige med deg.
          1. Som sagt, jeg har rett til å ytre min selektive oppfatning, og ja jeg mener det var kaos! Dette har jeg begrunnet og forklart opp til flere ganger og flere andre deler samme mening. Les respons i tråden.
          2. Takk det samme
          That's a potato

-Anita, 2009

Comment

Du skriver kaoset var komplett med fet skrift og utropstegn.

senere, når folk skriver at du overdriver, sier du at det sikkert ordner seg, men du lurer bare på om folk tror det blir bedre utover i sesongen (moderer deg).

Når det så blir påpekt at du gikk litt hardt ut for å bli tatt seriøst, velger du (istedenfor å bare ta selvkritikk på krigstypene) å si at det var kaos og tar tilbake intrykket når du modererte deg.

Som du ser av svarene i tråden, er det ikke bare jeg som har problemer med å plassere hva du egentlig mener, og da er jo alltids muligheten til stede for at intensjonen din kunne vært kommunisert bedre, no?
            Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Jeg mener selv jeg er klar i hva jeg mener, men hvis du som har lest hele tråden og samtlige poster mener at jeg kunne vært enda klarere, ja da har du helt sikkert rett. Fremfor å argumentere frem og tilbake om hva jeg selv har ment, du har ment og andre har ment... la oss komme tilbake til tema eller la være å poste. On topic!!
              That's a potato

-Anita, 2009

Comment

Originally posted by // haz View Post
                Jeg mener selv jeg er klar i hva jeg mener, men hvis du som har lest hele tråden og samtlige poster mener at jeg kunne vært enda klarere, ja da har du helt sikkert rett. Fremfor å argumentere frem og tilbake om hva jeg selv har ment, du har ment og andre har ment... la oss komme tilbake til tema eller la være å poste. On topic!!
                Hvis man har kort eller billett til feltene fra A-H på VB er det fullstendig likegyldig om du bruker inngang 10 eller 12. Dette går fint. Vi forsøkte oss uten ekstra verter/vakter på VB mot Ålesund, vi ville se hvordan folk fant feltet sitt. Pissregn og genrellt anarki på tribunen ala gamle store stå tilsa at vi gjorde det annerledes mot RBK. Her er det nå vakter som viser deg hvilket felt du skal på. Innen dette feltet fungerer det hele som en tradisjonell ståtribune. Man står tett sammen og synger. Noen har sikkert med seg en kompiseller vennine her og der slik at det kan bli litt trangt, men jeg håper ikke dette representerer ett stort problem for den jevne klansmann og kvinne.
                Gi dette litt tid og resultatet vil bli bedre stemning og ett alltid fullt midtfelt på VB.

Kjellsen

Comment

Kjønner ikke at man kan si at det funka, ble jo mer sånn som før bare at man fikk en kranglete vakt som mente at man ikke kan ta folk med seg inn. Og så sier du at det er total likegyldihet innenfor feltene. Da er det bare å bevege seg mot mitten uannsett når man først er inne på tribunen(noe som skjedde mot RBK), da funker jo de vaktene litt dårlige...

Comment

Originally posted by Gert Bjarne View Post
                    Kjønner ikke at man kan si at det funka, ble jo mer sånn som før bare at man fikk en kranglete vakt som mente at man ikke kan ta folk med seg inn. Og så sier du at det er total likegyldihet innenfor feltene. Da er det bare å bevege seg mot mitten uannsett når man først er inne på tribunen(noe som skjedde mot RBK), da funker jo de vaktene litt dårlige...
                    Dette har fungert fint på bortebane i alle år. Dette har fungert fint på cola de siste tre sesongene. Dette fungerte fint i alle år på Bislet. Dette fungerte også utmerket på Ullevål fram til faste plasser i 2002 eller 2001. Jeg nekter å tro at forholdene på VB ikke også vil finne sin helt normale form. Jeg står på VB selv og har ikke de samme opplevelsene som du og ett par til refererer til her på forumet. De jeg har snakket med i levende live og de jeg har forhørt meg med direkte er alle enige om at første matchen var litt i overkant kaotisk, men at andrekampen mot rbk var vesentlig bedre.

Kjellsen

Comment

Working...
                    X