Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Klansropet ris/ros?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klansropet ris/ros?

Hola

Syns det er rart at det er ingen som har kommet med noen kommentar om siste utgave Klansropet!?. Det er jo tross alt nesten 10 000 medlemmer og de fleste kan vel lese?. Er alt fryden og gammen? eller er det noe du savner?

Fyr løs.....

Mikkel

Originally posted by miguel View Post
    Hola

Syns det er rart at det er ingen som har kommet med noen kommentar om siste utgave Klansropet!?. Det er jo tross alt nesten 10 000 medlemmer og de fleste kan vel lese?. Er alt fryden og gammen? eller er det noe du savner?

Fyr løs.....

Mikkel
    Jeg synes Klansropet har blitt for kjedelig.

For lite om Klanen og Vålerenga.
    Kjedelige artikler om supporterkultur fra andre land
    EVIG VIF

Comment

Skriv sjæl!

Hvis du skriver en artikkel om livet i klanen eller om enga og sender inn til klansropet, får du artikler du savner.. Bare som et forslag. Gjørra noe sjæl før man skyter på de som faktisk har fått ut finger´n..
      Ikke syt - syng!

Comment

Originally posted by Cucharacha View Post
        Hvis du skriver en artikkel om livet i klanen eller om enga og sender inn til klansropet, får du artikler du savner.. Bare som et forslag. Gjørra noe sjæl før man skyter på de som faktisk har fått ut finger´n..
        Dude, du gadd ikke lese innlegget til Mikkel? Han spør etter ris og ros... Kunne kanskje ha forstått innlegget ditt dersom Bjoan bare hadde slengt ut sitt innlegg helt uten noen foranledning, men når noen etterlyser tilbakemeldinger, så blir det rett og slett bare for teit å "skyte" på dem som kommer med en tilbakemelding. Det skaper jo ikke akkurat en veldig stor lyst til gi tilbakemeldinger når det eneste som slenges tilbake er "gjør det sjæl, davel..."
        Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Originally posted by Cucharacha View Post
          Alt for mye av dette på forumet, synes man kan ha mulighet til å gi litt kritikk uten at man skal alltid få disse svara mot seg, personlig synes jeg Klansropet er bra og tar opp riktige temaer.

Comment

Noen er jo så heldige at de faktisk får både medlemskort og ropet i kassa, så jeg kan ikke svare på hva som det står i det siste maget. Jeg er en av dem som synes Ropet har blitt litt kjedelig. Bra kvalitet på det som står der, for all del, men det lille blinket i øyet er blitt litt borte. Greit nok at man ikke skal dra det så langt som i Apestreken, da det tross alt er en større og mer variert leserskare en det var før. Noen vil vel sikkert si at noe av det som sto i streken var lavmåls, men selv var jeg stor fan av blader som Apestreken og feks. 101%. Derfor må jeg jo si jeg digger Gabardinmannen som har holdt seg litt til den gamle "stilen" om du vil. Men meg om det.. Det jeg egentlig vil frem til er at jeg savner kanskje litt humor i bladet. Ellers all ære til dem som bidrar med Klansropet...
            https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

Originally posted by vif_supporter View Post
              Noen er jo så heldige at de faktisk får både medlemskort og ropet i kassa, så jeg kan ikke svare på hva som det står i det siste maget. Jeg er en av dem som synes Ropet har blitt litt kjedelig. Bra kvalitet på det som står der, for all del, men det lille blinket i øyet er blitt litt borte. Greit nok at man ikke skal dra det så langt som i Apestreken, da det tross alt er en større og mer variert leserskare en det var før. Noen vil vel sikkert si at noe av det som sto i streken var lavmåls, men selv var jeg stor fan av blader som Apestreken og feks. 101%. Derfor må jeg jo si jeg digger Gabardinmannen som har holdt seg litt til den gamle "stilen" om du vil. Men meg om det.. Det jeg egentlig vil frem til er at jeg savner kanskje litt humor i bladet. Ellers all ære til dem som bidrar med Klansropet...

Jeg har enda ikke fått Klansropet eller medlemskortet selvom jeg har purret og sendt adresseforandring 3-4 ganger...
              Man må delta for å vinne

Comment

Originally posted by thorstein View Post
                Jeg har enda ikke fått Klansropet eller medlemskortet selvom jeg har purret og sendt adresseforandring 3-4 ganger...
                Det ligger en god del retur - både medlemskort og Klansrop - på klanskontoret og hos Posten, samt en del adresseendringer.
                Så langt er det dessverre ingen blant de få (eller den ene...) frivillige som har hatt tid til å gå gjennom dette.
                Det finnes en plan for å få håndtert dette snart, men jeg kjenner ikke detaljene.
                Om det er noen som har kapasiet til å hjelpe til med slikt arbeid, så send gjerne en PM som jeg kan videreformidle.

Tilbake til trådens tema, som er Klansropet.

Comment

Hola

Fyr løs.....

Mikkel
                  Må dessverre holde med en av de andre forumskriverne over. Den er blitt for kjedelig. Det meste som står der er info som man enten har lest andre steder eller er velkjente ting som enhver ivrig supporter har fått med seg. Bladet har gått fra å være en tøff og frekk irritasjon (Apestreken) til en medlemsblekke som skal favne og glede alt for mange. Blir tamt og lite intressant. Kanskje tenek over hvem skal dette være for? Trenger vi faktisk dette lenger? Kan like godt lese det på nettet. Man kan faktisk ikke lage noe til alle selv om det man har felles er vålerenga.
                  Synes da faktisk de gamle fanzinene er bedre. Litt mye rølpehumor, men tar man frem et par gamle apestreker/klansropet fra 90 tallet er noe av det som ble skrevet nesten hysterisk morsomt. Morsomme historier, tull med andre lag og spillere, turer og latterlige bilder.
                  When the facts change, so does my opinon

Comment

For å være litt konstruktiv så kan forslag til innhold være.

Artikler om de faste bussene våre
                    Tur-referater fra bortekamper.
                    Reportasje fra en quiz-kveld på Bohemen
                    Hvor samles folk og hvordan er oppladning til kamp?
                    Hva kan gjøres for å bli enda bedre på tribunen

Se på tidligere klansrop/apestreker,bruke det beste derfra og bli litt røffere i kantene.
                    Det skal sies at jeg var veldig fornøyd med sangtekstene og cdene i sist klansrop
                    EVIG VIF

Comment

Klansropet!

Jeg er en av de heldige som ikke har fått det jeg!! så blir vanskelig å uttale seg!! det er vel 500-1000 andre som også ikke har fått det er det ikke?
                      Oslos stolthet VÅLERENGA. Året rundt

Comment

Jeg syns at det var mye bra jeg! Men jeg er egentlig ikke så kresen, tar det bare som en bonus! Dessuten kom jo bladet rett før sesongstart, så det er jo ikke den mest "aktive" perioden for oss, men kunne hvert spennende å lese om forhåpninger og tanker om den nye sesongen. Blir mange tidløse artikler.

Må jo også sies at cdene gir denne utgaven et stort løft, tror ikke folk skjønner arbeidet som må ligge bak.

PS! Sitter i hagen til en kompis i Horten og griller, da jeg plutselig hørte "han kjørte gjennom byn" akapella dundrer ut fra ett av nabohusene, på en tirsdag. deilig.

Comment

Hola

Fyr løs.....

Mikkel
                          > Har ikke fått klansropet ENDA jeg..
                          Bra jobba..

Comment

Applaus!

Originally posted by Toy S View Post
                            > Har ikke fått klansropet ENDA jeg..
                            Bra jobba..
                            Børre,
                            verden takker deg for ditt verifulle og oppbyggelige bidrag i denne saken. La oss oppfordre alle som, i likhet med deg, ikke har fått Klansropet til å legge fra seg et innlegg her. Jeg er helt sikker på at det løser alle logistikkproblemer sporenstreks.

- Nes
                            Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Jeg som BÅDE klans og klansropgründer skulle vel strengt tatt hatt dette først av alle, og om jeg må si det selv, gjerne rett i fra trykkeriet med egen budbil..
                              Skulle bare mangle, og det er jeg sikker på at de fleste medl er enig med meg i også

Uten meg så hadde det jo ikke vært noe klan eller klansrop..

Comment

Working...
                              X