Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Klansropet ris/ros?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Toy S View Post
    Jeg som BÅDE klans og klansropgründer skulle vel strengt tatt hatt dette først av alle, og om jeg må si det selv, gjerne rett i fra trykkeriet med egen budbil..
    Skulle bare mangle, og det er jeg sikker på at de fleste medl er enig med meg i også

Uten meg så hadde det jo ikke vært noe klan eller klansrop..
    Hvem faen er du!!!!!!

Comment

Originally posted by robert View Post
      Hvem faen er du!!!!!!
      Han er gründer av klanen, pyramiden i Kairo, det skjeve tårn i Pisa og hjernen bak skulpturene på Frogner.
      *****KREPP ARMY*****
      DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
      Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Godt sagt...

Men men, jeg får håpe jeg et eller annet klansrop til neste år..
        Time vill show

Comment

Så alt i alt, gode reportasjer som for noen er uinteressante og andre spennende.
          En del har nevnt at de savner lyskespark allá prematch etc.

Er ikke det en grei oppsummering ?
          Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
            Så alt i alt, gode reportasjer som for noen er uinteressante og andre spennende.
            En del har nevnt at de savner lyskespark allá prematch etc.

Er ikke det en grei oppsummering ?
            Veit ikke hva du mener med lyskespark allá prematch etc? Personlig savner jeg, som andre også har påpekt, mere kødding og rølp. Klansropet er blitt utrolig kjedelig og tannløst. Er vi ikke enga, a, litt annerledes enn resten av saueflokken? Blir alltid til at jeg istedet for å lese bladet drar fram gamle eks av apestreken/ropet og 101% for å mimre om hvordan det en gang var.
            Men bevares, all ære til de som gidder å sette blekka sammen.

Comment

Originally posted by Toy S View Post
              Godt sagt...

Men men, jeg får håpe jeg et eller annet klansrop til neste år..
              Time vill show
              Hva med å sette istand et nytt eks av 101% mens du venter ?

Comment

som klanen generelt

Så opptar veldig mye av spalteplassen for det meste kun til fotball.
                Det er vel noen å 70sider i den "blekka", og hockey'n fikk vel 6 sider.
                Men det er jo mer enn ikke noe,kunne tenke meg enda litt mer om dette når sesongen nærmer seg.
                ja da vil jo alle si at det er bare å skrive og sende inn.
                Dette har jo hockey gruppa gjort også så.
                Men syns det var rett å slett provoserende å lese det som stod da.
                Blant annet hvor noen hadde skrevet, som knapt kjenner til sporten å som hadde vært på et par kamper bare.
                Skriver og spør om vi har for mange "bøtter", altså vis man mener at man har for mange titler så ere vel bare å legge ned idretten. og det er jo det stikk motsatte man vil og ønsker. Så om man får en annen vinkling på det så blir det bra.
                Også hadde det vært å fint å få som for eksempel julenummeret litt før i starten av februar.
                Ellers så er det bra, og all honør til folk som gjør en frivillig innsats for klanen

Comment

Og?

Originally posted by Pyro-fan View Post
                  Det er vel noen å 70sider i den "blekka", og hockey'n fikk vel 6 sider.
                  6 av 70 gjenspeiler interessen. Man kan da på ingen måte forsvare å bruke 40 sider i ropet om hockey når klanens medlemsmasse i sum genererer 5% av fokusen (og da er jeg generøs!)?

Selv er jeg håkki"mann", men det fritar meg ikke for realisme.

- Nes
                  Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
                    6 av 70 gjenspeiler interessen. Man kan da på ingen måte forsvare å bruke 40 sider i ropet om hockey når klanens medlemsmasse i sum genererer 5% av fokusen (og da er jeg generøs!)?

Selv er jeg håkki"mann", men det fritar meg ikke for realisme.

- Nes
                    nå er det da forskjell på 40 og for eksempel 9-10 sider

Comment

Hola

Det er mulighet for å starte opp egen fanzine også?!. Ta kontakt med hvis du lurer på hvordan.

Mikkel

Comment

Originally posted by miguel View Post
                        Hola

Syns det er rart at det er ingen som har kommet med noen kommentar om siste utgave Klansropet!?. Det er jo tross alt nesten 10 000 medlemmer og de fleste kan vel lese?. Er alt fryden og gammen? eller er det noe du savner?

Fyr løs.....

Mikkel

> Vært veldig fint om noen som styrer ser dette og sender meg et ex i posten da..., jeg betaler faktisk for å få det i posten, så...

Comment

Originally posted by Cucharacha View Post
                          Hvis du skriver en artikkel om livet i klanen eller om enga og sender inn til klansropet, får du artikler du savner.. Bare som et forslag. Gjørra noe sjæl før man skyter på de som faktisk har fått ut finger´n..
                          Helt håpløst å svare med en sånn melding, når det bes om tilbakemelding!
                          Er enig med Bojan, syntes ropet var kjedelig denne gangen.

Kan ikke konkret si hva jeg savnet, men noe var det.

Comment

Working...
                          X