Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ingenting

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ingenting

Det er 8 mai, og det har da gått nesten et halvt år av året, og jeg har ENDA ikke sett snurten av et eneste klansrop eller medlemskort, enda jeg betalte medlemskap før jeg kjøpte sesongkortet...

Godt jobba...
    Hvem er det som har ansvaret for dette og kan rette opp i dette ?

Og hvor mange flere enn meg er det som ikke får disse tingene ?

Jeg tror det er veldig mange som ikke har fått. Jeg betalte for meg og dama, og verken jeg eller hun har fått. Mange jeg har snakket med har ikke fått...

Vel, jeg reiser sydover på sen-sommern, så kanskje jeg har ropet til flyreisa? Forrige gang jeg venta en hel sesong på å få kortet mitt var da vi spelte på Bislett. Jeg sa da at jeg håper jeg har det før hockeyen begynner, og jeg er ikke gla i hockey engang....
    https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

Jeg har heller ikke fått. Begynner å lure på om jeg har betalt kontingenten i det hele tatt... Husker jo faen ikke. Når var det fakturaen kom?
      In the beginning the Universe was created.
      This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
      - Douglas Adams

Comment

Klanen ble 17 år i går, og vi er i 2008, så ærlig talt burde vi ha funnet en metode for å gi ALLE medlemmene klansrop og medlemskort når vi har betalt for det...

Hvem kan gi meg garanti for at jeg får klansrop og medlemskortet mitt snart ?

Comment

Jeg betalte medlemsskapet 10 mars, og har heller ikke mottatt kort eller blad.
          Hadde det kun vært meg og noen få andre hadde jeg begynt å bli litt bekymret, men når det dreier seg om såpass mange som jeg har inntrykk av, ser jeg ingen grunn til å mase så voldsomt.
          Det har nok skjedd en feil/uhell, og kort og blad kommer kommer når det kommer

Husk at det er ikkelønnede, frivillige folk med jobb/familie som driver med dette på fritiden sin. Jeg er strålende fornøyd med at det i det hele tatt er noen som gidder å gjøre denne jobben. Jeg hadde ikke hatt tid.

Mvh Stefan
          -Spent foran postkassa hver dag

Comment

Jada, jeg har sitti ti år i klansstyret så jeg vet hvordan ting fungerer, og all ære for at folk stiller opp og gjør ting frivillig, men gi oss beskjed ihvertfall hvis det er noe galt og mange hundre eller over 1000 stk ikke har fått dette..

Da blir det sånn ettterhvert at noen/mange vurderer og ikke betale å være medlem senere, og det er en ond sirkel isåfall..

Comment

Originally posted by Toy S View Post
              Jada, jeg har sitti ti år i klansstyret så jeg vet hvordan ting fungerer, og all ære for at folk stiller opp og gjør ting frivillig, men gi oss beskjed ihvertfall hvis det er noe galt og mange hundre eller over 1000 stk ikke har fått dette..
              Enig. Jeg vet at de som jobber på medlemsservice gjør sitt aller, aller beste, og det skal de virkelig ha honør for. Ære være dem!

Men litt informasjon om hvor saken ligger, hva som er utfordringen osv. hadde selvsagt ikke skadet.

Jeg kan lett leve med løftebrudd fra mine kjære venner i Klanen, det er no prob for min del, men en liten melding om når jeg eventuelt kan forvente å motta mitt medlemskort, det hadde jeg satt pris på.

LameDuck, som fortsatt skylder på den stakkars postmannen!
              Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
                Enig. Jeg vet at de som jobber på medlemsservice gjør sitt aller, aller beste, og det skal de virkelig ha honør for. Ære være dem!

Men litt informasjon om hvor saken ligger, hva som er utfordringen osv. hadde selvsagt ikke skadet.

Jeg kan lett leve med løftebrudd fra mine kjære venner i Klanen, det er no prob for min del, men en liten melding om når jeg eventuelt kan forvente å motta mitt medlemskort, det hadde jeg satt pris på.

LameDuck, som fortsatt skylder på den stakkars postmannen!
                Hei,

Vi er smertelig klar over hvor mye rot det er systemet nå og ikke minst hvor potensielt skadelig dette er for neste år. Det jobbes på spreng for å rette opp alle de følgefeilene som har kommet etter omlegging til nytt system.
                Dette systemet som de fleste har fått med seg nå, ikke stått til forventningene....
                Medlemsansvarlig vil komme med en oppdatering ganske snart. Det er bare å beklage.

Kjellsen
                Styret

Comment

Originally posted by Kjellsen View Post
                  Hei,

Vi er smertelig klar over hvor mye rot det er systemet nå og ikke minst hvor potensielt skadelig dette er for neste år. Det jobbes på spreng for å rette opp alle de følgefeilene som har kommet etter omlegging til nytt system.
                  Dette systemet som de fleste har fått med seg nå, ikke stått til forventningene....
                  Medlemsansvarlig vil komme med en oppdatering ganske snart. Det er bare å beklage.

Kjellsen
                  Styret

> Tusen takk for svar...

God helg til deg og alle andre

Comment

Originally posted by Toy S View Post
                    Klanen ble 17 år i går, og vi er i 2008, så ærlig talt burde vi ha funnet en metode for å gi ALLE medlemmene klansrop og medlemskort når vi har betalt for det...

Hvem kan gi meg garanti for at jeg får klansrop og medlemskortet mitt snart ?
                    --------

må huske at klanen bare er 17 år som du sier, kan ikke forlange så mye av en tenåring!!

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

Originally posted by Kjellsen View Post
                      Hei,

Kjellsen
                      Styret

Takk for tilbakemelding, Kjellsen.

Og det er helt forståelig at nye systemer medfører enkelte "barnesykdommer". Som nevnt tidligere, er jeg fullstendig klar over at både styret og medlemsservice gjør sitt aller, aller beste for å rette opp i problemene.

Jeg venter i spenning, og hyller dere som forsøker å gjøre alle til lags, for det er neppe enkelt..

LameDuck.
                      Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Det var vel snakk om en fatal vask av lister som vasket riktig info til feil?

Har vel også vært kommunisert flere steder at dette rammet ganske mange (?), men vet ikke om det har kommet en offisiell uttalelse.
                        Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                          Det var vel snakk om en fatal vask av lister som vasket riktig info til feil?

Har vel også vært kommunisert flere steder at dette rammet ganske mange (?), men vet ikke om det har kommet en offisiell uttalelse.
                          Det gjaldt julenummeret, og ja det har blitt kommunisert offisielt.

Går ut fra at det folk savner nå er nummeret som kom til seriestart. Grunnen til at det ikke har kommet fram til alle er problemer med ny it-løsning for automatisert registrering av innbetalinger. Fram til i fjor har alle innbetalinger blitt tastet inn manuelt av vår frivillige medlemsservice, noe man (ikke overraskende) begynte å bli ganske lei av. Derfor har man prøvd å få på plass en automatisert løsning, men den fungerer langt fra bra nok desverre. Det jobbes på spreng for å løse opp i problemene informerer medlemsservice.

Comment

Da har vi fått informative svar ihvertfall, så satser vi på at dette løser seg snart...

Comment

Originally posted by lille i View Post
                              Det gjaldt julenummeret, og ja det har blitt kommunisert offisielt.

Går ut fra at det folk savner nå er nummeret som kom til seriestart. Grunnen til at det ikke har kommet fram til alle er problemer med ny it-løsning for automatisert registrering av innbetalinger. Fram til i fjor har alle innbetalinger blitt tastet inn manuelt av vår frivillige medlemsservice, noe man (ikke overraskende) begynte å bli ganske lei av. Derfor har man prøvd å få på plass en automatisert løsning, men den fungerer langt fra bra nok desverre. Det jobbes på spreng for å løse opp i problemene informerer medlemsservice.
                              Hmm! jeg har fått medlems kort! men ikke ropet! får jeg det å ell??
                              Oslos stolthet VÅLERENGA. Året rundt

Comment

Working...
                              X