Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ingenting

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Følgende melding er lagt ut Klanen sin hovedside:

Manglende Klansrop og medlemskort

En del medlemmer har etterlyst både Rop og kort på forumet de siste dagene. Medlemsservice opplyser om at de har store problemer etter innføring av nytt system der innbetalinger skulle registreres manuelt. De jobber på spreng for å få løst dette. Om kort tid vil det bli sendt ut info til alle medlemmer med en redegjørelse for hva som har gått feil, og hva som skjer videre.
    Venter i spenning, det dukker nok opp etter hvert!
    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by Toy S View Post
      Det er 8 mai, og det har da gått nesten et halvt år av året, og jeg har ENDA ikke sett snurten av et eneste klansrop eller medlemskort, enda jeg betalte medlemskap før jeg kjøpte sesongkortet...

Godt jobba...
      Hvem er det som har ansvaret for dette og kan rette opp i dette ?

Og hvor mange flere enn meg er det som ikke får disse tingene ?

Heldige er vi som har venner vi kan låne klansropet av..!

Comment

Da blir det sånn ettterhvert at noen/mange vurderer og ikke betale å være medlem senere, og det er en ond sirkel isåfall..
        Jeg var førsteårsmedlem i fjor, og fikk vel kortet tilsendt sent på høsten mener jeg å huske.... aldri noe Klansrop. Jeg er på så mange kamper jeg kan, både før jeg ble medlem og etter at medlemsskapet gikk ut, men følte vel i år at jeg ikke hadde fått mest igjen for pengene og lot være å fornye (nå vet jeg ikke om det skulle kommet en faktura, som nevnt over her, for den har jeg heller ikke fått?)

Comment

Vurdere dette etterhvert jeg også...

Nå går jo medlemskapet opp til 200 kr, og betale for noe jeg så og si aldri får føles rimelig bortkasta...
          Uansett hvor jeg bodd, så er det ytterst sjeldent jeg har fått alt det jeg skal i løpet av året, og det er for dårlig service..

Ikke at det er så mye penger, men det er prinsippet

Comment

Originally posted by lewis View Post
            Heldige er vi som har venner vi kan låne klansropet av..!

> Jeg har jo ikke venner, så jeg har ikke lest det ENDA

Comment

Fortsatt ikke fått noe medlemskort i posten...

Hva skjer...
              Eller IKKE skjer

Comment

Fortsatt ikke fått noe medlemskort i posten...

Hva skjer...
                Eller IKKE skjer
                Du husker sikkert at jeg sa ifra (på mail) om at du lå inne med feil adresse, og at du sendte meg den riktige adressen din, sånn at vi fikk retta den opp.
                Vi har ikke foretatt noen utsendelser etter at adressa di blei endra, og kortet ditt kommer altså til å komme med neste utsendelse. Denne gangen til riktig adresse.

Vi sendte nylig ut en betalingspåminnelse til de som betalte i fjor, men ikke har betalt i år. I teksten som fulgte med fakturaen tok vi høyde for at enkelte medlemmer kunne ha betalt uten å ha blitt registrert som betalende, og vi ba de det gjaldt om å ta kontakt med oss så vi kunne rette opp statusen deres i medlemsregisteret. Planen er å ta en ny utsendelse når tilbakemeldingene fra disse medlemmene begynner å dabbe av, noe den er i ferd med å gjøre nå.

Dermed kommer vi til å foreta en utsendelse om svært kort tid.

-Greger
                Klansstyret/Medlemsservice

Comment

Working...
                X