Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Om å gå før kampen er slutt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by skog View Post
    Jeg tror kanskje du overvurderer betydningen av synging på stadion en smule.

Det JEG tror ødelegger for spillerne og spillet er:

1. Skyt-mobben som hyler skyt av full hals i hvert forbanna angrep, gjerne på tidspunkter skyte er umulig/veldig dumt. Rekdal sa dette var distraherende i sin tid.

2. Det kollektive brølet av et stønn som kommer hver jævla gang en pasning ikke når helt fram. Jeg tror faktisk det gjør at spillerne får høye skuldre og blir redde for å gjøre feil. Også tar man alibi-løsningen og bare dumper en dårlig ball opp på spissene (bengt) som får skylda for at de ikke klarer å score.

enig i den, men skal sies at Klanen ikke driver med slikt såvidt jeg vet.

men jeg er rimelig ny i dette så jeg skal ikke uttale meg for mye før jeg skiter utover lår+legg

Comment

Originally posted by j-bird View Post
      enig i den, men skal sies at Klanen ikke driver med slikt såvidt jeg vet.

men jeg er rimelig ny i dette så jeg skal ikke uttale meg for mye før jeg skiter utover lår+legg
      Anbefaler deg å se klippet av Bojan målene på www.viftv.no
      Målet mot Ham-Kam... hør på det. Med en gang Bojan får ballen (på ca 20-25 meter!) så begynner tribunen med "skyyyyt"... Greit nok, han skøyt med en gang så det varte ikke så lenge, men det skjer ofte.

Og tenk over det de siste 30 minuttene i hver kamp når noen bommer på en passning... Åååååhh..... hehe
      IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
        Anbefaler deg å se klippet av Bojan målene på www.viftv.no
        Målet mot Ham-Kam... hør på det. Med en gang Bojan får ballen (på ca 20-25 meter!) så begynner tribunen med "skyyyyt"... Greit nok, han skøyt med en gang så det varte ikke så lenge, men det skjer ofte.

Og tenk over det de siste 30 minuttene i hver kamp når noen bommer på en passning... Åååååhh..... hehe
        Jeg må innrømme at jeg ser det som mitt previlegium som supporter/tilskuer å komme med utbrudd når det skjer noe på banen. Skal jeg holde kjeft når jeg mener at han skal skyte, skal jeg holde kjeft når en bommer med en pasning, skal jeg la være med å si "faen" når vi får mål i mot, skal jeg la være med å klappe når gutta setter en god takling eller legger en god pasning. Skal jeg, Gud forby, la være å juble når Enga putter?

Pokker heller, jeg er på plass for å lage støy og stemning, synge og ha det gøy. Ønsker å leve med kampen, og da er det min oppriktige mening at spillere/trenere må tåle eller bare vende seg til fansens (i hvert fall mine): "Ååååå....", "Neeeeeeiiiiii....", "Faaaaaaaen...", "Skyyyyyyt...", "Måååååållll...." osv.

Hva andre gjør bryr jeg meg lite om, dem om det, men jeg er der 2x45...
        Hev din røst og STØTT ditt lag...

Comment

Originally posted by j-bird View Post
          MEN jeg ser så mye jeg kan på tv hjemme i godstolen. når det gjelder å gå tidlig/slå av tv'en, så er det noe jeg aldri gjør hvis det er et lag jeg følger. det jeg elsker

Seriøst?

Comment

Working...
          X