Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bendit/Bredden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bendit/Bredden

Hvorfor kan ikke ikke en av tribunene bli stappfull, istedenfor at begge er halvfulle? Savner at hele Bredden var på plass.
    Oslo by, St. Hallvards menn

Vi er Vål\'enga!

Fordi dem som vil lage best stemning går til bend-it og de som vil se fotball på nært hold står på bredden.
    IKAROS

Comment

egen stadion

Det er ikke lenge til vi kan stå samla på ny stadion

Comment

Å jo da fortsatt en evighet til.

Men hvordan vill plasseringa eventuelt bli på den nye stadioen? Bak mål eller på langsiden?

Comment

Originally posted by enga View Post
          Å jo da fortsatt en evighet til.

Men hvordan vill plasseringa eventuelt bli på den nye stadioen? Bak mål eller på langsiden?
          Først må vi vel starte å bygge Jeg føler meg ikke trygg på ny stadion før det er startet å bygge. Er så typisk om noe skulle skje, så tør ikke glede meg for tidlig

Comment

Originally posted by Nico 8 View Post
            Først må vi vel starte å bygge Jeg føler meg ikke trygg på ny stadion før det er startet å bygge. Er så typisk om noe skulle skje, så tør ikke glede meg for tidlig

Så enig så enig. Er fortsatt mye som skal gjøres før de kan begynne å bygge.

Comment

Det er vell bedre med 2 halvfulle sider,bredden-bennern, enn enn stappfull side og en dønn tom side. Greit å ha folk over hele stadion, men trøkket vil vell alltid være i svingene. Det er i svingen folk står, og det er lettere å stå å synge enn sitte å synge . Så lenge vi ikke fyller tribunen på hver kamp blir det tomrom, noe å tenke på når vi skal flytte hjem!
              Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

tror klanen kommer til og få en langside,får bare håpe den blir mye høyere enn vestbredden som er uegnet for synging med mer enn 2000 supportere

Comment

Originally posted by Johannes View Post
                  tror klanen kommer til og få en langside,får bare håpe den blir mye høyere enn vestbredden som er uegnet for synging med mer enn 2000 supportere
                  Hvorfor skal Klanen få en langside? Det er vel mye mer økonomisk (og stemningsmessig bedre) å få en hel kortside?

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
                    Hvorfor skal Klanen få en langside? Det er vel mye mer økonomisk (og stemningsmessig bedre) å få en hel kortside?
                    Klanen sjøl har de siste åra vist at vi gjerne står i svingen. Å tro at vi kommer til å få en langside på ny stadion er i overkant naivt.
                    Jeg hater det max!

Espen
                    -står på vestbredden
                    Ei kasse, er passe!!

Comment

Working...
                    X