Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Promillekontroll på borteturer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Toy S View Post

Fyllefanter, enten de driver utested eller er uteligger eller whatever, kan holde seg langt unna engas kamper..
    Denne setningen er sikkert noe lignende som finnes i Bastionens vedtekter...
    Hvor mye dritt er det mulig å lire av seg på et forum Toy?

-Fredrik , klubben for alle!
    Jeg er en unnasluntrer

Comment

Jeg som tåler en del pils før jeg begynner å merke det, skal straffes fordi noen ikke tåler en dritt. Og derfor må jeg drikke mindre?
      Ser ikke helt logikken.
      Da er det bedre at de som er stupe dritings ikke får komme inn, at det er på det stadiet man slår hardt ned på problemet.

Comment

Går vel ikke ann å glede seg til en tur når man ikke får drekka seg drita vel?

Comment

Skal pimpe bra fort på bussen skal en bli drita i fra Oslo til Drammen da

Men vansklig sted å oralere, så jeg håper mange er i form i morgen og er med på oraleringen, så tar vi enda en seier og klatrer enda mer oppver på tabellen..

Sees i morgen folkens..
          Fortsatt god helg til da..

Comment

Originally posted by shangri_la View Post
            Er det flere du vil nekte adgang i klanen også? Er enig i det klanen sier i sin pressemelding. Men syntes det blir for dumt, at man skal begynne å kontrolere hvor mye folk drikker på turene. det syntes jeg folk skal få styre selv. Men er enig om at man ikke skal slippe inn folk som så vidt greier å stå.

Om det er forferdelig å være på buss med folk som er fulle, så er det vel stillebusser også?

> Jeg blir fornøyd den dagen ALLE er edrue og greier å synge samme sangen på bortekampene, og vi igjen blir en maktfaktor, både hjemme og borte..
            Vi har vært dårlige i noen år nå oraleringsmessig, og jeg håper fokuset på dette med alkoholen kan være en faktor som bidrar til vi igjen skal ta over tribunene rundtomkring i norge og oralerer gutta i den vakre blå frem til mange mange seiere og gleder til oss..

Comment

Jeg håper du virkelig tenker på verbalt, og ikke oralt.

Uansett, jeg tror ikke "ren edruskap" er veien og gå. Man må få lov til å ta en kosepils eller tre. Poenget her er at man ikke behøver den ekstremfylla som noen driver med. Det blir bare dumt.

Ikke klarer vi å synge samme sangen hjemme, så hvorfor skal vi plutselig klare det borte? Det har nok ikke noe med alkoholnivået tror jeg.

Comment

Kun en dramaqueen som Toy kan skape en overkill-diskusjon om noe så dumt som dette. Helt ærlig: hvor mange er det som drikker seg helt bananas på en vanlig bortetur? Knapt mer enn en håndfull.

Klanen har hanskes med fulle folk i 20 år. Det er noe vi kan. I mine øyne er dette en ikke-sak.

Og promillekontroll? Hehe. For så vidt ingen dum idé, men jeg tror det ikke før jeg får se det.

Comment

Hvor var promillekontrollen på Marienlyst?

Comment

Originally posted by Pyro-fan View Post
                    Hvor var promillekontrollen på Marienlyst?
                    > Fraværende..
                    Og et par stykker som fint hadde blåst seg ut av å få med seg kamp i dag, men ellers ikke det værste jeg har sett og opplevd...

Comment

Originally posted by Toy S View Post
                      > Fraværende..
                      Og et par stykker som fint hadde blåst seg ut av å få med seg kamp i dag, men ellers ikke det værste jeg har sett og opplevd...
                      Var vel ikke helt fraværende... Så jo at snuten stoppet inntil flere og nektet dem inngang.... Men var kanskje det du mente med at et par stykker hadde blåst seg ut..

Comment

Stod ikke å så folk ble nekta, men så jo et par inne som hadde GOD promille, og vingla et par ganger rundt der jeg stod, og tror ikke de fikk med seg så mye av kampen akkurat...

Noe av poenget mitt med tråden, hva faen er vitsen ?
                        Er du fan så er du der for å støtte gutta til seier..

Comment

Var en fyr forran meg som SATT under store deler av kampen.... Hadde i overkant store problemer med å holde seg oppreist, så han fant ut at det var lurere å sitte på revva.... Godt jobba....

Comment

Originally posted by mr. mystery View Post
                            Kun en dramaqueen som Toy kan skape en overkill-diskusjon om noe så dumt som dette. Helt ærlig: hvor mange er det som drikker seg helt bananas på en vanlig bortetur? Knapt mer enn en håndfull.

Klanen har hanskes med fulle folk i 20 år. Det er noe vi kan. I mine øyne er dette en ikke-sak.

Og promillekontroll? Hehe. For så vidt ingen dum idé, men jeg tror det ikke før jeg får se det.
                            Hva du mener om Toy får være din sak, men han har i og for seg et godt poeng. Hva er vitsen, full supporter og sove deg gjennom kampen? (som noen gjorde bak meg på Marienlyst)eller nogenlunde nykter og bidra? for det er vel hele poenget?? Hvis det er fylla som er poenget, så går vel det glatt å få til, uten å dra på tur med enga...
                            Forstår jeg Toy rett, så er det eneste han ønsker seg at VI igjen blir den beste syngende hærskaren som følger laget.
                            Og det er ikke meningen at vi skal bli predikanter heller, men mongofylla klarer vi oss uten..

Comment

Enig. I stedenfor å betale 160 +200 for å komme seg til og fra kampen.
                              Så hadde du fått noen ekstra pils på lokale puben.
                              Så hvorfor ikke bare sitte der å "se på kampen"?

Comment

Når man til å med klarer å lire av seg denne sangen. "har du sex med din mor holder du med Sandefjord". Da er det på tide å legge opp!!!!
                                Når man er så drita at man ikke kan skille mellom Drammen og Sandefjord, da er det på tide å bli nekta adgang.Han vil vel også påstå at Bojan kommer fra Baltikum.
                                Er jo mulig at han gått på skole i Akershus da, hvor de vist nok ikke lærer noe

Comment

Working...
                                X