Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Plassering mot strømsgodset

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Plassering mot strømsgodset

Ikke det at jeg tror det har vært noen endring her, men skader ikke å sjekke. Noen som vet om de har gjort noe med svingen til bortesupporterne? eller er det fortsatt gressplenen hvor ingen under 2.30 i høyde ser en dritt dersom man ikke står helt inntil gjerdet som gjelder?

T
    En liberalist er en som hele tiden vil gjøre som han vil, helt til noen gjør som de vil og det går ut over ham....

slik det har sett ut på tv bilder, så ere ingenting som er forandret.
    Men vis man hadde vært lure så kunne mann latt være å kjøpe biletter i sjappa å bestilt på godset sine sider så får man på langsia.
    Hadde vært jævelig fett om borte svingen hadde vært tom og alle fra klanen stod på langsia.
    Dessuten er det vel billigere på langsia

Comment

Originally posted by Pyro-fan View Post
      slik det har sett ut på tv bilder, så ere ingenting som er forandret.
      Men vis man hadde vært lure så kunne mann latt være å kjøpe biletter i sjappa å bestilt på godset sine sider så får man på langsia.
      Hadde vært jævelig fett om borte svingen hadde vært tom og alle fra klanen stod på langsia.
      Dessuten er det vel billigere på langsia
      Hvis du kjøper billett til langsiden og møter opp i VIF-effekter vil du allikevel bli henvist til Klokkesvingen eller til felt H. Det er dette feltet som anbefales om du er "uorganisert" og ønsker å sitte http://sg.www2.dk/

De kommer ikke til å gjøre noe med de elendige fasilitetene i Klokkesvingen, da de skal bygge nytt stadion http://dt.no/apps/pbcs.dll/article?A...1/1004/FORSIDE

Comment

Originally posted by Pondus View Post
        De kommer ikke til å gjøre noe med de elendige fasilitetene i Klokkesvingen, da de skal bygge nytt stadion http://dt.no/apps/pbcs.dll/article?A...1/1004/FORSIDE
        Ja, de skal bygge nytt stadion, sier de. Men, i likhet med mye annet, så tror jeg det ikke før jeg ser det. Artikkelen du linker til er fra i fjor, og i våres kom jo nyheten om at vår alles kjære Brynestad ikke lenger ville ha så mye næringsarealer likevel, og ting måtte tegnes om (osv.osv.osv); http://fotball.adressa.no/eliteserien/article105468.ece

Selv om Raufoss Stadion ikke var mye å skryte av, synes jeg det er horriblet at NøFF gir disp til bl.a. Godset med de fasilitetene de tilbyr bortesupportere, samtidig som de sendte Raufoss ned. Og når planene til ny stadion i Drammen er såpass "uklare" at det er Brynestads kassabeholdning som avgjør størrelsen på anlegget, da begynner det å lukte såpe for min del...
        Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Originally posted by Skrible View Post
          Ja, de skal bygge nytt stadion, sier de. Men, i likhet med mye annet, så tror jeg det ikke før jeg ser det. Artikkelen du linker til er fra i fjor, og i våres kom jo nyheten om at vår alles kjære Brynestad ikke lenger ville ha så mye næringsarealer likevel, og ting måtte tegnes om (osv.osv.osv); http://fotball.adressa.no/eliteserien/article105468.ece

Selv om Raufoss Stadion ikke var mye å skryte av, synes jeg det er horriblet at NøFF gir disp til bl.a. Godset med de fasilitetene de tilbyr bortesupportere, samtidig som de sendte Raufoss ned. Og når planene til ny stadion i Drammen er såpass "uklare" at det er Brynestads kassabeholdning som avgjør størrelsen på anlegget, da begynner det å lukte såpe for min del...
          Veldig fornuftig sagt. Men nå er jo NFF like konsekvente, som det de norske dommerne er. Så at de driver med forskjellsbehandling er jo ikke noe ukjent fenomen.

Comment

Vurderer å ta med meg stylter til denne kampen..Nesten verre enn Nadderud den plassen i svingen.

Dorian Stefan
            *****KREPP ARMY*****
            DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
            Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Ja, det ser ut til at nytt stadion henger litt i det blå. Siste info jeg har funnet er denne http://www.godsetunionen.com/nyheter...om_stadion/105 Selvsagt er ikke den tribunen som tilbys bra nok, slik har det vært i alle år (ikke at det kan brukes som unnskyldning, men jeg tror også de har flyttet banen noen meter nærmere tribunen).

Nå ble ikke Raufoss sendt ned bare pga dårlig infrastruktur, det viktigste var at det var mange økonomiske kriterier som ikke var i orden. NFF mente derfor at Raufoss ikke hadde økonomi til å tilfredstille kravene for Klubblisens og i alle fall ikke til å ordne infrastrukturen. Hvis Godset skulle bli nektet å bruke den tribunen, måtte de enten ha bygget ny eller klart seg uten. Tror nok de ville ha satset på det siste, noe som ganske sikkert ville ha gitt oss betydelig lavere billettkvote. Det hadde også vært helt ok ift Klubblisensen, da kravet kun er 3000 sitteplasser for å spille i Eliteserien. Litt mere om Klubblisensen for 2008 her http://www.fotball.no/table.asp?p=53...4&x=1&a=211775

Comment

Originally posted by Dorian Stefan View Post
                Vurderer å ta med meg stylter til denne kampen..Nesten verre enn Nadderud den plassen i svingen.

Dorian Stefan

Den ER verre enn Nadderud. På Nadderud kan man i alle fall se hele banen. Det gjør man ikke på Marienlyst selv om man står helt foran....

Espen
                -idiot som sitter med billett til møkka"tribunen" i år igjen....
                Ei kasse, er passe!!

Comment

Originally posted by Esp1 View Post
                  Den ER verre enn Nadderud. På Nadderud kan man i alle fall se hele banen. Det gjør man ikke på Marienlyst selv om man står helt foran....

Espen
                  -idiot som sitter med billett til møkka"tribunen" i år igjen....
                  Man ser ikke hvis det blir skutt markkrypere på det nærmeste målet.
                  Man må nesten gjette seg til om det blir mål eller ikke.

Dorian Stefan, klar for å "se" en flott kamp
                  *****KREPP ARMY*****
                  DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                  Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Originally posted by Pondus View Post
                    Hvis Godset skulle bli nektet å bruke den tribunen, måtte de enten ha bygget ny eller klart seg uten. Tror nok de ville ha satset på det siste, noe som ganske sikkert ville ha gitt oss betydelig lavere billettkvote. Det hadde også vært helt ok ift Klubblisensen, da kravet kun er 3000 sitteplasser for å spille i Eliteserien. Litt mere om Klubblisensen for 2008 her http://www.fotball.no/table.asp?p=53...4&x=1&a=211775
                    Jeg vil vel hevde at det er bedre om antall plasser totalt (og dermed også antall bortebilletter) reduseres, dersom det medfører at bortesupporterne som kommer faktisk får sett kampen. For å sette det litt opp som ett teoretisk talleksempel; per i dag er vi tilbyd 1600 billetter til kampen. Vi har, så vidt jeg har forstått, solgt 4-500 av disse, altså er det ca. 1100 "ledige plasser". Dersom vi antar at det kun er de 3-400 fremste som vil få sett kampen mer eller mindre ordentlig, så har vi allerede nå ca. 100 bortesupportere som betaler 150,- for å ikke få sett kampen ordentlig. Dersom borte"tribunen" ble fjernet, og den totale stadionkapasiteten dermed ble 9000, så skulle vi hatt minimum ca 450 billetter (det er vel 5% minimum i år også?). Dermed ville vi nå være utsolgt for billetter, men samtlige vi solgte billett til ville fått sett kampen - dvs. at ca. 100 flere av bortesupporterne som betaler for å se en kamp, får sett den...

Ut fra min kjennskap til Marienlyst stadion så er det jo litt lureri når man tilbyr 1600 billetter til bortesupporterne, samtidig som minst 1000 av disse knapt nok vil få med seg kampen - det er vel en fin gevinst på 150 000 som SIF drar inn for å selge noe de vet ikke holder mål, og som de strengt tatt burde bli pålagt av NøFF å stenge.
                    Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Jeg vil vel hevde at det er bedre om antall plasser totalt (og dermed også antall bortebilletter) reduseres, dersom det medfører at bortesupporterne som kommer faktisk får sett kampen. For å sette det litt opp som ett teoretisk talleksempel; per i dag er vi tilbyd 1600 billetter til kampen. Vi har, så vidt jeg har forstått, solgt 4-500 av disse, altså er det ca. 1100 "ledige plasser". Dersom vi antar at det kun er de 3-400 fremste som vil få sett kampen mer eller mindre ordentlig, så har vi allerede nå ca. 100 bortesupportere som betaler 150,- for å ikke få sett kampen ordentlig. Dersom borte"tribunen" ble fjernet, og den totale stadionkapasiteten dermed ble 9000, så skulle vi hatt minimum ca 450 billetter (det er vel 5% minimum i år også?). Dermed ville vi nå være utsolgt for billetter, men samtlige vi solgte billett til ville fått sett kampen - dvs. at ca. 100 flere av bortesupporterne som betaler for å se en kamp, får sett den...

Ut fra min kjennskap til Marienlyst stadion så er det jo litt lureri når man tilbyr 1600 billetter til bortesupporterne, samtidig som minst 1000 av disse knapt nok vil få med seg kampen - det er vel en fin gevinst på 150 000 som SIF drar inn for å selge noe de vet ikke holder mål, og som de strengt tatt burde bli pålagt av NøFF å stenge.

Var det ikke snakk om dette etter kampen forrige sesong at man burde ta kontakt med forbruker rådet?
                      Man får jo som du helt riktig påpeker ikke fult utbytte av en tjeneste/vare du har betalt for.
                      Blir jo som å kjøpe en barbermaskin som bare tar 40% av sjegget ditt. Hva er da poenget med den?

Comment

hvorfor kjøper ikke folk billett på felt H isteden?
                        etter at jeg ikke så noe særlig av kampen der i fjor, bestemte jeg meg for at neste år skulle jeg ikke stå i den dritt svingen igjen. så i år er billett på felt H sikkra.
                        er jo bare å bestille over nett, og printe ut billetten hjemme. enklere får det ikke blitt.

la oss bli en del syngende suportere på felt H
                        enga for alltid.

olenga.

Comment

Jeg var på kampen på søndag og så den i går på Bohemen, inneklemt mellom Tour De France og FC Konkurs Oslo-Brann.
                          in Absinthia

Comment

Working...
                          X