Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Enga i kos (hellas)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Enga i kos (hellas)

Skal til hellas fra 1. til 8. aug!går glipp av kampen mot liverpool og ikke minst mot fredrikstad!! noen som vet om noe av norskheten der nede??
    Oslos stolthet VÅLERENGA. Året rundt

Det er faktisk flere nordmenn som driver der, West er en norsk bar som i hvert fall viste kampen mot Stabæk. Ligger i bargata i sentrum av Kos by hvor alt utelivet er samla.

-Fredrik
    Jeg er en unnasluntrer

Comment

Noen som har tilsvarende informasjon om Platanias, Chania, Hellas?

Rekker akkurat å lande og småjogge til en pub på lørdag, og vil helst slippe å løpe byen rundt for å finne et egnet sted for å se Molde bli gruset!

PS: Ikke meningen å hijacke tråden din engaboy, tenkte bare at det holder med en "hvor i Hellas kan jeg se Enga"-tråd!
      Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
        Noen som har tilsvarende informasjon om Platanias, Chania, Hellas?

Rekker akkurat å lande og småjogge til en pub på lørdag, og vil helst slippe å løpe byen rundt for å finne et egnet sted for å se Molde bli gruset!

PS: Ikke meningen å hijacke tråden din engaboy, tenkte bare at det holder med en "hvor i Hellas kan jeg se Enga"-tråd!
        Kom akkurat hjem fra Plataniasområdet. Jeg fikk med meg 3 VIF-kamper derfra. Det er faktisk ihvertfall 2 plasser som viser Norsk fotball. Begge ligger i hovedgata og er enkle å finne, da de ligger på hver sin side av gata. Der viser de det meste av norsk fotball. Se etter plakat på gata, like ved der taxiene stopper.
        Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Originally posted by Arnehgr View Post
          Kom akkurat hjem fra Plataniasområdet. Jeg fikk med meg 3 VIF-kamper derfra. Det er faktisk ihvertfall 2 plasser som viser Norsk fotball. Begge ligger i hovedgata og er enkle å finne, da de ligger på hver sin side av gata. Der viser de det meste av norsk fotball. Se etter plakat på gata, like ved der taxiene stopper.
          Nydelig, det burde jeg klare å finne! Tusen takk for svar!

Comment

Originally posted by Børssa View Post
            Det er faktisk flere nordmenn som driver der, West er en norsk bar som i hvert fall viste kampen mot Stabæk. Ligger i bargata i sentrum av Kos by hvor alt utelivet er samla.

-Fredrik
            Hjertelig takk da blir det kamp der nede
            Oslos stolthet VÅLERENGA. Året rundt

Comment

Originally posted by Arnehgr View Post
              Folk som skal reise til Platanias i fremtiden har ingenting å frykte, jeg telte minst 20 forskjellige utesteder som viste norsk Eliteserie. Personlig vil jeg anbefale puben "Planet" som ligger i hovedgata, like ved Majestic hotell. Der spilte de faktisk Kjerka (!) når Enga spilte kamper. Kongested!

Comment

Jeg og var i Platanias ifjor. De viser alt. Hvis ikke kampen er i programmet, så er det bare å spørre, så viser de den kampen du vil se
                KOM IGJEN ENGA

Comment

Working...
                X