Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga i Magaluf/Mallorca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga i Magaluf/Mallorca

Hei folkens noen som veit om det går ann og få sett molde - Vålerenga kampen på tv i magaluf?

reiser dit i morgen så hadde vert artig og fått med seg kampen på tv der nede på en bar eller noe?

ære være vålerenga

Kan hende at Gjøkeredet er et greit sted å begynne. Har aldri vært der, aner ikke om de har TV en gang, men om det er en norsk pub på Malle, så er det vel den.
    mvh

Ogni M

Comment

eller vis du har pc.

http://www.myp2p.eu/

kan hende den vises på denne siden...

kommer ikke noe kampprog. før nærmere kamp, og det skal være gratis

http://www.myp2p.eu/guide.php?part=software
      her er link til hvordan du går frem.

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

Uten at det hjelper i stor grad saa fikk jeg sett SIF - VIF paa Kypros fordi en bareier som hadde skjont det hadde skaffet seg et TV2 Sumo abbonement og viste kampen(alle fra norsk tippeliga) paa storskjerm.

Kanskje ogsaa noen paa Mallorca som har tenkt denne tanken...
        BlippBlipp

Comment

Originally posted by skogis View Post
          Uten at det hjelper i stor grad saa fikk jeg sett SIF - VIF paa Kypros fordi en bareier som hadde skjont det hadde skaffet seg et TV2 Sumo abbonement og viste kampen(alle fra norsk tippeliga) paa storskjerm.

Kanskje ogsaa noen paa Mallorca som har tenkt denne tanken...

Må man ikke være i Norge for at TV2 sumo skal fungere?

Comment

Ikke et dumt tips fra Ingo. Jeg så en VIF-kamp eller to på Gjøkeredet når jeg var i Magaluf for et par år siden, og tipper de fortsatt viser kamper der.

Comment

Originally posted by enga View Post
              Må man ikke være i Norge for at TV2 sumo skal fungere?

Nei, har selv sett kamper live på nett fra alle verdenshjørner. Du må sannsynligvis se på kampene på den laveste kvaliteten, og det er ikke helt optimalt på en allerede dårlig linje. Så på LSK-kampen fra et hotellrom i Monaco, men endte opp med å egentlig betale for lyden da bildene var såpass utydelige at jeg ikke så en dritt. Tror vi vant kampen.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                Nei, har selv sett kamper live på nett fra alle verdenshjørner. Du må sannsynligvis se på kampene på den laveste kvaliteten, og det er ikke helt optimalt på en allerede dårlig linje. Så på LSK-kampen fra et hotellrom i Monaco, men endte opp med å egentlig betale for lyden da bildene var såpass utydelige at jeg ikke så en dritt. Tror vi vant kampen.

F... det var dritt. Da kunne jeg jo sett på Enga kampene, da jeg var ute å reiste. Jaja. Kanskje like greit at jeg ikke ser på Enga, de vinner jo aldri når jeg ser på dem.

Comment

Originally posted by Vif_på_toppen View Post
                  eller vis du har pc.

http://www.myp2p.eu/

kan hende den vises på denne siden...

kommer ikke noe kampprog. før nærmere kamp, og det skal være gratis

http://www.myp2p.eu/guide.php?part=software
                  her er link til hvordan du går frem.
                  kan ikke se at kampen står oppført?

Comment

den viser ikke alle kamper.

men har sett kamper fra TL der før.

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

Vålerengakamper på Mallorca... I Alcudia er det en restaurant/bar som viser det meste av skandinaviske fotballkamper (på høyere nivå, ja). Den heter Göta Kanal og ligger i en sidegate til hovedgata, på den andre siden av det store hotellområdet Bellevue. Beklager at jeg ikke husker gatenavn, men noe sånt fikk jeg aldri med meg.

Jeg så Vålerenga - Tromsø på Göta Kanal, og da viste de kampen på storskjerm, streamet fra internett. Oppmøtet fra Klanen var rimelig dårlig, bare fem personer. Tromsø stilte med null, så vi var uansett flere enn dem, hehe. Kjipt sted, men kampen fikk jeg i alle fall sett. Det holdt på å bli riktig så koselig, helt til en stygg unge i alt for stor, fake Man Utd-drakt fant det for godt å fjerne lappen som dataskjermen var dekket til med og hente frem tastaturet fra bak PC'en for å gå inn på noe så idiotisk som tribalwars.no! Noen minutter senere, etter at flere mennesker sa til han at han ikke skulle røre akkurat den PC'en fordi den viste kampen (som han selv så på i noen sekunder da han gikk forbi) mens han lot som om han ikke skjønte noe som helst av hva de sa (han var norsk, så han burde forstå LITT i alle fall...) fikk ansvarlige mennesker heldigvis tastet inn fxt.no igjen, men da ble det til alt overmål PC-krasj...... Etter en restart fikk vi heldigvis sett resten av kampen.

Det høres sikkert patetisk ut å fortelle om det nå, men jeg var nervøs og det var uutholdelig å se fyren rote rundt på tribalwars.no!Smerte og usikkerhet... Ooh. Dere kjenner dere sikkert igjen i det om dere går dypt inn i dere selv, hehe

Comment

For alle dere som er utenlands vil jeg anbefale www.livesport247.com
                        Det koster 24,- i uka, og da kan du streame de fleste norske kamper.

Comment

Originally posted by Pyro-fan View Post
                          kan ikke se at kampen står oppført?
                          spurt litt rundt på forumet dems. og det viser seg at de ikke har noen streaming adr. til tv2 sport 12345. kun til TV2.

så dem får ikke vist hele runden før noen har gitt dem en "mms" adr til de andre kanalene. (nei, ikke mms som i bilde mms, men som i en streaming adr.)

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

Working...
                          X