Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

pre-match (Vålerengas historie)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pre-match (Vålerengas historie)

Halla!

Før hjemmekampene våre så har man laget en liten film om alle de viktige hendelsene som klubben vår har vært igjennom, og opplevd med en låt fra filmen gladiatoren. Denne syns jeg er konge bra før kampene, personlig så får jeg både frysninger og et kick av den.

Men er det kanskje noen som kan hjelpe meg med å få denne i et eller annet filmformat så jeg kan se den på pc'en hjemme?

Takker og bukker!

Enig, den er deilig! Skulle gjerne hatt den, eller vært på youtube eller noe
    KOM IGJEN ENGA

Comment

Sjekke med arr. ansvarlig eller klubben, kanskje?
      Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Fikk som svar at den desverre var rettighetsbelagt, med nrk eller noe.. Får se på storskjermen da
        KOM IGJEN ENGA

Comment

joda, hmm tror jeg skal prøve å ta saken videre:P Har jo betalt lisensen min så kan jo få en liten godbit tilbake

Comment

send oppdatering a, hehe
            KOM IGJEN ENGA

Comment

liten update!

Som Sondre forklarte så er filmen strengt rettighetsbelagt.

Men som kanskje noen merket under den siste kampen mot B/G, så ble det spandert ikke bare en runde med historie, men TO! hehe..

så da er iallefall mine spørsmål besvart, og helt sikkert de andres.

Ha en god uke folkens, så ses vi på kamp!

Comment

Synes også de filmene er tøffe. Men jeg skulle kanskje ønske de hadde klart å få skrudd opp lyden litt i bendit.

Comment

Working...
                X