Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Best i med og motgang!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Best i med og motgang!

Skal vi supportere fjerne alle som ligger bak suksessen til enga?

Rekdal klarer ikke føre enga til seriegull?

Herregud glemmer vi så fort?

Tenk dere noen måneder tilbake i tid.

For meg vil Rekdal, Iversen og Arason for alltid være konger av enga.

Disse tre kom inn og hevet enga og alle i klubben til å bli vinnere.

Fra heistilværelse til sølv og gull på to sesonger.

Interessen for klubben har aldri vært større.

Mange skrek høyt over hvor dårlig Iversen var i fjor. Jeg blir kvalm.

Selv om han ikke hadde noen stor sesong i fjor bandt han opp to spillere, og var en stor grunn til suksessen. Det ble mer rom og muligheter offensivt for de andre spillerne.

Nok er skrevet om den saken, men når supporterne ble nevnt av ivers personlig som en faktor da han gikk, da har vi supportere gjort noe veldig feil.

Klart pengene var hovedgrunnen. Men hvem kan klandre han for det?

Skifter vi ikke alle jobber om vi får mye høyere lønn et annet sted, og i tillegg ikke har tillit på arbeidsplassen vår (les: supporterne som liksom skal støtte)?

Han elsket enga og fornyet med klubben flere ganger fordi han stortrivdes med klubben og fansen. Bra! Da gjorde vi en god jobb. I medgang riktignok.

Takk for alt ivers. Konge av enga!

Nå skal vi fjerne Rekdal etter litt motgang?

Mannen som alltid har vært en ener i alt han har foretatt seg, og som førte klubben vår fra heistilværelse til å ta hjem seriegullet. Helt utenkelig før Rekdal overtok.

Jeg har ikke glemt sølvet for to år siden, gullet i fjor og rundspillingen av RBK for bare et par kamper siden. Greit at det er noe som ikke stemmer i samhandlingen på banen enda, men tryller vi frem en toppspiss om vi fjerner Rekdal? Begynner spillerne å slå innlegg foran mål eller klarer dempe en ball? Nøkkelspillere er ikke i form enda

Jeg for min del kan leve på seriegullet i fjor noen serierunder til, å støtte opp om laget i mitt hjerte. La de få arbeidsro og støtte. Jeg tror vi har rette mannen.

Hva er så neste? Et par dårlige kamper av Arason? La oss begynne å skrike såpe i hanskene osv om det skjer, å skremme han vekk fra enga.

En del kritiserer allerede Wæhler for en dårlig seriestart. Han har vært skadet i hele vinter og trenger tid. Ikke glem at han har vært eliteseriens suverent beste midtstopper i flere sesonger.

Også mens Panzer var her (min mening)

Skal vi oppføre oss som Brann fansen istedenfor å støtte opp? Vi lo av Brann fansen i fjor når de gikk mot sine egne i motgang. Vi får en dårlig serieåpning og sutrer like ille. Vil og skal vi ikke være norges beste supportere?

Det gjelder i med og motgang.

La oss støtte opp om laget vårt å vise at vi virkelig er de beste supporterne.

Er nå det virkelig gjelder når vi har litt motgang.

La oss ikke glemme hvor vi sto for noen sesonger siden

Rekdal: Konge av enga for alltid

Re: Best i med og motgang!

Jeg sier fra når ting er ræva i enga. Driter i hva andre mener. Jeg er faen meg ikke noen nikkedukke som bøyer meg i støvet for alt de gjør på Valle. Supportere skal ikke støtte ledelsen/trenerne/spillerne samme hva de gjør. Vi blør for klubben. Enga er her for evig, ikke rekdal. Spillere som ikke presterer trenger kjeft, ledere som ikke skaffer spillerne vi trenger bør få høre det og trenere som har ansvar for det sportslige må ta ansvaret når det ikke presteres på banen. Det er vår oppgave som supportere å si ifra når ting ikke er sånn de skal være. Vi er de trofaste, de som alltid er der. Det er vår rett og plikt til å si ifra.

Comment

Enig med deg at man kan stille krav, men vil gjerne vite hva som er rævva?

Treningsmetodene som ga seriegull i fjor?

At innleggene havner bak mål i år?

At Spillere misser opplagte sjanser?

At vi blir snytt for straffe?

At veldig mange nøkkelspillere gikk skadet helt frem til seriestart?

Jeg kjøper ikke den at en så "elendig" trener som mange sier her kan lede klubben fra en heistilværelse til seriegull.

Resultatene taler for seg selv.

Kanskje vi bør gå i oss selv. Om man kan skrike så høyt etter noen få kamper så er vel ikke det å prestere heller?

Vi representerer klubben og bør vel prestere selv før vi skriker og skylder på alle andre?

Poenget mitt er at vi glemmer jævlig fort.

Comment

Det er sunt at supportere sier fra og viser egne meninger, men av og til kan det faktisk lønne seg å stå samlet og støtte opp om laget. Det blir for dumt hvis vi bare holder kjeft når det går bra og så kommer med masse feil når vi opplever litt motgang.

Comment

Sitat: Den man, 08 mai 2006 09:58 skrev keyserløkka:

> Jeg sier fra når ting er ræva i enga. Driter i hva andre mener. Jeg er faen meg ikke noen nikkedukke som bøyer meg i støvet for alt de gjør på Valle. Supportere skal ikke støtte ledelsen/trenerne/spillerne samme hva de gjør. Vi blør for klubben. Enga er her for evig, ikke rekdal. Spillere som ikke presterer trenger kjeft, ledere som ikke skaffer spillerne vi trenger bør få høre det og trenere som har ansvar for det sportslige må ta ansvaret når det ikke presteres på banen. Det er vår oppgave som supportere å si ifra når ting ikke er sånn de skal være. Vi er de trofaste, de som alltid er der. Det er vår rett og plikt til å si ifra.

> Godt sagt...

Værste jeg vet er folk som følger alt som en sueflokk og ikke tør si i fra om noe, og skal lulle seg inn i at en ikke kan eller skal si noe negativt om klubben..

Ris når det må, rose når det trengs..

Toy S

selv en blå rose http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

Comment

Denne diskusjonen ble såpass usaklig så jeg legger hele tråden død. Svarene var fra en som driter i hva alle andre sier, og som kun har interesse av sine egen meninger og synspunkt. Sunn innstilling. Og fra en som syntes jeg ikke hadde noen egen mening fordi jeg ikke var enig med alle andre som hyler og klager høyest. Det beviste vel nettopp det motsatte skulle jeg tro. Men forsto jeg dette riktig så har jeg kunne egen mening om jeg er enig. Interessant synspunkt.

Uansett mening. Tre poeng i dag så er vi med igjen.

Comment

Tråden var død helt til du dro den opp igjen halvannen uke etter siste post. Men nå er den i hvert fall død for godt.

Comment

Working...
              X