Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Begerkasting *

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Begerkasting *

Vet ikke helt om denne havner i rett tråd, men vil bare påpeke en ting angående reaksjoner etter Vif-Tromsø kampen. Selvom noe skjer på banen)les Rødt kort bojan), så må folk lære seg å oppføre. Er direkte motbydelig å se brusbeger med innhold fly nedover tribunen bare fordi man er forbanna. Kanskje man skal skjønne at det bare treffer egne supportere som sitter på nedre cola. Ikke rart folk ikke gidder å komme da, når de plutselig får noe i huet. SKJERP DERE. Kanskje noe å ta tak i for KOT.....

Stian

Dette opplever du nok ikke FOR ofte, det var spes i går pga varmen og folk ble oppfordret til å drikke mye vann og det ble delt ut pappbeger av kot folk nede på tribunen...
    I denne varmen tåler en nok å få litt vann på seg, men det skal dog ikke skje, er begeret halvfullt og det treffer en unge med bunnen i panna/hue fex så gjør det vond..

Så oppfordringen må bli å slutte å kaste ting generellt, pappbeger med vann eller whatever...
    Ikke noe STORT problem som sagt, men en liten oppmaning allikevel

Comment

At man får litt cola i nakken når man sitter på nedre-cola må man vel regne med? Fra spøk til revolver, så var det vel ingen biggie og ikke et stort problem.
      That's a potato

-Anita, 2009

Comment

Jaha?

Vet ikke hvor du selv sitter, men ville du likt å fått et beger med cola kastet fra toppen og landet i huet på deg. Med innhold kan det faktisk gjøre ganske vondt å få noe slikt i huet. I Tillegg av erfaring vet at jeg det er mye yngre folk der. Hvordan opplevelse av en kamp tror du de får? vil du virkelig si at slik skal tillates siden du sier at det ikke er noe problem. Kanskje gikk det greit igår, men hva den dagen det går galt?

Comment

Å sette seg forran klanen er på eget risiko

Comment

ingen risiko

Å sette seg på nedre Cola, forann klanen, skal på ingen måte forbinnes med noe risiko..Det som skjer inne på tribunen, vel og merke på de avmerkede klansfeltene, er mer eller mindre et felles ansvar for alle i Klanen..På tribunen skal vi oppføre oss, og først og fremst støtte laget..Trodde folk hadde lært etter Sandefjordkampen, og all den negative publisiteten det fikk i ettertid..

Det å kaste ting i det hele tatt (uten om kasterull-tifo) er ren og skjær idioti, uansett hvor frustert du er..

Comment

selvsagt er det idioti, og den dagen det blir et problem så er jeg enig i at det bør tas opp og gjøres noe med. Men at det en sjelden gang i blant flyr et beger her og der må man faktisk være klar over at det er en sjanse for at kan forekomme. Selv kaster jeg ikke annet enn "dritt" mot dommer/motspillere
              That's a potato

-Anita, 2009

Comment

Begeret renner over :=)

Ikke at jeg skal høres for drastisk ut. Men når er dette da et "problem". ??
                Igår så jeg vel at det gikk en 10-15 beger i lufta etter det røde kortet?
                Tidligere har jeg faktisk sett at et plast sete har gått nedover i lufta også(selvom jeg håper det var engangstilfelle).
                Er vel litt som tingel sier ,det skal ikke være noe risiko å sitte på cola nedre og at vi ja ikke har lært av kampen mot sandefjord. Fotball skal jo være gøy og man er der for å støtte laget. Vi har vel hatt større motgang enn et rødt kort(feil idømt). Jeg ønsker vel bare at folk skal lære, men er vel kanskje ikke så lett å forstå for folk hva konskvenser er. Noen folk tror jeg dessverre tenker: "jeg står i klanen og kan gjøre hva jeg vil" .....

Comment

colabeger

Jeg tror vi har skjønt poenget ditt.
                  honey wilder:=)

Comment

colabeger

Og godt er da det Monica...Håper alle da gjør som deg....

Comment

Slapp av a, mann!

Det er fotball, det er følelser, det er spontanitet

Comment

tror neppe du når ut til mengden uansett.
                        dette er noe som alltid vil være der. det kalles engasjement og frustrasjon i en kombinasjon...

men han med familie som sto forran oss nederst på bendit øvre, bør prøve å ta det litt rolig... det var bare vann, som vi ville kjøle oss ned med....
                        Lillebror
                        Året rundt med Vål'enga
                        OSLO BAJAS

Comment

Er vel ikke lenge før banne-forbudet dukker opp på feltene snart heller
                          Finn en tribune i verden hvor samtlige oser folkeskikk i 90min+ så skal jeg holde kjeft...

Comment

Originally posted by Stompa View Post
                            Vet ikke hvor du selv sitter, men ville du likt å fått et beger med cola kastet fra toppen og landet i huet på deg. Med innhold kan det faktisk gjøre ganske vondt å få noe slikt i huet. I Tillegg av erfaring vet at jeg det er mye yngre folk der. Hvordan opplevelse av en kamp tror du de får? vil du virkelig si at slik skal tillates siden du sier at det ikke er noe problem. Kanskje gikk det greit igår, men hva den dagen det går galt?

Den dagen noen blir alvorlig skadet av cola beger laget av papp da er jorda nærme undergang.

For det første, vi kastet IKKE cola, det var vann. og med 30 grader var det mange som likte det.

Jeg skjønner at du ikke er ofte på kamper, og tipsm neste gang du skal på en kamp.. sett deg på Hafslund. Der kan du lese aviser, klappe og spise pøler.

Lykke til
                            Oslobajas

Comment

Overdrevet...

Skjønner ikke hvordan dette kan være noe stort problem... var det noen som ble skadet kansje??

Ville heller etterlyst mer engasjemang blant deler av supporterne i cola enn å klage på dette.. ser på det som et større irritasjonsmoment med de som velger å holde kjeft å sitte stille i 2x45 minutter!

Comment

Working...
                              X